Je mag m'n vraag in dat andere topic anders ook nog even beantwoorden..quote:Op zondag 6 november 2005 04:58 schreef djenneke het volgende:
En nu, ben ik zomaar in een keer echt helemaal weg! Echt!
Ik kan niet zeggen dat het me iets doet, maar goed, ga nu echt slapen! truste allen! JA echt nu hoor!quote:Op zondag 6 november 2005 04:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat die PA's joden zijn, wist je trouwens dat die kut joden ooit een FEyenoordvlag on stage hebben evrbrand.. Kort daarna gingen ze ineens niet meer optreden, iets met een aantal holigans achter ze aan enzo.
.
Nu komt:
DJ Paul Elstak - Don't Leave Me Alone.
quote:Op zondag 6 november 2005 04:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Toch fijn te weten hoor.. dat er nog iemand is die luisteren wil..
Oke, doei dan.quote:Op zondag 6 november 2005 04:58 schreef djenneke het volgende:
En nu, ben ik zomaar in een keer echt helemaal weg! Echt!
Je hebt me helemaal niets gevraagd, toch? wel?quote:Op zondag 6 november 2005 04:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag m'n vraag in dat andere topic anders ook nog even beantwoorden..
Ok, das weer genoeg affiniteit voor dit topic..quote:
*zucht*quote:Op zondag 6 november 2005 04:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal niets gevraagd, toch? wel?
Ok.quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, das weer genoeg affiniteit voor dit topic..
Lees eens goed..quote:Op zondag 6 november 2005 04:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal niets gevraagd, toch? wel?
Dat zijn ze allemaal!quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef cerror het volgende:
HOEREN!
post dan: dj paul elstak - life is like a dance!!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat die PA's joden zijn, wist je trouwens dat die kut joden ooit een FEyenoordvlag on stage hebben evrbrand.. Kort daarna gingen ze ineens niet meer optreden, iets met een aantal holigans achter ze aan enzo.
.
Nu komt:
DJ Paul Elstak - Don't Leave Me Alone.
HOMO!quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef cerror het volgende:
HOEREN!
Stiekem ben je er nog welquote:
* pc-fr34k scrollt een klein stukje naar beneden in playlist, na de bounz cd's komt nog een cd van mentale theo en charley laaggeluid en dan een hele cd van elstak.quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
post dan: dj paul elstak - life is like a dance!!!![]()
Ze post zo vast nog wel, en anders lurkt ze wel.quote:
Insert de algemene opmerking.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 05:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Insert de algemene opmerking die ik toch niet meen.
quote:
Niet meen?quote:
Precies.. die je niet meentquote:
Dus als ik zeg dat ik homo ben.quote:
Dan meen je dat nietquote:
Noemen ze dat op de middelbare school tegenwoordig ook al tentamens?quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Morgen om kwart voor 9 een tentamen natuurkunde en daarna uit, de dag erop geschiedenis om 12.35 en daarna uit, ik heb genoeg tijd om te fok!en dus..
Moest je dan niet rap je bedje in?quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Morgen om kwart voor 9 een tentamen natuurkunde en daarna uit, de dag erop geschiedenis om 12.35 en daarna uit, ik heb genoeg tijd om te fok!en dus..
Is allang zo. Maar officieel heten het schoolonderzoeken ofzo, en de periodes zijn tentamens. Maar iedereen noemt de toetsen tentamens.quote:Op zondag 6 november 2005 05:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Noemen ze dat op de middelbare school tegenwoordig ook al tentamens?
Morgen als in maandag dus he, niet vandaag om kwart voor 9 al.quote:Op zondag 6 november 2005 05:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moest je dan niet rap je bedje in?
Hij bedoelt maandag.quote:Op zondag 6 november 2005 05:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moest je dan niet rap je bedje in?
Jij begrijpt me.quote:
Damn. toen ik nog op de MS zat noemden ze het proefwerken.quote:Op zondag 6 november 2005 05:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Noemen ze dat op de middelbare school tegenwoordig ook al tentamens?
quote:Op zondag 6 november 2005 05:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Morgen als in maandag dus he, niet vandaag om kwart voor 9 al..
Jaja.. één keer is voldoende.. ik ben nog net niet blond..quote:
Bij ons ook hoor, en ook tentamens.quote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Damn. toen ik nog op de MS zat noemden ze het proefwerken.![]()
*slap *slap... wake up!quote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Jaja.. één keer is voldoende.. ik ben nog net niet blond..
En ja.. ik bedenk me nu ook dat het morgen zondag is.. 3.gif
Ja he, het gaat snel dus we posten allemaal tegelijkquote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Jaja.. één keer is voldoende.. ik ben nog net niet blond..
En ja.. ik bedenk me nu ook dat het morgen zondag is.. 3.gif
Bitchfight!!!!quote:
En schoolonderzoeken?quote:Op zondag 6 november 2005 05:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bij ons ook hoor, en ook tentamens.
Hij slaat me!quote:
Officieel zijn het schoolonderzoeken ofzo, en dan is er nog het normale examen in mei.quote:Op zondag 6 november 2005 05:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En schoolonderzoeken?Mag ik het woord 'toets' voorstellen.
![]()
Hoi GoLLeM.quote:Op zondag 6 november 2005 05:14 schreef the900 het volgende:
Goeiesnachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |