De standaard breezah slet dus...quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef eBay het volgende:
http://img494.imageshack.us/img494/8765/dscn13332do.jpg
![]()
Vast wel.quote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind het leuke laarsjes hoor. Wil ze ook hebben.
Ben ik nu een slet?![]()
Ja, misschien welquote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben ik nu een slet?![]()
jij niet .quote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben ik nu een slet?![]()
Is dat wel 'n echt sletje? Of is het een pure reproductie?quote:
Laat je je wegpesten?quote:Op zondag 6 november 2005 02:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zag er net één in de kroeg!![]()
Ik naar huis toe!![]()
Ze was het niet waard!quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Laat je je wegpesten?
Trek haar laarzen uit en trap haar ermee.
'k vind die bolletjes zo maf...quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef nikky het volgende:
Net of je een stel konijnen aan je voeten hebt..
Check die kleren en die breezah-kop, swa!quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is dat wel 'n echt sletje? Of is het een pure reproductie?
Dierenmishandeling is hetquote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef nikky het volgende:
Die trap voor haar harses niet?quote:
"puur"quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef PDOA het volgende:
[..]
Check die kleren en die breezah-kop, swa!
Nee, da's waar. Niks te beschadigen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het kind was zo simpel, ze zou het niet eens snappen!![]()
Is dat niet Scheveningen btw?quote:
Die bolletjes hebben een naam; hamsters.quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef Steve-O het volgende:
Die touwen met bollen wol eraan maken het geheel helemaal af.
Dode hamsters ja .quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die bolletjes hebben een naam; hamsters.
Dribble.quote:
Het spijt me, ik heb gefaald.quote:Op zondag 6 november 2005 03:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Niks te beschadigen.
Kon je d'r Breezer niet afpakken ofzo?
Draag jij ze ook ?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef ma_jojo het volgende:
Dat blijkt.quote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb gefaald.![]()
Bok op man.quote:
Ik heb het niet verzonnen.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
quote:
Haha?quote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef fernando_redondo het volgende:
Mijn vriendin vindt het zielig voor Sinterklaas omdat iedereen schoenen van hem jat
Dank u!quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ma_jojo heeft het niet zelf verzonnen.![]()
Ja en? Ik moest lachen om de naam die men die bolletjes hebben gegeven.quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ma_jojo heeft het niet zelf verzonnen.![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 6 november 2005 03:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en? Ik moest lachen om de naam die men die bolletjes hebben gegeven.
Ze heeft alleen een lekkere kont!quote:
Nee. Uggs hebben geen hamsters.quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef Ole het volgende:
Uggs heten die dingen toch?
het is allebei wel dramatisch jaquote:Op zondag 6 november 2005 07:02 schreef wonko het volgende:
Ach...nixen die geen leven hebben en daarom heel stoer achter de computer over laarsjes lopen te mauwen.
Kapotneuken of doodschietenquote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef eBay het volgende:
tegenwoordig zie je het allemaal lopen!!!![]()
weet iemand een oplossing?
Wat dacht je van die schoenen ala pipo de clown?quote:Op zondag 6 november 2005 07:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kapotneuken of doodschieten![]()
Eerst hadden we puntschoenen, nu hebben we berenpoten
in Scheveningen woont een leuk meisje!!quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Is dat niet Scheveningen btw?
Dan ontwijk ik dat voortaan.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k vind die bolletjes zo maf...
Er lopen nu volgens mij 'n heleboel chagrijnige konijnen rond zonder pluisstaartje...
quote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k vind die bolletjes zo maf...
Er lopen nu volgens mij 'n heleboel chagrijnige konijnen rond zonder pluisstaartje...
waaaaah dat kind is net 10...red dr!quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef eBay het volgende:
http://img494.imageshack.us/img494/8765/dscn13332do.jpg
![]()
Ze lopen met resten aan hun voeten die ooit een hogere intelligentie hadden als wat ze zelf ooit zullen bereiken.quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef nikky het volgende:
Molukkers, muklukkers, mukluks, hoe ze ook heten; Het blijven ondingen!quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef Stansfield het volgende:
Dat zijn toch mukluks ofzo de opvolgers van Uggs
Maar houden ze ook van jou?quote:
Met GHB in hun drankje?quote:
eeh?quote:Op zondag 6 november 2005 07:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van die schoenen ala pipo de clown?
gelukkig is het een plantaardig monster...quote:
Godver, ben 25.quote:Op maandag 7 november 2005 12:28 schreef RM-rf het volgende:
Weer zo'n fijn 'frustratie-uit-topic' voor die 16-jarige jongetjes die boos zijn omdat de 16-jarige meisjes allemaal liever een knul van 19 pijpen, dan hun eigen leeftijdsgenootjes; en zij dus nog minstens 3 jaar droog moeten staan.
Kom op knullen, gooi het er gewoon lekker uit, en dan nog 3 jaartjes wachten voordat je zelf bovenop de jongedames mag kruipen (en de toorn van de momenteel 12-jarige jongetjes moet weerstaan, bij wie jullie de meiskes wegjatten; de sletten ....)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |