precies Flugel. Ze durft m inderdaad niet aan te kijken. En een gesprek wat nergens over gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mannen kunnen nog wat leren vanavond over 'ons' vrouwen
Typische zinnen en dingen:Nou, daar zitten we dan met z'n tweetjes Glas drinken krampachtig vasthouden Waar waren we gebleven Inrichting van je huis bespreken.... Iemand shssen door je vinger op z'n lippen te leggen. Tijdens het praten de andere kant opkijken (als ze naar je kijkt is het goed en mag je zoenen )
Kortom, Dido is zenuwachtig en wil wel...![]()
Idd, benieuwd hoe lang ze dat volhoudt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
Roel wil zoenen en Dido valt bijna achterover uit dat bad![]()
Oeps, ben blij dat ik daar geen last van hebquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.
Aangezien Rob verteld heeft dat hij voor het slapen gaan een doodsangst voelt, denk ik dat hij, net als ik, eerst weer iets nuchter wil worden.
Dido is een raar geval dus je kan met haar twee kanten op zoenen of slapenquote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Typische zinnen en dingen:Nou, daar zitten we dan met z'n tweetjes Glas drinken krampachtig vasthouden Waar waren we gebleven Inrichting van je huis bespreken.... Iemand shssen door je vinger op z'n lippen te leggen. Tijdens het praten de andere kant opkijken (als ze naar je kijkt is het goed en mag je zoenen )
You got it girl...quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
lelijker kan niet worden.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, oke, maar hij klonk mij te nuchter tegenover Joost. Maar goed, we zullen het morgen wel merken, als Rob zich brak voelt heeft hij gezopen
Dus je zegt dat als een vrouw dit gedrag vertoond, wij mannen er bovenop kunnen duiken?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat betekent het dan als een vrouw er zo bij ligt?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Typische zinnen en dingen:
Nog wel ff het juiste moment afwachten en dat is dus écht nu....quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je zegt dat als een vrouw dit gedrag vertoond, wij mannen er bovenop kunnen duiken?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Het wordt weer niks hoor! Ik hang mezelf in de wilgen![]()
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Dat ze haar muur heeft laten vallen....quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat betekent het dan als een vrouw er zo bij ligt?
[afbeelding]
Wat betreft Dido weet ik het antwoord wel: cockteasen, en niets meer. Er gaat niets gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |