ik ga stemmenquote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb t ook ni goed geschreven zie ik![]()
Supermom jij bent na Snaptnixquote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
Dan wacht ik even tot Versabommie klaar is (ja ik geloof dat ik het systeem nu snapzal er niet meer zo'n chaos van maken als gisteren
)
Gedaan alsjebliefdquote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef cuall het volgende:
Lovebear, wil je in de start-post even aangeven dat we met 17 punten starten ipv 15, dat had ik nl fout gedaan ik dacht nl dat we waren gestart met 17anders is het niet eerlijk als er nog mensen later mee gaan doen
ik heb geen zin om alles weer aan te passen
alvast bedankt![]()
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:
Stillemomquote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
Ojee, SuperMOM is al weer enige tijd stil. Als dat maar goed gaat![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
Thnxxxxxxxxxxx![]()
Snaptix ++ omdat we (denk ik) wel op dezelfde lijn zitten
Lovebear ++ gewoon lief
Scanman ++ voor zijn geweldige screamcaps elke keer!
Ik geloof dat ik het nu goed hebKijken jullie ook even mee?
goeie vraag jaquote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
ey beertje, heb jij geen msn ?
Hier mijn nominaties voor zondag 6 novemberquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
ey beertje, heb jij geen msn ?
je mag 2 users +2 geven maar je moet wel elke keer jezelf dan -2 gevenquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef PC eend het volgende:
Heej ik sta erin![]()
Dus nu kan ik meedoen
Kan iemand het nog 1 keer uitleggen, liefst in Jip en Janneke taal
typo... (bier..)quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef Day het volgende:
Riri en Pro-Menno?
Tnxquote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef CartWOman het volgende:
Flames en zooi weggehaald. Not even remotely funny.![]()
Nou knap hoor, die is echt heel anders dan de mijne.quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef teamlead het volgende:
De laatste lijst gesorteerd op aantal punten
(voor de liefhebbers)
quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou knap hoor, die is echt heel anders dan de mijne.
Eerlijk zeggen, ben je dronken?quote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef teamlead het volgende:![]()
* poetst bril
Ik zie het nietIk heb gewoon jouw lijst genomen en die gesorteerd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef Pinball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wel heel triest.. gaat me vast punten kosten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
zonde dat apk het weer eens verpestquote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef CartWOman het volgende:
Flames en zooi weggehaald. Not even remotely funny.![]()
Zo te zien is dat de schuld van supermom. Ik zal je er in mijn lijst bijzetten en 2 punten van supermom naar jou voor straf.quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef style het volgende:
Nu ben ik toch zomaar uit de lijst verdwenen.![]()
thxquote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zo te zien is dat de schuld van supermom. Ik zal je er in mijn lijst bijzetten en 2 punten van supermom naar jou voor straf.
![]()
Moet je wel snel zijn want ik moet zo weg.quote:Op zondag 6 november 2005 06:49 schreef luciano het volgende:
Waar staat dat ? zoja , dan zal ik mijn lijst aanpassen, en iemand anders stemmen . En moet JIJ het ook weer aanpassen natuurlijk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |