ik ga hier niet met slappe excuses voor mn gedrag aankomen, het probleem met zn atitude is dat je het zelf niet merkt. De beste manier om er af te komen is het in je gezicht geramt te krijgen. Geloof me, ik schrok zelf ook kapot toen ik het zag. ik was echt van, hoedefuk, zo klink ik niet, en hoedefuk kon ik dit zeggen. Jamie cullum maakt fucking relaxte muziek, en hij zong fucking lekker op zn nieuwe cd. ik von het supertof dattie me succes wenste en ik ga hoe dan ook persoonlijk mn excuses aanbieden volgende keer dattie in nederland speelt. ( en de rrrrrr zit derrrr ingebakken, als je opgroeit in het gooi en vanaf je achste rondgaat in het rrrrr circuit)
nochmaals, slappe excuses redden mij niet van de gladiolen, en ik verdien het gebasht te worden, ik doe even hard mee.
maar, om even opheldering te geven, en omdat ik het idee hebt dat met een halve kant van het verhaal je onvoldoende inzicht in de situatie hebt.
toen de opnames waren was ik ziek en was ik mn stem kwijt, slap excuus, helemaal mee eens. maar 39 graden koorts is geen ideale staat voor een zangprestatie
ten tweede, de idolsmensen wilden goede teevee, dus kozen ze mij als bashproject. En tis ze gelukt. door me te portretteren als conservatoriumkutje met een arrogante kop. kundig knip en plakwerk hebben die auditie zodanig gealtereerd dat het nergens naar leek. mijn grootste criticus ben ikzelf. Als ik hoor dat iets slecht ging, dan word ik pissig. Die auditie ging naar mijn idee goed, en volgens de brillevent en jerney ook. eigelijk zou je het filmpje moeten herkijken op de site, ook al kost dat een hoopje geld. Dat ik als jim klink ben ik totaal mee eens, jammer genoeg. dat krijg je met een baritonstem. pop is hier niet heel erg geschikt voor.
denk over me wat je wil, vind me een kutzanger, vind me een arrogante klootzak. dat laatste ben ik jammergenoeg mee eens, sinds gisteravond. bedenk wel dat idols me ook doelmatig portretteerde als elitair concervatoriumkutje. in elk interview met of crabbe of een andere interviewer werd er even herhaald dat ik het 'met de paplepel ingegoten gekregen heb', en dat ik op het concervatorium zit, en dat ik dan toch veel en veel beter ben dan de rest. ze forceerden het. ik had het te laat door.
ik ben de lul, zij niet. in de kruising, 20 - 0 voor idols.
blijf vooral je mening geven, want dit is belangrijk voor me. nu je mijn kant van het verhaal gehoord heb, zou ik nu jullie verhaal willen horen.
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"