Bah, dat brave gedrag van die kakker ook altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De Wild Women zijn helemaal gesloopt van het heftige feesten van vanavond.
De drie musketiers Chantal, Lieske en Ingrid liggen dan ook inmiddels in bed.
In het bubbelbad wordt een beetje saai gezopen en gelald...
Ze deden 'kaartje blazen' en hij had een paar glazen wijn achter mekaar te pakken, dus....quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ie dan nog aan de zuip? Ik dacht dat ie aan de thee zat
't Is eergisteren begonnen, en ik mag nog steeds van het gevoel genieten: ik haat 'rquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg een hekel aan Dido.... Hebben jullie dat ook?
dido wil even aandacht straks kan roel de boom inquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Showtime het volgende:
Dido kruipt weer bij Roel op schoot.
Geheel mee eensch...quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Mleentje het volgende:
Ik begin ook steeds meer een hekel aan Dido te krijgen. Doordat ze zo slecht op die nominaties reageerde en ook omdat ik heeeeeeel erg in de indruk krijg dat zij nu toenadering tot Roel zoekt om stemmen te winnen.![]()
na de nominaties van donderdag ben ik haar ook zat geworden.quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Mleentje het volgende:
Ik begin ook steeds meer een hekel aan Dido te krijgen. Doordat ze zo slecht op die nominaties reageerde en ook omdat ik heeeeeeel erg in de indruk krijg dat zij nu toenadering tot Roel zoekt om stemmen te winnen.![]()
kissa, we zitten op het moment ergens anders te kletsenquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
R*b zwemt zonder been? Maar hij hep toch een sportbeen?
goeiemorgenquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef El_Rolando het volgende:
Heeft Rob nou gedronken?
Ik dacht al, waar is iedereenquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef doka het volgende:
[..]
kissa, we zitten op het moment ergens anders te kletsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |