Martini baby... ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik ga maar een borrel inschenken![]()
Lieske, dat heeft ze ooit met een lp van de Stones van haar vader gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef Zw0rld het volgende:
Wie zit nou die vervelende sckrech geluiden te maken.![]()
Mooi! Denk dat BB hem ook aardig zat is dus dat ze nu de goede beelden wel een keer laten zien !quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetje![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
Fijne nachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Nou mensen ik geloof het wel.. ik ga douchen en stappen, naar een plek waar wel bier is
tot morgen!
Ja. En zonder drank op is het een gewoon kutmannetjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
tot morgen!
Niet alleen van drank....wat wel waar is is dat het dan meer opvalt, maar vorige keer dat slaan bij Joost....de spierballentaal jegens Menno...en het trieste is dat dat sukkeltje nog zelf gelooft ook dat ie wat voorstelt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef yantjes het volgende:
Ik vind dat Roel altijd wat agressief wordt van drank....raar
Goed plan *proost*quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht het alchoholvrij te houden vanavond, maar de fles wijn is zojuist open gegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Hoop t ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi! Denk dat BB hem ook aardig zat is dus dat ze nu de goede beelden wel een keer laten zien !
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. En zonder drank op is het een gewoon kutmannetje![]()
hier ook maar bij schenktquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goed plan *proost*
* schenkt ook nog maar eens bij
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
tot morgen!
inderdaad met drank op wordt hij erg agressief.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |