nou, bedankt voor de morele steunquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, niemand is het met je eens
Dude, ben jij leraar op een basisschoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Hij probeert echter wel vanavond SMS-zielen te winnen. Hij deelt vanaf 19.00 en nog tot 21.00 uur handtekeningen uit in sportschool B-Fit te Sterrenburg, Dordrecht. De eigenaresse is dat wezen melden bij groep 7 en 8 op mijn school en ook kinderen uit mijn klas wilden al gaan. Dus reken op extra stemmen uit de kinderrijke buurt Sterrenburg voor zaterdag!
niet dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stunt om die vriend even te noemen. Nu krijgen veel mensen waarschijnlijk medelijden en blijft hij er onnodig lang in.
Het is dat ik mijn minpunten al heb gegeven vandaagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had liever Ellen zien gaan, maarja, die gaat volgende week gewoon.
als het aan mij ligt niet! Ellen moet blijvenquote:
Ik heb steeds het idee dat ze veel meer kan dan ze laat zien. Alsof de keuze van de liedjes telkens net niet haar ding zijn. Die kan beter haar eigen muziek maken buiten Idols om.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet! Ellen moet blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |