Tegen wi heb je het?quote:
Serieusquote:
Als het goed is wel ja, ik heb d'r weleens gezien enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serieus????
Dan moet Tom dat maar even aanpassen..
Ik ook.quote:Op zondag 6 november 2005 04:52 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Ik vind haar eigenlijk wel een beetje op marieke lijken![]()
En die meeuw er daarna maar is blijven zitten.quote:Op zondag 6 november 2005 10:27 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat zo'n lelijk kapsel he, alsof een meeuw op je kop heeft gescheten.
Ik ook alquote:Op zondag 6 november 2005 04:52 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
en ik ookquote:Op zondag 6 november 2005 04:52 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Hoezoquote:
quote:
goh, zou het?quote:en in de TT staat Maaike, terwijl ze dus Meike heet lees ik hier.
en ik ken een echte Maaike waar wél een "" smiley bij hoort
Nou kom op, laat die hersens eens kraken.quote:
D'r haarkleur is wat anders, maar als je goed kijkt moet je het wel kunnen zienquote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef BVO het volgende:
Ik vind d'r helemaal niet zo op Marieke lijken.
Auditie Maaikequote:
Helaas, nog niet goedquote:
Doet zij dit jaar weer meequote:
Ik heb ze niet gezien..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doet zij dit jaar weer mee?
Je zei van wel andersquote:
De bezeten versie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft ook wel wat weg van Peggy Vrijens.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Xilantof het volgende:
en ik ken een echte Maaike waar wél een "" smiley bij hoort
Ik vind haar ook een heel klein beetje op Marieke lijken....quote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net als Marieke van Idols 2 geloof ik is deze ook errug
we hebben nog maar twee idols gehad hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Auditie Maaike
Meike zat overigens in Idols 3
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft ook wel wat weg van Miss P e iggy Vrijens.
Ze lijkt op die Marieke van Ginneken, ook qua stemquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft ook wel wat weg van Peggy Vrijens.
Ik heb net haar Solo beluisterd....quote:Op woensdag 30 november 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
Laten we hopen van niet Dizert.
Ze mocht ook maar heel kortquote:Op woensdag 30 november 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
Ik vind d'r solo niet echt bijzonder trouwens.
Nou, dan biedt d'r solo weinig hoop.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:06 schreef BVO het volgende:
Zonder muzikale begeleiding komt je eigen muzikaliteit juist goed naar boven.
Nu pas?quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, ik ben wel weer uitgekeken op die huppeldoos.
Tom! Weet jij of ze pot is?!quote:Op zondag 18 december 2005 10:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil eigenlijk zo weinig woorden mogelijk vuil maken aan deze blamage.
Het was gewoon vet slecht. En ze kwam over als een vreselijk (fake) mens.
Ben jij pot geworden Christine?quote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef Christine het volgende:
Ik vind haar liedje leuk bij de generale repetities.
Ik niet. Ze probeerde de finales in te komen met geildoenerij, maar daar trapt gelukkig niemand in.quote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef Christine het volgende:
Ik vind haar liedje leuk bij de generale repetities.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |