abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32048573
Waarom zijn "als jj je er maar lekker in voelt" en niet door dan he ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32049408
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan: "De hele dikken moet je gewoon door laten gaan. Van die skippyballen zonder handvat, zoals Yuli. Samantha zat er tussenin, dat scoort gewoon niet. Zij zou nooit veel platen hebben verkocht."
Heeft 'ie dat echt gezegd? Ik kan het amper geloven. Zo ja, wanneer?
pi_32049578
Er zijn genoeg dikkere beroemde zangers en zangeressen.
Ik vond haar echt goed zingen en als je bereid bent iets aan je uiterlijk te doen, kan het altijd nog wat worden.
  maandag 7 november 2005 @ 16:13:50 #94
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32059842
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:07 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Heeft 'ie dat echt gezegd? Ik kan het amper geloven. Zo ja, wanneer?
Vanochtend bij Stenders.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32059960
Vanochtend op 3FM was samantha....ik zat echt in de auto....dat mens kan ECHT mooi zingen!!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_32060050
Fijn, mag ze wel cd'tjes in gaan zingen of bij de radio. Maar mijn hemel, laat d'r niet op tv !!
Fingerspitzgefühl
pi_32062927
Ze werd trouwens niet door de hele jury afgekraakt, Jerney vond haar eigenlijk wel goed genoeg
٩๏̯͡๏)۶
pi_32066856
Ze was vanmorgen bij giel beelen op de radio, (7:00 tot 8:00 rond minuut 50, en ze zingt bij 8:00 tot 9:00 rond minuut 20-30, klonk TOPPIE)
Cooky
  maandag 7 november 2005 @ 20:15:03 #99
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_32066992
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef bitch30 het volgende:
En vbw de jury, elk lekker mokkel wat niet kan zingen, wordt de 2de ronde ingestuurd met ' we kunnen er nog aan werken', 'de finale is pas over 3 maanden' .
Je ziet nog geen 1% van de audities, en er zitten maar 200 (?) in die theaterronde. Als je dat vergelijkt met die hordes mensen die je met inschrijven ziet, kan je dat dus nóóit zeggen.

En Yuli kon gewoon retegoed zingen. en Jim, Jamai en JK hadden gewoon veel uistraling. Niet mee eens? Vraag je 15-jarige buurmeisje eens, zij hoort bij een groot deel van de doelgroep.

[ Bericht 1% gewijzigd door MichielPH op 07-11-2005 20:16:45 (typo) ]
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 21:00:42 #100
43556 miss_dynastie
pi_32068506
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef skiczukie het volgende:
Ach, ze zag er niet uit. Ik koop ook liever een cd van een lekker wijf dan van zo'n vetkwab.
Groot gelijk hoor, als je die cd beluistert kun je beter een vals zingend lekker wijf horen dan een goed zingende dikke vrouw

Ach, ik lach me kapot, weer een heel seizoen over x-factor, HJ die daar alles van weet en de juiste er wel ff uitzoekt, die vervolgens binnen drie maanden na het einde van Idols in de vijf euro bak van het Kruidvat belandt. Ik maak me er niet boos om, omdat ze zelf niet inzien hoe triest en dom ze bezig zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_dynastie op 07-11-2005 22:48:17 ]
  maandag 7 november 2005 @ 22:34:23 #101
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32071573
Stenders: Een vraag die meerdere malen binnen gekomen is: Waarom wordt er toch zo discriminerend gedaan over kandidaten die wat dikker zijn?
HJ Ja, wat dikker... dat is precies goed gezegd. De echt hele dikken, zoals Yuli indertijd, die moet je door laten, van die skippyballen zonder handvatten. Dat vind ik helemaal goed.
*gelach*
Stenders: Nou ja zeg...
HJ: Nee, dat zeg ik serieus, maar mensen die niet dun en niet dik zijn, die net als ik er een beetje tussenin vallen, die verkopen over het algemeen niet zoveel platen.
Stenders: Dus je moet dik zijn om...
HJ: Je moet óf heel erg dik zijn, óf heel erg dun. Nee, serieus. En dat is niet door ons bepaald. Want er wordt nu over Samantha gesproken dat die zo goed kan zingen, ja, absoluut, maar ik denk dat zij nooit platen gaat verkopen.
pi_32071799
Maar dan noemt hij nogal wat op, Yuli had gewoon een gouwe strot!
Sowieso schrijf je zo.
pi_32072017
Nee, als je haar niet door laat gaan worden haar kansen om platen te verkopen idd een stuk kleiner

Henk-Jan, de man van de selffulfilling prophecy's
pi_32073051
iedereen kan hier wel zo heilig doen, maar wie gaat haar nou als idool zien

henk-jan heeft wel gelijk wat dat betreft.
Strawberry Flavour..
pi_32077136
Heeft die Yuli dan zo veel platen verkocht? Dat beweert Henk-Jan dan toch eigenlijk......
pi_32084827
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef bloodymary het volgende:
Heeft die Yuli dan zo veel platen verkocht? Dat beweert Henk-Jan dan toch eigenlijk......
Meer dan Zosja dacht ik,
Nee.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:54:25 #107
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32087110
Yuli heeft helemaal nooit een plaat gemaakt. Yuli was wel de beste zangeres van idols1en 2. Velen roepen Hind maar dat was absoluut niet zo. Yuli had veel meer power en een groter bereik.

Samanthe had gewoon nog even een paar jaar moeten wachten. Ze had totaal geen uitstraling. Als je wat zwaarder bent moet je zo iets ingaan met een zeer zelfverzekerde uitstraling. Je moet lekker opgemaakt je haren opgestoken en met kleding die uitstraalt dat je er staat.

Vocaal was het ook niet echt je dat en dat komt ook met de jaren. Over een jaar of twee drie zou ze het eigenlijk nog eens moeten proberen. Ik durf te wedden dat ze dan een veel grotere kans maakt.
pi_32087291
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:54 schreef marky het volgende:
Vocaal was het ook niet echt je dat en dat komt ook met de jaren.
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet begrijp ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:06:14 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32087386
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ik begrijp hem wel. .
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:12:04 #110
134464 tallicarox
kankerhond (woef)
pi_32089074
lol het blijft een takke jury, boycotten die lui en voor een vuurpeleton leggen
pi_32089746
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:

[..]

Als je en vervangt door maar moet het lukken.
That's all folks!
pi_32151907
Ze mag een liedje zingen bij Paul de Leeuw staat op haar website!
Mind the gap
pi_32180426
Iederen die meedoet weet dat het kommentaar niet mals zal zijn als je niet kunt zingen of geen uitstraling hebt. Dus niet zeuren.
pi_32184954
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:20 schreef Bon-zootje. het volgende:
Iederen die meedoet weet dat het kommentaar niet mals zal zijn als je niet kunt zingen of geen uitstraling hebt. Dus niet zeuren.
Dát is waar.
Máár, als ze hard zijn, verdienen de kandidaten het vaak ook: ze kunnen voor geen meter zingen, zijn achterlijk arrogant of wat nog.

Maar ik vond dat Samantha beter zong dan talloze anderen (althans van die we uberhaupt te zien krijgen!) en ja, ze had nog aan haar houding, kleding etc moeten werken, maar ze had beslist een kans verdient.
En muv jerney vond ik de jury veel te hard tegen haar.
Totally uncalled for.
Ze gedroeg zich niet arrogant, kon zingen - dus dan hoef je iemand niet op uiterlijk de grond in te boren.
Bovendien, die zgn X factor is moeilijk te definieren.
Ik was direct van Jamai en Hind gecharmeerd, h oewel Jamai er natuurlijk helemaal niet uitzag volgens de regels van lekkere dingen in de popwereld. Toch had hij iets.

Samantha is er te vroeg en vooral veel te onverdiend hard uitgegooid.
Ik had haar wel willen zien zingen in het theater.
Red ze 't niet, dan tabee, maar nu krijg ik toch de indruk dat strakke koppies veel belangrijker zijn.

En persoonlijk hoor ik liever een goeie stem (Yuli!) dan een lekker wijf (dat ik dan vaak al niet lekker vind en dat ik bovendien op een CD niet kan zien).
pi_32188587
Lijkt me erg leuk als die jury es voor schut gezet wordt door iemand te laten zingen (vals uiteraard) die juist erg beroemd is in het buitenland. Ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die zich opwond afgelopen zaterdag over het jurycommentaar op dat meisje. Ik kijk er nooit naar, maar nu moest ik meekijken omdat ik bij iemand op bezoek was. Dat was eens maar nooit meer. (Idols dan.)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2005 @ 13:25:13 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32203004
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef ChiChi het volgende:
Lijkt me erg leuk als die jury es voor schut gezet wordt door iemand te laten zingen (vals uiteraard) die juist erg beroemd is in het buitenland.
Eh..., waarom zet je ze voor schut dan?
Als die persoon vals zingt... zingt hij vals
  Redactie Frontpage zaterdag 12 november 2005 @ 13:28:30 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32203086
Idols 3, Samantha. Ze werd eruit getrapt wegens maatje 46 en treedt vanavond op bij Mooi weer de Leeuw. Giel Beelen regelde een nummer geschreven door Xander de B. en ze werd gerestyled en heeft gewoon een mooie stem.

http://www.samanthapijl.nl/

Redactie Frontpage zaterdag 12 november 2005 @ 13:29:26 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32203106
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heeft ze nog steeds een plofkop, haar 15 minutes of fame gehad en verdwijnt weer in de vergetelheid.
Alison Moyet, Aretha Franklin, Gordon, Barry White, Nina Simone, ook allemaal plofkoppen. Het kan dus wel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2005 @ 13:31:08 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32203141
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Alison Moyet, Aretha Franklin, Gordon, Barry White, Nina Simone, ook allemaal plofkoppen. Het kan dus wel.
Je wilt haar een carriere als die van Gordon aandoen??
Laat het kind gewoon terugzakken in vergetelheid, een jaar op dieet en volgend jaar keihard terug slaan.

Ow en ik ben zelf dik. Het is dus niet zo dat ik wat tegen dikke mensen heb. Maar ken gewoon je beperkingen.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 november 2005 @ 13:35:59 #120
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32203243
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:

Ow en ik ben zelf dik. Het is dus niet zo dat ik wat tegen dikke mensen heb. Maar ken gewoon je beperkingen.
Dik zijn heeft niks te maken met beperkingen. Ja, als je de marathon van New York lopen wil. Maar als ze kan zingen. Ze is btw pas 17, ze klonk op de radio 28 ofzo.

Ze kan best ergens komen, Karin Bloemen en die zangeres van de Gigantjes zijn minstens zo dik. Ze laten zich ook niet weerhouden om te zingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')