Heeft 'ie dat echt gezegd? Ik kan het amper geloven. Zo ja, wanneer?quote:Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan: "De hele dikken moet je gewoon door laten gaan. Van die skippyballen zonder handvat, zoals Yuli. Samantha zat er tussenin, dat scoort gewoon niet. Zij zou nooit veel platen hebben verkocht."
Vanochtend bij Stenders.quote:Op maandag 7 november 2005 10:07 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Heeft 'ie dat echt gezegd? Ik kan het amper geloven. Zo ja, wanneer?
Je ziet nog geen 1% van de audities, en er zitten maar 200 (?) in die theaterronde. Als je dat vergelijkt met die hordes mensen die je met inschrijven ziet, kan je dat dus nóóit zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef bitch30 het volgende:
En vbw de jury, elk lekker mokkel wat niet kan zingen, wordt de 2de ronde ingestuurd met ' we kunnen er nog aan werken', 'de finale is pas over 3 maanden' .
Groot gelijk hoor, als je die cd beluistert kun je beter een vals zingend lekker wijf horen dan een goed zingende dikke vrouwquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef skiczukie het volgende:
Ach, ze zag er niet uit. Ik koop ook liever een cd van een lekker wijf dan van zo'n vetkwab.
Meer dan Zosja dacht ik,quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef bloodymary het volgende:
Heeft die Yuli dan zo veel platen verkocht? Dat beweert Henk-Jan dan toch eigenlijk......
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet begrijpquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:54 schreef marky het volgende:
Vocaal was het ook niet echt je dat en dat komt ook met de jaren.
Ik denk het wel, ik begrijp hem wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet begrijp?
Als je en vervangt door maar moet het lukken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik deze zin niet begrijp?
Dát is waar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:20 schreef Bon-zootje. het volgende:
Iederen die meedoet weet dat het kommentaar niet mals zal zijn als je niet kunt zingen of geen uitstraling hebt. Dus niet zeuren.
Eh..., waarom zet je ze voor schut dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef ChiChi het volgende:
Lijkt me erg leuk als die jury es voor schut gezet wordt door iemand te laten zingen (vals uiteraard) die juist erg beroemd is in het buitenland.
Alison Moyet, Aretha Franklin, Gordon, Barry White, Nina Simone, ook allemaal plofkoppen. Het kan dus wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds een plofkop, haar 15 minutes of fame gehad en verdwijnt weer in de vergetelheid.
Je wilt haar een carriere als die van Gordon aandoen??quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alison Moyet, Aretha Franklin, Gordon, Barry White, Nina Simone, ook allemaal plofkoppen. Het kan dus wel.
Dik zijn heeft niks te maken met beperkingen. Ja, als je de marathon van New York lopen wil. Maar als ze kan zingen. Ze is btw pas 17, ze klonk op de radio 28 ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en ik ben zelf dik. Het is dus niet zo dat ik wat tegen dikke mensen heb. Maar ken gewoon je beperkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |