Ja idd, supergame was datquote:Op donderdag 24 november 2005 02:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je bedoelt "The Bouncer", die schijnbaar in 2 tot 3 uurtjes rond te spelen was!
Dan begrijp ik niet wat de pers zo loopt te bitchen dat je nog moet wachten met een X360.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:31 schreef P-Style het volgende:
Ik verwacht eigenlijk géén toptitels bij de PS3 launch!
De pers moet gewoon z'n bek houden! Die mafkezen weten nooit waar de over lullen.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dan begrijp ik niet wat de pers zo loopt te bitchen dat je nog moet wachten met een X360.
Want op de BR speler na geldt alles ook voor de ps3, me dunkt. Dat HDTV verhaal geldt hier namelijk ook gewoon.
Inderdaad, gamesitesquote:Op donderdag 24 november 2005 08:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
De pers moet gewoon z'n bek houden! Die mafkezen weten nooit waar de over lullen.
...en een lijstje met 10 redenen om op de Revolution te wachten trouwens.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
er staat overigens ook een lijstje met 10 redenen om wel een X360 te kopen op IGN, voor alle azijnpissers die zo'n lijstje veel te serieus nemen......
Of waarom je nog 15 jaar vooruit kan met de huidige generatie consoles!quote:Op donderdag 24 november 2005 08:59 schreef SocialDisorder het volgende:
binnenkort zal er ook wel een lijstje te vinden zijn waarom je eigenlijk die hele next-gen over moet slaan en op de volgende next-gen moet wachten
40! Kut PC'squote:
Als je geen HDTV heb kan je de Xbox 360 net zo goed laten liggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind een HDTV het niet waard, en dat gaat niet veranderen met de next-gen consoles. Mocht de verbetering echt zo enorm zijn dan overweeg ik wel een VGA kabeltje en ga ik spelen op m'n monitor.
Gelulquote:Op donderdag 24 november 2005 09:43 schreef bas_ragger het volgende:
[..]
Als je geen HDTV heb kan je de Xbox 360 net zo goed laten liggen.
Hier een uitspraak op IGN: Visually, PGR3 is set up to look absolutely gorgeous when in 720p or 1080i. It's still pretty in 480p, but it looks more like an Xbox game to be honest.
Dan koop je een xbox 360 en geen HDTV dan ziet het er bijna net zo uit als je ouwe xbox![]()
Wie heeft het hier nou weer over de xbox 360?!?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:43 schreef bas_ragger het volgende:
Hier een uitspraak op IGN: Visually, PGR3 is set up to look absolutely gorgeous when in 720p or 1080i. It's still pretty in 480p, but it looks more like an Xbox game to be honest.
Dan koop je een xbox 360 en geen HDTV dan ziet het er bijna net zo uit als je ouwe xbox![]()
Wat dacht je van "Dé reden om je PC te upgraden is wel dit fantastische 16 kleuren scherm, gegarandeerd dat het de komende 50 jaar niet beter dan dit wordt."quote:Op donderdag 24 november 2005 09:40 schreef Retuobak het volgende:
30 jaar?
Met redenen als "Ponskaarten zijn niet meer ideaal voor gamen, je hebt nu toetsenborden, zeker een reden om te upgraden"?
kleurquote:Op donderdag 24 november 2005 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Dé reden om je PC te upgraden is wel dit fantastische 16 kleuren scherm, gegarandeerd dat het de komende 50 jaar niet beter dan dit wordt."
toch blij dat ik het topic heb geopendquote:Op donderdag 24 november 2005 10:02 schreef P-Style het volgende:
Daar is het HDTV in combinatie met consoles-topic voor!
Ik vind IGN net zo betrouwbaar als de Telegraaf. Helaas kan je met websites je achterste niet afvegen na een stevig potje ontlasten.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:43 schreef bas_ragger het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |