En dan wil het lot, dat ik er net 4,40 of zo voor heb betaald bij het plaatselijk winkelcentrumquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:05 schreef Kimske het volgende:
Vandaag chocolate therapy gehaald voor 2,65 bij videoland!!!!! Ben er niet lid van, liep naar binnen, vroeg om een pint en hop: 'mevrouw, er zit een actie op, ze zijn 2,65 per stuk!
woehoe!
dat valt nog mee, normaal is een pint toch 5,25?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En dan wil het lot, dat ik er net 4,40 of zo voor heb betaald bij het plaatselijk winkelcentrum![]()
Geweldig. Ik ga even langs de AH straks.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Bij de AH krijg je nu een heel leuk B&J schaaltje bij aankoop van een bak ijs (500ml). Mooie reden om wat extra ijs in te slaan
Favoriet: Chocolate Chip Cookie Dough!!
geldt dat nu nog? vast nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Bij de AH krijg je nu een heel leuk B&J schaaltje bij aankoop van een bak ijs (500ml). Mooie reden om wat extra ijs in te slaan
Favoriet: Chocolate Chip Cookie Dough!!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Kimske het volgende:
Ik ben zo es aant kijken bij andere landen, maar we missen wel wat hoor!!
Bij de AH waar ik vanochtend was hadden ze nog een hele display vol. Ze zijn leukquote:
moet deze week ff naar de ahquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Bij de AH waar ik vanochtend was hadden ze nog een hele display vol. Ze zijn leuk![]()
Niet kopen, niet proberen. Die bakken zitten barstensvol ongezonde dingen, enorm veel kcal en het is duur. Voor je het weet ben je er net zo dol op als de rest van ons hierquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Green_eye het volgende:
cookie dough lijkt me er lekker. Nog nooit ijs van ze gehad trouwens
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?
Hoezo, weeg je 1 kg te veel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef izzypizzy het volgende:
Fudge brownie, Phish Food, Cookie Dough, Karamelsutra, Half Baked....hahahahahaha alles waar chocola en/of caramel in zit eigenlijk...![]()
En die Chocolat therapy lijkt me ook heeeeeeeeeeeerlijk...helaas mag ik van mezelf geen b&j meer eten...![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?
Cherry Garciaquote:
Jij snapt hetquote:
nee oranjequote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef WarPuppy het volgende:
Ik kreeg gister bij de FoodFactory (supermarkt hier in Enschede), zon relaxt handgeschilderd Ice Cream Bowl gratis bij een bakje B&J !
Zijn er in 4 kleuren, blauw, rood, groen en...geel?
je weet dat de smaken die in amerika uitkomen niet voor nederland gelden he?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef Etcetera het volgende:
De Nieuwe Smaken van 2006!
Klik Hier Klik Hier Klik Hier
en ga dan naar de What's New Lagoon
Ik heb een t-shirt gewonnen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ter introductie van Ben & Jerry's nieuwe smaak Chocolate Therapy is een speciale website opgezet waar je verschillende prijzen kunt winnen, zoals een Ben & Jerry's vrieskast afgeladen met ijs, gratis lidmaatschap van Route Mobiel, t-shirts, een klavertje vier (?) en 1 tot 8 gratis Ben & Jerry's pints
http://www.benjerry.nl/?nid=10010
Ik heb zo'n 15x het spel gespeeld, je moet 10 vragen beantwoorden en een zo hoog mogelijke score halen,daarna kan je kiezen uit 3 plaatjes en achter één van de drie plaatjes zit een prijs, wat vooraf is aangegeven, afhankelijk van de score en antwoorden die je hebt gegeven, zo heb ik een keer 7 pints kunnen winnen, maar win ik telkens weer niet.
Laat het weten als jullie wel iets winnen.
dat zuigt hardquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil die sorbet smaken in nederland!!!
koemelkallergie sucks als je trek hebt in ijs.
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt gewonnen...Ik wou minstens een gratis pint...
maar wat een fucking vage vragen stellen ze zeg
![]()
WAT?! wat stond er in die nepklacht???????????quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |