AMENquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef webspider het volgende:
Cherry Garcia
Heerlijk, die combinatie van zachte kersen en harde chocolade
Hell yeah.quote:
Hopen dat die smaak snel komtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik was hier wel benieuwd naar, maar helaas niet te krijgen in Nederland:
[afbeelding]
Original Ice Cream Pints New in 2006!
Cream stout ice cream swirled with chocolate ice cream
We've no idea how many Ben & Jerry's fans might be beer enthusiasts, but we suspect that once you've tasted the way we've blended real cream stout ice cream with a whirl of chocolate ice cream, you might soon be raising more than a few pints of Black & Tan - and more than a few brew-aha!'s too.
Ik ga er dit weekend gelijk één hurenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu bij de Videoland 50% korting op een bak Ben & Jerry ijs bij het huren van een film.
hey die ken ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
Meldt hier je favo B&J's smaak en motiveer!
Ik vind Dublin Mudslide op dit moment het lekkerst
en ben op zoek naar de nieuwe!
Waar dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef snopprinses het volgende:
Oatmeal Cookie Chunk en Berry Nice worden wel in nederland verkocht
Het staat niet bij de assortiment op de website. Hmm...en er is geen scoopshop in mijn omgeving.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon bij ben&jerry's verkooppunten
hoeft niet persee een scoopshop te zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het staat niet bij de assortiment op de website. Hmm...en er is geen scoopshop in mijn omgeving.![]()
Ik zal de komende week eens rondsnuffelen in de videotheken en supermarkten in de buurt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hoeft niet persee een scoopshop te zijn.
Ik haal mn berry nice bij videoland en mn oatmeal cookie chunk bij new york videotheek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |