Regen op maandagquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een weerberichtje
18:55 uur door speedygj.nl
Vooruitzichten:
Maandag begint met regen, later wordt het weer droger met af en toe zon, temps liggen dan rond de 12 graden.
Men, dat wist ik echt niet. ! En hoor je wel weer goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerste 2/3 jaar van mijn leven was ik doof
Geef deze jongen eens een (FOK! Weerman) tagquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een weerberichtje
18:55 uur door speedygj.nl
Vanacht in het NW kan op regen
Vanacht trekt er een frontale zone met bewolking waar wat regen in zit trekt over het NW van Nederland heen, de rest van het land houd het droog met flinke opklaringen. De wind blijft goed doorstaan, in het binnenland zwak tot matig, in de kustgebieden vrij krachtig tot krachtig en komt het uit het zuiden en later draaiend naar zuidwesten.
Zondag begint mooi, later meer bewolking
Morgen is het zacht en droog. De dag begint in het NW met wat wolkenvelden, de rest van het land houd het zonnig. Wel neemt in de loop van de dag de bewolking in het westen toe maar blijft droog. De wind neemt nog wat verder toe, binnenland matig, in de kustgebieden krachtig mogelijk hard! De temperatuur liggen in het hele land rond de 14 graden en dat is altijd nog 5 graden te warm, normaal moeten de temps rond de 9 graden liggen.
Vooruitzichten:
Maandag begint met regen, later wordt het weer droger met af en toe zon, temps liggen dan rond de 12 graden.
Dinsdag: Geregeld zon maar ook kans op een bui, de temps liggen dan rond de 14 graden.
Woensdag: Geregeld zon maar ook kans op buien, heel mogelijk met onweer, de temps liggen dan rond de 13 graden.
Donderdag: Ook dan weer een dag met zon en paar buien, de temps liggen dan rond de 12 graden.
Verdere onbetrouwbare vooruitzichten:
Daarna wordt het allemaal een beetje onzeker, ik denk zelf dat het wisselvallig blijft, dit houd in: elke dag kans op een bui maar de zon zal ook zeker aanwezig zijn, de wind houd zich kalm en komt uit het zuid tot zuidwesten... de temps blijfen nog altijd te hoog, 10 tot 15 graden. De winter is ook volgende week nog wel ver te zoeken..
Ik heb hetquote:
Die van mij staat recht, maar ik zal het verhaal vertellen. Wij hadden vroeger drugsdealers hiertegenover wonen he, en zij hadden een zoon. Hij was aant wheelien en kwam met zijn voorband tegen mijn neus op. Dat is volgens mij de reden dat ik der zoeen hendig sjieke berg op hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb ook wat: mn neus staat niet helemaal recht, maar bij mijn weten heb ik m nog nooit gebroken ofzo
Kans is 40% sorry.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Gizmore het volgende:
SGJ, blijft het hier nog wel droog? Leiden enzo? Is wel handig om te weten
te veelquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Men, dat wist ik echt niet. ! En hoor je wel weer goed?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef deze jongen eens een (FOK! Weerman) tag
Ah, dus daarom slip jij alleen nog maar: daar kun je weinig mensen mee verwondenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die van mij staat recht, maar ik zal het verhaal vertellen. Wij hadden vroeger drugsdealers hiertegenover wonen he, en zij hadden een zoon. Hij was aant wheelien en kwam met zijn voorband tegen mijn neus op. Dat is volgens mij de reden dat ik der zoeen hendig sjieke berg op heb
ohquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die van mij staat recht, maar ik zal het verhaal vertellen. Wij hadden vroeger drugsdealers hiertegenover wonen he, en zij hadden een zoon. Hij was aant wheelien en kwam met zijn voorband tegen mijn neus op. Dat is volgens mij de reden dat ik der zoeen hendig sjieke berg op heb
Moet ik echt voor je staan, wil je me willen horen? Of is het ook niet meer zo?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
Maar serieus, ik reageerde nergens op, ook niet wanneer mijn moeder achter mij de deur dicht klapte, ik hoorde het niet, keek niet om, niets.
Ik denk zelf dat het rond 20 Nov de winter komt invallenquote:
Halloquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Goedenavond mensen.
Ik ben in een vrolijke bui, dus pas op!
ijsmeisquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Goedenavond mensen.
Hoi, ik ga maar weer weg denk ik danquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Goedenavond mensen.
Mag ik HELP roepen? GEK!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Goedenavond mensen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef deze jongen eens een (FOK! Weerman) tag
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah crap, nou ja, het moet maar. Dank je
Straks gaat heel Fok! Speedy vragen voor het weerbericht in hun eigen plaatsquote:
je heb sex gehadquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Goedenavond mensen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Goedenavond mensen.
Daarstraks wilde je nog zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ijsmeisIk ben ook in een blije bui
Hoi modjequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Goedenavond mensen.
Niet best hequote:
oja zekerquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!quote:
Ja, maar dat was voor de geinquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarstraks wilde je nog zelfmoord plegen
Fijn, dat is precies waar ik zitquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik moet zelf ook door de regen heen helaas, meeste regen wordt trouwens wel in het westen verwacht.
Westen: mogelijk 10mm oosten: 1/2mm.
Daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, dus daarom slip jij alleen nog maar: daar kun je weinig mensen mee verwonden
Ja dat kunnen ze mooi gaan fluitenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Straks gaat heel Fok! Speedy vragen voor het weerbericht in hun eigen plaats![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |