quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mn pa is vandaag jarigMaar mn moeder kocht alle cadeau's deze ronde
Nee, dat nou net nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je Maikuuul daar ook zitten dan?
ik ben geboren met dubbelgevouwen oren.quote:
Durf het bijna niet te vragen.. foto ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ben geboren met dubbelgevouwen oren.
nja ik kan het niet voor doen, dus ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, deze hebben ze dus moeten opereren, recht zetten enzo. Ik kan bijv ook geen oorbellen boven in mn oor doen of mn oren dubbelvouwen nu zoals ieder "normaal" mens dat wel kan.
Ze zijn ook extreem klein bij mij![]()
nja is niets raars aan te zien hoor, tis een normaal oor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen.. foto ?
Dat maakt je in ieder geval niet lelijk opquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ben geboren met dubbelgevouwen oren.
nja ik kan het niet voor doen, dus ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, deze hebben ze dus moeten opereren, recht zetten enzo. Ik kan bijv ook geen oorbellen boven in mn oor doen of mn oren dubbelvouwen nu zoals ieder "normaal" mens dat wel kan.
Ze zijn ook extreem klein bij mij![]()
Ze had toch al een vriend?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat maakt je in ieder geval niet lelijk op![]()
Moet ik je eens komen troosten/knuffelen
Oh, okequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja is niets raars aan te zien hoor, tis een normaal oor.
Alleen wat kleiner dan normaal
nja je ziet er niks van, enige nadeel is dat mensen zo heel dom kunnen zeggen dat ik kleine oren heb wat ik nogal irritant vind (alsof ik dat zelf niet ziequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat maakt je in ieder geval niet lelijk op![]()
Moet ik je eens komen troosten/knuffelen
Heb hem al gezien, en ik ga een andere film bekijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja je ziet er niks van, enige nadeel is dat mensen zo heel dom kunnen zeggen dat ik kleine oren heb wat ik nogal irritant vind (alsof ik dat zelf niet zie) en dat ik niet meer dan 2 gaatjes per oor kan hebben.
Nee, dan lourdes komt vanavond op tv
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kzal wel eens een foto posten waar mn oor opstaat
Daar heb ik ook wel zin inquote:
weet ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb hem al gezien, en ik ga een andere film bekijken
Maar, ik snap je rare positie
inderdaad..niemand is perfectquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Eix het volgende:
Ach Snopp, iedereen heeft wel wat. Ik lispel.Maar ach, zit er niet echt mee.
![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik
en ag..ik kan er mee leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |