abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31995065
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is waar de schoffies zelf mee dreigden. IK verzin dat niet!
Precies, schoffies. Hormonaal geleuter van pubers die teveel media-aandacht krijgen.
pi_31995100
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Jezusmina, heb je zelf wel door wat je zegt.
Hoe dom kun je zijn. Je voelt je wel heel superieur he.
volgens mij snap je het niet...

je kunt het nooit terugdraaien maar stel dat het kon... geen moslims in europa maar oostblok mensen hierheen halen.
hadden we die problemen gewoon niet hehad!
ik voel me niet superieur maar wel beter, maar jah ik steek dan ook geen mensen in de fik...
Islam=facisme
pi_31995126
ik vind het terecht dat we nu roepen dat het schoften zijn, dat riepen die afrikanen ook toen de fransen kwamen binnenvallen
pi_31995130
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef DarkDancer het volgende:
ik voel me niet superieur maar wel beter
Wat is het verschil? En je bent niet beter.
pi_31995131
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies, schoffies. Hormonaal geleuter van pubers die teveel media-aandacht krijgen.
dat vind die gehandicapte vast ook. de stouterds!
pi_31995199
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef SCH het volgende:

[..]

ach, ga even naar htttp://www.cbs.nl
ff zoeken op criminaliteit en etniciteit. dan nog de nieuwe rages, loverboys, groepsverkrachtingen etc en dan kom je er vanzelf wel ...
Islam=facisme
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:29:18 #87
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31995213
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Quote dat even.
quote:
,,Als we willen dat de jongeren rustiger worden, moeten we ze eerst zeggen dat ze gehoord worden, en dat men hun woede en vernedering begrijpt.
Nou ik en 98% van de weldenkende mensen, begrijpen niets van hun woede. Woede dient ook niet gehoord te worden.
pi_31995234
quote:

[..]

dat weet u niet.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:30:23 #89
3542 Gia
User under construction
pi_31995249
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Boosoog het volgende:
Verzwegen moord in Parijs - 4 Nov 2005
De stadsgeurrilla in de buitenwijken van Parijs heeft een eerste dodelijk slachtoffer geëist. Jean-Claude Irvoas, een zesenvijftigjarige bediende, reed vorige donderdag samen met zijn vrouw en zijn dochtertje door Epinay, een zogenaamd «quartier sensible». Toen hij uit zijn auto stapte werd hij doodgeranseld door een bende “jongeren” die zijn fototoestel wilden stelen. Zijn vrouw en zijn dochter konden alleen maar machteloos toekijken.

De lynchpartij werd vermeld in Le Figaro van vorige dinsdag, maar vond merkwaardig genoeg (?) maar weinig weerklank bij politici of in de politiek-correcte media. Het MRAP, de bekendste antiracistische organisatie in Frankrijk, maakte er geen woorden aan vuil. Een dode blanke, dat was volgens hen minder erg dan die traangasgranaat die werd afgeschoten in de omgeving van de Bilalmoskee. Daar deden ze wel heel verontwaardigd over.

Sommige politieke reacties waren al even hypocriet. De ouders van Zyed en Bouna, de twee jongeren die zichzelf hadden geëlectrocuteerd door in een transformatorhuisje binnen te dringen, werden in audiëntie ontvangen door eerste minister Dominique de Villepin.
Jezus Christus, koffie drinken met de ouders van twee van die stomkoppen met het iq van een graankorrel, maar een moord verzwijgen!!

Goed bezig, Frankrijk.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:31:38 #90
3542 Gia
User under construction
pi_31995288
quote:

[..]

Ik vind mezelf toch ook een beter mens als ik mezelf vergelijk met iemand die een mens in de fik steek. Ja, ik ben beter dan DIE figuren.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:33:53 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31995343
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ach, ga even naar htttp://www.cbs.nl
ff zoeken op criminaliteit en etniciteit. dan nog de nieuwe rages, loverboys, groepsverkrachtingen etc en dan kom je er vanzelf wel ...
hmmm
Daar wordt alleen een onderscheid gemaakt tussen de Etniciteit, en dat is een falcisme. Alloctonen kan je niet vergelijken met de gemiddelde Autochtoon omdat de Sociale opbouw van de groep anders samengesteld is. Naffers zijn nu eenmaal vrijwel allemaal deel van de laagste sociale klasse, dus zal je de hoeveelheid criminaliteit van hun moeten vergelijken met de laagste sociale klasse autochtonen. Dan kom je al snel bij Kampers uit, en dat zijn nu eenmaal ook mensen met wat andere opvattingen over bezit en wet&gezag dan de gemiddelde Nederlander. Ze zijn ook vaker werkeloos.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31995370
toch maar goed dat westerlingen nog redelijk beschaafd zijn en niet doen aan "eerwraak".

als die slachtoffers van geweld door bepaalde groeperingen die gram komen halen ...

waarom doen we dat eigenlijk niet, zij doen het ook en denken in hun recht te staan?
Islam=facisme
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:35:39 #93
45206 Pietverdriet
pi_31995404
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:34 schreef DarkDancer het volgende:
toch maar goed dat westerlingen nog redelijk beschaafd zijn en niet doen aan "eerwraak".

als die slachtoffers van geweld door bepaalde groeperingen die gram komen halen ...

waarom doen we dat eigenlijk niet, zij doen het ook en denken in hun recht te staan?
Wel eens met Kampers te maken gehad? Of mensen uit de Magneetstraat in Scheveningen?
pi_31995417
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

hmmm
Daar wordt alleen een onderscheid gemaakt tussen de Etniciteit, en dat is een falcisme. Alloctonen kan je niet vergelijken met de gemiddelde Autochtoon omdat de Sociale opbouw van de groep anders samengesteld is. Naffers zijn nu eenmaal vrijwel allemaal deel van de laagste sociale klasse, dus zal je de hoeveelheid criminaliteit van hun moeten vergelijken met de laagste sociale klasse autochtonen. Dan kom je al snel bij Kampers uit, en dat zijn nu eenmaal ook mensen met wat andere opvattingen over bezit en wet&gezag dan de gemiddelde Nederlander. Ze zijn ook vaker werkeloos.
toch niet helemaal

u kunt zich ook afvragen waarom zoveel noord-afrikanen zo laag staan in de sociale piramide. bijvoorbeeld omdat velen van hun hun school niet afmaken en een strafblad hebben van 4 a4tjes
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:37:21 #95
45206 Pietverdriet
pi_31995459
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef schanuleke het volgende:

[..]

toch niet helemaal

u kunt zich ook afvragen waarom zoveel noord-afrikanen zo laag staan in de sociale piramide. bijvoorbeeld omdat velen van hun hun school niet afmaken en een strafblad hebben van 4 a4tjes
Omdat de mensen die hierheen kwamen uit een laag sociaal milieu kwamen en de sociale mobiliteit laag ligt?
pi_31995506
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omdat de mensen die hierheen kwamen uit een laag sociaal milieu kwamen en de sociale mobiliteit laag ligt?
vind u dat een reden om je school niet af te maken en dan maar gehandicapten in de brand te steken? eigen verantwoordelijk lijkt me daty/.
pi_31995578
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wel eens met Kampers te maken gehad? Of mensen uit de Magneetstraat in Scheveningen?
yup, zelfs een keer ruzie. die ene kamper was fout bezig en dat zagen zijn vriendjes ook.
kwam er later pas achter dat het kampers waren

nooit echt problemen mee gehad, wel wannabe kampers

met moslim tuig wel... 1 tegen de familie. als je dan een zo'n gastje in elkaar slaat dan krijg je een een trap in je rug van zijn holmaatje zodat je niks meer kunt. dan lig je op de grond en probeer je zo goed en kwaad als dat kan de trappen in je gezicht af te weren. en ja als ze met 9 man zijn dan gaat het wel eens mis
Islam=facisme
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:44:18 #98
45206 Pietverdriet
pi_31995692
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef schanuleke het volgende:

[..]

vind u dat een reden om je school niet af te maken en dan maar gehandicapten in de brand te steken? eigen verantwoordelijk lijkt me daty/.
Zeg ik dat?
Ik wijs er alleen op dat je een doorsnee naffer waarschijnlijk net zo crimineel is als nederlanders uit de zelfde sociale klasse, en dat een doorsnee naffer niet te vergelijken is met een doorsnee nederlander
pi_31995717
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Ik wijs er alleen op dat je een doorsnee naffer waarschijnlijk net zo crimineel is als nederlanders uit de zelfde sociale klasse, en dat een doorsnee naffer niet te vergelijken is met een doorsnee nederlander
oh oke dan geef ik u gelijk. sorry. ik dacht dat u het als excuus wilde aanvoeren
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:47:14 #100
3542 Gia
User under construction
pi_31995786
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kunnen we die daar niet inzetten, i.p.v. een ME die niks doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')