abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31994703
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

nee, ze zullen 24/7 gevolgd worden maar als er ook maar iets onrechtmatigs gebeurd (zoals de vermeende te harde aanpak door het arrestatie team) dan staat dit op de voorpagina van de krant en valt heel links nederland daarover....
-1 dan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31994720
mooie maatschappij: de ontevredenheid van de immigranten meten aan het aantal geroosterde auto's.

jongens jongens, waar gaat het heen? ze komen hier voor de vrede omdat hun eigen land een kutland is waar ze niet kunnen leven, wat doen ze? ze gaan hier oorlogje voeren, het zit gewoon in hun genen.

oke, de franse regering heeft die immigranten ook niet erg verwent, maar ze moeten het er zelf naar maken, er zijn genoeg immigranten die het wel goed hebben gedaan, en nu een goed leven hebben
pi_31994736
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:14 schreef schanuleke het volgende:

[..]

heb ik al gedaan, eerder in dit topic.

hij zegt het niet letterlijk zo, maar het komt er wel op neer
Onzin. Hij heeft het nergens over werkschuw tuig. Integendeel.
Vals quoten is zo triest.
pi_31994746
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef alsem het volgende:
jongens jongens, waar gaat het heen? ze komen hier voor de vrede omdat hun eigen land een kutland is waar ze niet kunnen leven, wat doen ze?
Ze zijn hier geboren hoor.
pi_31994792
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

dan gedragen ze zich maar als fransen, ze zitten niet in frankrijk omdat hun "vaderland" (waar ze van af stammen) zo'n mooi land is
pi_31994806
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
....

Kom maar weer op met het kopje thee-geleuter.

In mijn ogen slaat deze man de spijker op de kop.
Er staat toch echt dat ze laag opgeleid en zonder diploma's zitten.
als ik zonder diploma op goed betaalde banen reageer dan zal ik ook geen baan krijgen.
ze moeten toch echt zelf een diploma halen om hogerop te komen net zoals anderen.

discriminatie. in POL staat er een leuke tekst over een moslima die under-cover gaat in een probleemwijk in antwerpen, leek meer op afganistan dan europa...

die socioloog wil weer praten, maar wil die daarna gratis goede banen en diploma's gaan uitdelen?

generatie van mijn ouders was ook zo arm als kerkratten. die zagen echter wel in dat je zelf keihard moest werken en studeren om hogerop te komen.
zijn moslims zo dom dat ze dat zelfs niet snappen?

en nadat ze een gehandicapte in de fik zetten vind ik ze idd zeer minderwaardig...
Islam=facisme
pi_31994818
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef alsem het volgende:

[..]

dan gedragen ze zich maar als fransen, ze zitten niet in frankrijk omdat hun vaderland zo'n mooi land is
Frankrijk is hun vaderland, dat is nou precies het punt.
pi_31994865
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin.
niks onzin. ziet u mijn eerdere quote
quote:
Hij heeft het nergens over werkschuw tuig. Integendeel.
ik zeg er toch bij dat dit niet z'n letterlijke woorden waren? u moet mijn posts niet verdraaien
quote:
Vals quoten is zo triest.
inderdaad.
pi_31994893
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

dat is de grootste fout geweest die men ooit heeft gemaakt. dat volk hierheen halen...
tja, komend uit een bergdorp waarbij je als je twee geiten bezit een plaatselijke rijkaard bent. zijn ze hier denken ze alles gratis te krijgen...
Islam=facisme
pi_31994896
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef SCH het volgende:

[..]

lees de edit ze zijn zo goed als afrikaans
ik had dit in de derde klas met geschiedenisles verteld gekregen, maar het is gewoon nu nog aan de gang, dat van die kolonies enzo
pi_31994930
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

dat is de grootste fout geweest die men ooit heeft gemaakt. dat volk hierheen halen...
tja, komend uit een bergdorp waarbij je als je twee geiten bezit een plaatselijke rijkaard bent. zijn ze hier denken ze alles gratis te krijgen...
Jezusmina, heb je zelf wel door wat je zegt.
Hoe dom kun je zijn. Je voelt je wel heel superieur he.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:21:59 #72
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31994946
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef SCH het volgende:
Maar een goed verhaal van die Franse socioloog, hij raakt de kern van de problematiek.

Helaas zijn er mensen aan de macht die dat niet durven inzien, voor ons land geldt het zelfde. Al die repressie en stoere taal leidt op den duur slechts tot polarisatie.
Die man wil dat er begrip wordt opgebracht voor geweld en plunderingen. Je frustatie uiten kan op tientallen andere VREEDZAME manieren. Voor geweld bestaat er geen begrip, hoe graag deze man het ook allemaal met de mantel der liefde wil bedekken.
pi_31994953
Verzwegen moord in Parijs - 4 Nov 2005
De stadsgeurrilla in de buitenwijken van Parijs heeft een eerste dodelijk slachtoffer geëist. Jean-Claude Irvoas, een zesenvijftigjarige bediende, reed vorige donderdag samen met zijn vrouw en zijn dochtertje door Epinay, een zogenaamd «quartier sensible». Toen hij uit zijn auto stapte werd hij doodgeranseld door een bende “jongeren” die zijn fototoestel wilden stelen. Zijn vrouw en zijn dochter konden alleen maar machteloos toekijken.

De lynchpartij werd vermeld in Le Figaro van vorige dinsdag, maar vond merkwaardig genoeg (?) maar weinig weerklank bij politici of in de politiek-correcte media. Het MRAP, de bekendste antiracistische organisatie in Frankrijk, maakte er geen woorden aan vuil. Een dode blanke, dat was volgens hen minder erg dan die traangasgranaat die werd afgeschoten in de omgeving van de Bilalmoskee. Daar deden ze wel heel verontwaardigd over.

Sommige politieke reacties waren al even hypocriet. De ouders van Zyed en Bouna, de twee jongeren die zichzelf hadden geëlectrocuteerd door in een transformatorhuisje binnen te dringen, werden in audiëntie ontvangen door eerste minister Dominique de Villepin.
pi_31994991
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Die man wil dat er begrip wordt opgebracht voor geweld en plunderingen.
Quote dat even.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:23:25 #75
3542 Gia
User under construction
pi_31994992
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef schanuleke het volgende:

[..]

eerst maar eens afwachten, dit is wel heel erg voorbarig lijkt me
Dat is waar de schoffies zelf mee dreigden. IK verzin dat niet!
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:23:28 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31994998
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef alsem het volgende:

[..]

dan gedragen ze zich maar als fransen, ze zitten niet in frankrijk omdat hun "vaderland" (waar ze van af stammen) zo'n mooi land is
Euh, niet om het een of ander, maar opstanden, rellen, plunderen, fik steken, kortom het gepeupel van de laagste klassen dat dit doet, dat is eigenlijk een heel franse traditie.
Dat gaat terug op de Jackerie uit de middeleeuwen, de franse revolutie, de rode dagen van parijs, het verzet dat de Duitsers al zo een beetje uit parijs schopt voordat de geallieerden dat doen, de jaren 60 etc etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31995003
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef SCH het volgende:

[..]

va·der·land (het ~)
1 land of staat waar men geboren en getogen is => geboortegrond, geboorteland, moederland, patria

klopt maar dan dit

va·der·lands·lief·de (de ~ (v.))
1 liefde tot het vaderland => burgerzin, civisme, patriottisme

va·der·lands·lie·vend (bn.)
1 van zijn vaderland houdend => patriottisch

ze geven alle tekenen dat het europese land niet hun vaderland is: andere taal, haat tegen westen, haat tegen westerse cultuur... etc.

de meest simpele manier om vaderlandsliefde te meten is door voetbal. wanneer nederland-marokko/turkije is... waar zwaaien de lieve moslims hier in nl dan mee? nederlandse vlag of de turkse/marokkaanse?
Islam=facisme
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:24:17 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31995023
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Quote dat even.
Wat geleerd, SCH?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31995024
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Boosoog het volgende:
Sommige politieke reacties waren al even hypocriet. De ouders van Zyed en Bouna, de twee jongeren die zichzelf hadden geëlectrocuteerd door in een transformatorhuisje binnen te dringen, werden in audiëntie ontvangen door eerste minister Dominique de Villepin.
Waar komt dit stukje vandaan?
pi_31995048
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Boosoog het volgende:
Verzwegen moord in Parijs - 4 Nov 2005
De stadsgeurrilla in de buitenwijken van Parijs heeft een eerste dodelijk slachtoffer geëist. Jean-Claude Irvoas, een zesenvijftigjarige bediende, reed vorige donderdag samen met zijn vrouw en zijn dochtertje door Epinay, een zogenaamd «quartier sensible». Toen hij uit zijn auto stapte werd hij doodgeranseld door een bende “jongeren” die zijn fototoestel wilden stelen. Zijn vrouw en zijn dochter konden alleen maar machteloos toekijken.

De lynchpartij werd vermeld in Le Figaro van vorige dinsdag, maar vond merkwaardig genoeg (?) maar weinig weerklank bij politici of in de politiek-correcte media. Het MRAP, de bekendste antiracistische organisatie in Frankrijk, maakte er geen woorden aan vuil. Een dode blanke, dat was volgens hen minder erg dan die traangasgranaat die werd afgeschoten in de omgeving van de Bilalmoskee. Daar deden ze wel heel verontwaardigd over.

Komt me erg bekend voor, deze hypocrisie. in Nederland kunnen we er ook wat van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')