abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31993181
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef McCarthy het volgende:
De Zwitsers hadden het dus allemaal wat beter begrepen. ITT tot nl (domme lulletjes) en fr (stellen teleur) hebben zij hun gastarbeiders wel gewoon teruggestuurd naar land van herkomst. Bij ons zijn ze aan de uitkering en in de crimi gegaan waarna alles met de mantel der liefde is bedekt.
Zwitserland is van een andere schaal he, daar wonen net zoveel mensen als bij ons in de Randstad, bovendien zijn Frankrijk en Nederland voormalige koloniale machthebbers geweest die wel vaker zoiets hebben meegemaakt, alleen niet zoveel in eigen land
pi_31993211
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.

Maar het gemiddelde Anderlecht-publiek is niet echt te vergelijken met dat van ADO Den Haag, om maar iets te zeggen.
Daar verkijk je je dus goed op
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31993216
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef McCarthy het volgende:
het zijn gewoon 2 groepen die zover van elkaar afstaan dat het op een gegeven moment wel moest clashen.
Geeft je te denken over hoe dat voorkomen had kunnen worden, niet?
Het is hier nog niet te laat, bijvoorbeeld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:25:59 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31993229
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef McCarthy het volgende:
De Zwitsers hadden het dus allemaal wat beter begrepen. ITT tot nl (domme lulletjes) en fr (stellen teleur) hebben zij hun gastarbeiders wel gewoon teruggestuurd naar land van herkomst. Bij ons zijn ze aan de uitkering en in de crimi gegaan waarna alles met de mantel der liefde is bedekt.
Flikker toch een tiefusend op met die kutgeneralisaties van je, man. Alsof elke immigrant uiteindelijk een uitkeringstrekkende crimineel is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:26:57 #25
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31993256
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar verkijk je je dus goed op
Zou kunnen, ik ben niet zo into voetbal. Het was eerder een subjectieve indruk (Anderlecht heeft toch de reputatie van "rijke" club? Nou ja, in ieder geval...)
---verdwijnt---
pi_31993286
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef Gia het volgende:
Gisteren tijdens dat interview zeiden ze dat ze een heleboel wapens hebben en dat het mogelijk is dat ze die nog gaan gebruiken. Er zouden dan zelfs doden kunnen vallen.

Grijpen ze dan nog niet in?
eerst maar eens afwachten, dit is wel heel erg voorbarig lijkt me
pi_31993315
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:26 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik ben niet zo into voetbal. Het was eerder een subjectieve indruk (Anderlecht heeft toch de reputatie van "rijke" club? Nou ja, in ieder geval...)
Zou goed kunnen ik heb geen verstand van geschiedenisachtergronden van clubs. Ik hou ook niet van voetbal, maar weet wel wat er een beetje leeft onder de sups.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31993317
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:25 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Flikker toch een tiefusend op met die kutgeneralisaties van je, man. Alsof elke immigrant uiteindelijk een uitkeringstrekkende crimineel is.
u draait het om.

daar in Frankrijk is blijkbaar vrijwel elke uitkeringstrekkende crimineel een immigrant,. tenminste als je de nieuwsberichten mag geloven
pi_31993352
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:29 schreef schanuleke het volgende:

[..]

u draait het om.

daar in Frankrijk is blijkbaar vrijwel elke uitkeringstrekkende crimineel een immigrant,. tenminste als je de nieuwsberichten mag geloven
ohnee toch niet. gebruiker McCarthy draait het om inderdaad, niet u
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:32:25 #30
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31993406
quote:

[..]

alleen voor dombos zoals jij moet ik uitleggen dat ik natuurlijk niet bedoel "iedere" maar "een te groot percentage".

Mensen zoals jij die meteen in deze houding te schieten zullen nooit in zien dat allochtonen een zware kostenpost voor de maatschappij zijn. Liever doorgaan met vertroetelen en ergens anders de schuld zoeken.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:33:14 #31
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31993429
Dagonet is nog zo'n overgebleven linkse dromer, die het met de mantel der liefde bedekt.
pi_31993514
quote:

[..]

Mijn god, wat heb ik een hekel aan die politieke discussies met fortuyn/van gogh wannabe's op fok, verspilde moeite.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:36:53 #33
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31993545
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:32 schreef McCarthy het volgende:

[..]

alleen voor dombos zoals jij moet ik uitleggen dat ik natuurlijk niet bedoel "iedere" maar "een relatief groot percentage".

Mensen zoals jij die meteen in deze houding te schieten zullen nooit in zien dat allochtonen een zware kostenpost voor de maatschappij zijn. Liever doorgaan met vertroetelen en ergens anders de schuld zoeken.
Ik vertroetel niets of niemand, maar het posten in generalisaties draagt totaal niets bij aan de discussie. Wees secuurder in wat je post, zal een heleboel schelen, chargeren is nergens voor nodig.

Sowieso is roepen dat we het toen op die en die manier hadden moeten doen, dan zouden we nu geen problemen gehad hebben een beetje erg nutteloos he? Want we hebben het niet gedaan en dus hebben we wel een probleem.

Maar goed, daar gaat het in dit topic niet om, of wel, is er nog nieuws uit Frankrijk?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:37:20 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31993565
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dagonet is nog zo'n overgebleven linkse dromer, die het met de mantel der liefde bedekt.
Vergis jij je even lelijk.
pi_31993667
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:36 schreef Dagonet het volgende:
Sowieso is roepen dat we het toen op die en die manier hadden moeten doen, dan zouden we nu geen problemen gehad hebben een beetje erg nutteloos he? Want we hebben het niet gedaan en dus hebben we wel een probleem.
het is natuurlijk wel zo dat diegenen die het toen verkeerd hebben gedaan nu nog steeds veel macht hebben. en dus mag het best gezegd worden, om ervoor te zorgen dat mensen op andere mensen stemmen die het nu hopenlijk beter doen.

zoals bij Anne Marie Hoogland
pi_31993795
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:12 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat Europa, want dit is niet alleen een Franse kwestie natuurlijk, moet gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn om dit soort jongeren tot hun 23ste uit de samenleving te halen om ze te herprogrammeren. Overigens ALLE criminele jongeren.

Dan kan dáár, Frankrijk, het leger ingrijpen en ze allemaal oppakken.
Herprogrammeren? Help ze liever aan werk.
pi_31993866
er zijn tijdens de rellen al 1260 auto’s in de brand gestoken,
en zijn er ruim 440 confrontaties geweest, en verbleken deze cijfers bij
de maar liefst 30.000 auto’s, ja je leest het goed, dertigduizend auto’s
die vanaf begin dit jaar in de brand gestoken zijn, dus al 300 nachten
lang 100 auto’s per nacht.
Het zijn niet alleen de arme voorsteden van parijs waar de moslims
voor problemen zorgen, want dat doet zich in maar liefst 900 wijken
in heel frankrijk voor.

pi_31993910
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef SCH het volgende:

[..]

lekker hoor, zo'n crimineel op de werkvloer
pi_31993934
twee dingen snap ik nog steeds niet.

1) waarom zijn de joden in europa steeds de lul als moslims gaan rellen? volgens mij staan ze los van israel en leven ze een leven waarbij ze normale europeanen zijn zonder dat je ze kunt herkennen als jood.

2) mensen die moslims blijven verdedigen... de moslims in frankrijk zijn de rellen toch echt begonnen en steken een gehandicapte in de hens.

en dat gezeur dat we moeten blijven knuffelen. samir a. en consorten bereidden een terroristische aanslag voor maar kunnen nauwelijks aangepakt worden met de huidige wetgeving. dus eigenlijk willen de linksen bloed zien. lekker zo'n aanslag straks...
Islam=facisme
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:50:46 #40
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31993936
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef SCH het volgende:

[..]

kunnen ze dat zelf niet?
IPV elke nacht fikkie te steken kunnen ze kranten gaan bezorgen of markkraampjes opbouwen. Er is echt genoeg werk alleen de wil ontbreekt vaak.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')