Mooi.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef blieblie het volgende:
zojuist nieuwe schoenen aangeschaft:
[afbeelding]
Wat voor merk maakt dit type schoen voor ong. 150e? Ik heb nog een cadeautje van iemand tegoed en zoiets kan ik nog wel gebruiken...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
De foto die ik gepost heb is van Santoni en kost om en nabij de 450 euro. Zo'n type schoen heet een Derby. van Bommel maakt ook Derby modellen, net als zo'n beetje elke zichzelf respecterende schoenenfabrikant. Voor onder een pak is een Derby of nog beter een Oxford de goede schoen. Maar een Oxford vind ik onder een spijkerbroek dus weer helemaal niets.
Dit type schoen, kun je voor rond de 100 euro prima vinden denk ik. Zit natuurlijk wel een verschil in kwaliteit in, maar goed als je geld voor een BMW 1 serie hebt hoef je niet naar een 7 serie te kijken natuurlijk. Ging me even puur om het uiterlijk.
http://www.loding.fr/boutique/collection/quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat voor merk maakt dit type schoen voor ong. 150e? Ik heb nog een cadeautje van iemand tegoed en zoiets kan ik nog wel gebruiken...
ergens te koop in Nederland, schoenen van dit merk?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:14 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
http://www.loding.fr/boutique/collection/
Derbys > Otika
200 euro bij de Van Bommel winkel in Eindhoven (tegenover V&D).quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:47 schreef Whoho het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht en voor welke prijs? ik had precies deze en ik vond dat echt geweldige schoenen. alleen zijn ze inmiddels helemaal afgeragd en dus moet ik een vervanger hebben
Ja is normaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
200 euro bij de Van Bommel winkel in Eindhoven (tegenover V&D).
Zijn overigens mijn eerste schoenen met leren zool. Maar is het normaal dat die zolen er helemaal versleten uit zien na 1 dag lopen? Vindt het wel erg zonde. Zag er zo sjiek uit toen ze nog heel waren.
ja idd. wij hadden toen ik ze nieuw had ook net nieuw tapijt gelegd op de trap en ging een paar keer bijna onderuit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ja is normaalMoet goed slijten, anders blijft het te glad
Ziengs verkoopt toch ook van Bommel? En voor zover ik me kan herinneren zit die wel in Groningen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:08 schreef Whoho het volgende:
[..]
ja idd. wij hadden toen ik ze nieuw had ook net nieuw tapijt gelegd op de trap en ging een paar keer bijna onderuit.
maar als ze zijn ingelopen, lopen ze echt super. zeker die sluipertjes![]()
wel jammer trouwens dat hier in Groningen geen Van Bommel winkel zit
Is normaal, ga met die verse leren zooltjes maar eens door Eindhoven lopen als het regent....die steentjes zijn gla-had !quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
200 euro bij de Van Bommel winkel in Eindhoven (tegenover V&D).
Zijn overigens mijn eerste schoenen met leren zool. Maar is het normaal dat die zolen er helemaal versleten uit zien na 1 dag lopen? Vindt het wel erg zonde. Zag er zo sjiek uit toen ze nog heel waren.
Mooie schoen. Een tegenstelling van wat ik hier eerder aan (graflelijke) schoenen heb zien staan. Het idee dat veel mensen hebben bij een 'nette' schoen maakt mij toch wel aan het lachenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef blieblie het volgende:
zojuist nieuwe schoenen aangeschaft:
[afbeelding]
ik weet het maar hier in Groningen iig, is het aanbod (Floris) Van Bommel heel laagquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ziengs verkoopt toch ook van Bommel? En voor zover ik me kan herinneren zit die wel in Groningen!
Die Lacoste schoenen zijn ongeveer ¤100 en te verkrijgen in elke stad, overal te vinden. Zelf vind ik ze niet mooi, bovendien draagt iedereen ze. Een leuk merkje voor weinig geld is de achterliggende gedachte.quote:Op zondag 27 november 2005 12:33 schreef Yeahinho het volgende:
Doet me er aan denken dat ik binnenkort ook weer nieuwe schoenen moet aanschaffen.
Deze vind ik er best wel oké uitzien eigenlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe duur en waar enzo?
Ik heb maatje 46quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:28 schreef Mastroianni het volgende:
Géén idee, maar ze zijn vrij snel met leveren heb ik begrepen. Zijn meerdere mensen die ze via internet besteld hebben en er zeer tevreden mee zijn.
Dat was ook al zo toen ze alleen nog maar bij de "Lacoste Boutique" werden verkocht.quote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef Bananenman het volgende:
Die Lacoste schoenen zijn ¤110,- bij de Lacoste Boutique toen ik ze vorig jaar kocht...maar sinds een halfjaar ofzo verkoopt Foot Locker ze ook en loopt elke pino erop
Oh ¤110,- das niks natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef Bananenman het volgende:
Die Lacoste schoenen zijn ¤110,- bij de Lacoste Boutique toen ik ze vorig jaar kocht...maar sinds een halfjaar ofzo verkoopt Foot Locker ze ook en loopt elke pino erop
quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef knowall het volgende:
Oh ¤110,- das niks natuurlijk.
Ik zou ook zo snel niets beters kunnen bedenken dat je van dat geld kan doen.
180 landmijnen ruimen in Afghanistan of een jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kinderen of zestig leerboeken, een schoolbord en het maandsalaris van een onderwijzer in Burkina Faso behoorden ook tot de mogelijkheden. Maar hey, jij hebt er een bewerkt stuk leer gekocht, ook leuk hoor!
held!quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh ¤110,- das niks natuurlijk.
Ik zou ook zo snel niets beters kunnen bedenken dat je van dat geld kan doen.
180 landmijnen ruimen in Afghanistan of een jaar lang schoon drinkwater voor zo'n 30 Ethiopische kinderen of zestig leerboeken, een schoolbord en het maandsalaris van een onderwijzer in Burkina Faso behoorden ook tot de mogelijkheden. Maar hey, jij hebt er een bewerkt stuk leer gekocht, ook leuk hoor!
Praeses denk ik, http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=993quote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb maatje 46Nog andere merken in die prijsklasse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |