Het kan ook zijn dat ik KO ga van pure schoonheid...... dus niet gelijk zo negatief denken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde smaakt, beetje respect![]()
En nog sarcastisch doen ook....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:38 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ik KO ga van pure schoonheid...... dus niet gelijk zo negatief denken!
Pfoe, dat is inderdaad een beste K.O.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:45 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding].
Ik heb precies dezelfde in het bruin al dik 2 jaar (en still going strong!). En nu deze erbij gescoord! IN DE UITVERKOOOOP..
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef Aequalitas het volgende:
Vandaag binnengekomen,gelukkig nog vóór nieuwjaar.M'n nieuwe Kenneth Coles...Wilde eigenlijk leren slip-ons,maar ze hadden m'n maat niet.Ben hier ook wel tevreden mee.....
![]()
[afbeelding]
whoe, supergaaf, ik wou die van tokyo destijds, maar toen zei de verkoopster dat die maar tot maat 38 gingen ofzo?? 'k heb nu die standaard adidas, in maar 48 ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Striet het volgende:
Deze eindelijk gevonden voor een schappelijk prijsje:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef karoltje het volgende:
Ik vergeet steeds dat hier een heel select kliekje heerst die alleen maar geilen op elkaars volwassen-meneren-schoenen..
OK,nou heb je me jaloers gemaakt....quote:Op maandag 2 januari 2006 22:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
De laatste paar schoenen die ik gehaald heb,m'n leren loafers van Tod's :
[afbeelding]
Moeten we daarom die schoenen nemen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef berent het volgende:
Neem dan wel bruine suede met nopjes aan de onderkant, die vind ik de mooiste.
Ik heb een paar Tod's met die zachte leren zool met nopjes. Lopen héérlijk, maar slijten snel. Zo te zien heb jij er een met een rubberen zool. Is iets minder mooi, maar ga je wel veel langer plezier van hebben denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[afbeelding]
Jup, want ik heb er het geld niet voor, als andere ze dan kopen kan ik alsnog van de aanwezigheid van mooie Tods genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moeten we daarom die schoenen nemen?
Bedankt voor de tip!Morgen meteen ff gaan kiijken;ik moet Tod's hebben.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
Brogues in Laren heeft nu verbouwingsuitverkoop sinds anderhalve week. Daar hadden ze ook veel Tod's staan.
Verkoop ging wel rap, maar wie weet is er nog watquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:45 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Morgen meteen ff gaan kiijken;ik moet Tod's hebben.....![]()
Ze hadden ze nu bij Coach voor 60 euri.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:52 schreef SuperSchurk het volgende:
[..]
whoe, supergaaf, ik wou die van tokyo destijds, maar toen zei de verkoopster dat die maar tot maat 38 gingen ofzo?? 'k heb nu die standaard adidas, in maar 48 ofzo![]()
Ik zou echter graag die tokyo, of berlin dingen willen![]()
zulkse foute schoenenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |