Oke bedankt voor de verslaglegging bij de foto's in het streamverslagquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef Ferdii het volgende:
menno en joost verzinnen spelletjes in de tuin. ze komen op het idee om een spelletje te doen met 2 fruitschalen en daar moeten ze dan ballen op gooien. de ander moet zijn schaal verdedigenj en voorkomen dat de eerste scoort.
hier zijn ze even mee bezig, dan klinkt het *dit is een waarschuwing* blijkbaar mogen ze geen ballen op de fruitschalen gooienmenno vraagt zich af waarom dat niet mag en zeikt dat ze niks mogen in dat huis. joost ziet dat er een deuk in 1 van de schalen zit
dan gaan joost en menno andere spelletjes verzinnen.
na een tijdje kom,en ze op een spelletje met 2 mandjes (onderste 2 screenshots) de bedoeling is dat ze steentjes van een afstandje in de mandjes gooien, wie de meeste erin gooit van de 10 stenen krijgt een punt. menno wint met 6-3
daarom zit ze nu ook met menno te pratenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef superhero87 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Lieske moet op het een of andere manier altijd naar de bratwurstkraam staren![]()
Leuke binnenkomer.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
daarom zit ze nu ook met menno te praten
Daar sta ik toch niet tussen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef luciano het volgende:
Txs Cuall ,
en Pinball ........... watch it , ..... ik mag morgen weeer stemmen in BB survival game, kijken of het werkt
Das behoorlijk triest. een constant laveloze beveiligert.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef luciano het volgende:
Ge_edit ... ik heb behoefte aan drank ............ zucht , ik maak fouten zonder ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |