Geloof me.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoeveel eenheden had jij verloren?
En zou je niet eens wat recyclers sturen
Nee, je moet je werf eerst op het juiste niveau brengen, hetzelfde gaat voor technologiën die een onderzoekscentrum op een bepaald niveau nodig hebben, onderzoeken die je hebt gedaan op je hoofdplaneet (of evt. andere kolonies) hoef je niet meer te onderzoeken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DaFan het volgende:
Als je een kolonie hebt he, en je bouwt daar een werf, kan je daar dan ook meteen kruisers bouwen?
Je kan kiezen tussen Plaatsing en Transportquote:En als je een vrachtschip van je kolonie naar je hoofdplaneet stuurt, blijft ie daar dan liggen of komt ie weer terug? Of is dat te kiezen, zoals Transport/Aanval?
Als je werf hoog genoeg is kan je kruisers bouwen, research is gewoon geldig voor alle planeten, maar niveau van je werf moet wel hoog genoeg zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DaFan het volgende:
Als je een kolonie hebt he, en je bouwt daar een werf, kan je daar dan ook meteen kruisers bouwen?
een lege? of hangt er ook een lading defense aan?quote:
2 raketlanceerdertjes... verder idle dacht ik..quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:17 schreef Weizz het volgende:
[..]
een lege? of hangt er ook een lading defense aan?
check de planeten er omheen, hij kan je proberen te ninja-en ... anders is ie gestoptquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
2 raketlanceerdertjes... verder idle dacht ik..
Hij zit er niet omheen en het is zijn hoofdplaneet, kassa dus!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:22 schreef Weizz het volgende:
[..]
check de planeten er omheen, hij kan je proberen te ninja-en ... anders is ie gestopt
Ongelovelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hij zit er niet omheen en het is zijn hoofdplaneet, kassa dus!
Het was ook te mooi om waar te zijn, iemand anders heeft hem ook al ontdekt.. gelukkig is er nog genoeg te halen!quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:34 schreef DaFan het volgende:
Bedankt FoK, maar ik stap over naar FDF
Nou ja.. niet dus..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn, iemand anders heeft hem ook al ontdekt.. gelukkig is er nog genoeg te halen!
Willen de leden van de Fok alliantie in Uni3 even op ons forum kijken, ik moet wat kwijt..quote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
3710 Metaal, 1586 Kristal en 644 Deuterium
Zoek een mix (net als ik) en kom ik de top100quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:35 schreef smurfzilla het volgende:
Man, heb eindelijk 1 spionge sonde en 1 klein vrachtschip. Heb 4 inactieve spelers in buurzonnestelsel gescand.
Metaal: 58170 Kristal: 35518
Deuterium: 14852 Energie: 605
Verdediging : 3 raketlanceerders.
Ik balen![]()
Maar snel ff wat vliegtuigjes bouwen
Heh, dacht eerst nog ik wordt turtle, maar ik zie dat met raiden er al veel meer te halen valt
Er is geen fluit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:29 schreef smurfzilla het volgende:
Oke, als ik geen verdediging zie staan onder het kopje verdediging van een spionage rapport, betekent dat ik het (nog) niet kan zien of dat er geen ene fluit is.
Even kijken of ik het leeg kan halen... kheb een bagger vloot in uni 3quote:Metaal: 77628 Kristal: 29966
Deuterium: 720 Energie: 897
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 13 Kristal Mijn 12
Deuterium fabriek 2 Zonne-energie centrale 13
Metaal opslag 1
Kans op contraspionage:0%
Aangevallen en gewonnen. Mijn farmquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:29 schreef smurfzilla het volgende:
Oke, als ik geen verdediging zie staan onder het kopje verdediging van een spionage rapport, betekent dat ik het (nog) niet kan zien of dat er geen ene fluit is. Krijg net een rapport terug van iemand met
Metaal: 107952 Kristal: 57213
Deuterium: 2591 Energie: 753
Heeft alleen maar mijnen en verder niks.
Overloperquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:34 schreef DaFan het volgende:
Bedankt FoK, maar ik stap over naar FDF
Check je ingame berichtenbox!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:05 schreef Gabez het volgende:
Even over dat andere forum, ik had een bericht gekregen dat er voor mij geregd was met Gabez en een bepaald wachtwoord, maar ik kan er niet inen heb dus geregd met Gabezz, kan een iemand met rechten daaro mij toestemming geven enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |