3000...kan je zien in het profiel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
jahahaha, ben er weer!
Het bleek dat ik mn vakantiemodus kon decativeren, terwijl ik dacht dat dat vanzelf ging. Ik heb het forum niet meer zo goed gevolgd, wat is de nieuwe grens?
Ja daar verbaasde ik me dus ook overquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef DaFan het volgende:
Whehe hoe dacht je dat al die gasten met 80k kruisers het deden dan
Had je ff moeten zeggen kon ik je leegraidenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
Woa, ik heb tegen 1600 punten :s
Heb ook een week of 2 Ogame niet gespeeld
Als het 'gratis' isquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
20k metaal, 12k kristal en 7k deut?
Is dat de moeite waard dan
Och.. in Uni3 zoek ik nu 5 minuutjes verder, er komen steeds meer idle spelers bij (na 2 weken idle vervalt volgens mij iemands zijn zwakke status)quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef DaFan het volgende:
Als het 'gratis' is
Ik raid ook gewoon planeetjes zonder verdediging die me maar 2500 metaal enzo geven. T kost geen moeite en je hebt het toch mooi binnen
Hmm.. ik zat niet op te letten..quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:35 schreef Weizz het volgende:
je kunt dus niet aangevallen worden als je in vakantiemode staat... Dat is het hele punt.
Met dank aan de post van PPL http://www.0tolerance.nl/fdf/viewtopic.php?t=6&postdays=0&postorder=asc&start=315quote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
14361 Metaal, 19642 Kristal en 1735 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 50000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 464000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 111000 Metaal en 43200 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1 %
Je 6 schoonmakers hebben een totale opslagcapaciteit van 120000.
In het bestemmingsveld zweven 111000 metaal en 43500 kristal in de ruimte.
Je hebt 76500 metaal en 43500 kristal opgehaald.
Ja, moeilijk relaxt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
Een recycler gebruik je als na een groot gevecht veel schroot ontstaat. In het gevechtsverslag is precies te lezen hoeveen schroot er ligt. Het schroot is afkomstig van de vernielde ruimteschepen. De recycler haalt dat schroot op, en zo heb je weer inkomsten. Omdat recyclers zo traag als de neten gaan, kan je het best voordat je vloot vertrekt al je recyclers op pad sturen. Als je het goed uitrekent komen ze aan nadat de slag is geleverd, zo verlies je dus geen tijd. Want als je recyclers te langzaam gaan, heb je kans dat je tegenstander er al eerder is en dus alle schroot pakt.
Je stuurt je recyclers naar de coordinaten waar je je vloot heen hebt gestuurd. Of je wordt aangevallen, dan zit dat schroot rond je planeet.
Zoiets dus:
[..]
Met dank aan de post van PPL http://www.0tolerance.nl/fdf/viewtopic.php?t=6&postdays=0&postorder=asc&start=315
Heb ik het zo een beetje goed uitgelegd
Morianti moet gewoon zelf een aanvraag sturenquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:07 schreef Gabez het volgende:
lekker zometeen samen met morianti twee mensen DP-en, morianti wil btw graag inde Fok! alliantie maar reggen hier bij Fok! lukt hem niet echt
Zou kunnen omdat je je recyclers niet naar de planeet stuut maar naar 'planeet puin' .. schroot is dus een ander doel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:13 schreef DaFan het volgende:
Als je een recycler meestuurt (gewoon met je vloot) pakt ie dan niet het schroot op wat er komt? Moet ik dus anders doen volgende keer![]()
Ik zit een paar stelsels (stuk of 20) verderop en was op zoek naar idle planeetjes..quote:
Met het allereerste bootje dat ik had heb ik het destijds ook meteen geprobeerd, mocht helaas ook niet baten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:30 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zit een paar stelsels (stuk of 20) verderop en was op zoek naar idle planeetjes..
Je buurman was dus een Gameadmin wat ik dus niet zag..
Wat jij doet in Uni 3 doe ik in Uni 2.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:25 schreef Falco het volgende:
Het gaat wederom lekker in Uni2: telkens inactieve planeten bezoeken met vrachtscheepjes. Echt een hele grote slag maak je niet, maar je speelt zo wel redelijk op safe. Bij Uni3 heb ik besloten om eigenlijk niet te gaan aanvallen, maar gewoon veel verdediging te bouwen, zodat ik daar minder aandacht hoeft te besteden.
Nooit geweten dat je daar ook melding van kreeg?quote:Een vijandige vloot van speler dymoboy van planeet swatplanet [2:153:9] nadert planeet Gnorsia[1:462:6] De vloot bestaat uit 1 schip. De missie is spionage
Hoeveel eenheden had jij verloren?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:09 schreef shilizous_88 het volgende:
De verdediger heeft een totaal van 932000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 162900 Metaal en 93600 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 2 %
ik hou van tweakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |