je mag wel naast mij komen, samen the a-team kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Fwnk het volgende:
Waar mag ik zitten?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lekker veilig, bij de guilliotine
Wehehe, jij bent helemaal niet lief! Dus doe maar niet schijnheilig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
AMY!!! Jij krijgt een dood op je geweten, kijk uit.
Ik ben ik de klas omdat er nogal veel ruzie's wordt gemaaktde eerste persoon is er zojuist uitgezet en mag morgen terug komen in de klas.
Ik ben idd ook niet lief, daarom doe ik ook zo mijn werkquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wehehe, jij bent helemaal niet lief! Dus doe maar niet schijnheilig.
En jij bent ook maar een leerling. En je moet niet zo streng zijn tegen ons! Newbiequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben idd ook niet lief, daarom doe ik ook zo mijn werk
Helaas ben ik geen leerling jonge, sorry maar bij mij ben je aan het verkeerde adres....en als je niet gauw je mond houd tijdens de les dan gooi ik jou er ook uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En jij bent ook maar een leerling. En je moet niet zo streng zijn tegen ons! Newbie![]()
Doe maar, zeikerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas ben ik geen leerling jonge, sorry maar bij mij ben je aan het verkeerde adres....en als je niet gauw je mond houd tijdens de les dan gooi ik jou er ook uit![]()
Mag ik naast DaMook zittenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
Waarom is Brechtje langs me wegEn waarom zit er nog geen ander
Nah omdat je zo aandringt wil ik ook al die biertapzooi wel weg halen hoorquote:
Jij bent de lelijkerd van de klas waar niemand bij wil zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
Waarom is Brechtje langs me wegEn waarom zit er nog geen ander
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:53 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Jij bent de lelijkerd van de klas waar niemand bij wil zitten.
Niet twee want Xbox komt morgen weer terugquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niemand. Voeg je dan toe! Er zijn nog drie plaatsen
Ik ben die neger in de linkerrij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niemand. Voeg je dan toe! Er zijn nog drie plaatsen
Ja, plaats je avatar er maar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:01 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Mag ik er ook bij?
Ahhh....daar is die malloot die naast me zit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:03 schreef Sport_Life het volgende:
Welke relneger zit er nu weer naast me?
Je bent dus overal ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Stiekem sta ik er al op.
pfff aan jouw leeftijd te zien zit ik in de verkeerde klasquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ahhh....daar is die malloot die naast me zit.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Om misverstanden te voorkomen
[afbeelding]
Die tjaptjap zit gewoon al op 3 2 plekken.quote:
hij is gewoon hoogbegaafd ménquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
pfff aan jouw leeftijd te zien zit ik in de verkeerde klas.
Yep....laat je jezelf uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
pfff aan jouw leeftijd te zien zit ik in de verkeerde klas.
Elisha?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie is die mokkel trouwens bij TwyLight
Maakt niet uit, vuurwerk is kewl. Is er trouwens iemand in de klas die dat verkoopt, terwijl de juf niet kijkt natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
-verkeerde topic-
Ik wil ook wel voor de TV danquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja dus...![]()
http://neuromancerwp.free.fr/Elisha%20Cuthbert%2004.png![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
schop me er maar weg, ging fout denk
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:23 schreef -Mo- het volgende:
We hoeven toch niet een 'niet-pestcontract' te tekenen he?![]()
Hij is vervelendquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:22 schreef AmyLee het volgende:
Xbm zat toch achter mod?
Dan zet je toch jezelf er nou ohop?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:31 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
ik wil er ohop!
jamaar... neeheequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan zet je toch jezelf er nou ohop?
Ik spijbel ook veelquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mag ik naast DaMook zitten. Dribbel_ spijbelt te veel
Dat was vroeger wel anders op schoolquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:53 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Jij bent de lelijkerd van de klas waar niemand bij wil zitten.
Alberto checkt de klas.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
alberto komt ook even om een hoekje kijken
Daar zit ik nu alquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[afbeelding]
Voor mezelf even een andere plaats gereserveerd![]()
Morgen mag ik weer terugkomen![]()
bij mij?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan wil ik wel alleen of bij een dame zitten
Veranderdquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Daar zit ik nu alkijk maar eens wat naar boven
Neequote:
dribbel naast ELMquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe Dribbel_ een plaats naar voren en zet AL naast mij
bezemhok is nog nie volquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Het is tijd voor wat nieuws. De klas is vol... laten we een nieuw concept bedneken zodat we weer opnieuw kunnen painten.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:06 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wel handjes boven de tafeltjes houden he?![]()
tuurlijk wel, innovatief zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:07 schreef Messenga het volgende:
Ik wil een meisje kunnen plagen, dat kan ik nu niet
Drink amperquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je dat wel goed zou vinden
afgepakt door ijsmeis, je krijgt hem na de les terug.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar is mijn sigaret !
Ijsmeis is lief voor mij, zoiets doet ze niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
afgepakt door ijsmeis, je krijgt hem na de les terug.
gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. Dan blijf ik ook thuisZullen we samen spelen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef brainster het volgende:
* brainster geeft snopprinseseen bakje met ijs
Vindt hij vast niet erg.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef Renesite het volgende:
Daar zit je dan, in je eentje, naar een beertender![]()
Ik wil die beertender wel ruilen voor een paar flessen goede wodka, ben ik een stuk blijer meequote:
Ik wil morgen wel weer naast je komen zitten.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel weer naast je komen zitten.
Neem ik ook een paar flessen wodka mee![]()
Geen idee, ik snap ook wel meer dingen nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef ijsmeis het volgende:
Wat doet die webcam naast mij eigenlijk?
Ik heb irl geeneens een webcam!
Ja, eruit! Potdomme!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap ook wel meer dingen nietZoals wat dwc vooraan doet tussen de juffen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef ijsmeis het volgende:
je hebt gelijk, sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
je hebt gelijk, sorry
[afbeelding]
Dan ga je weer flippen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wil die beertender wel ruilen voor een paar flessen goede wodka, ben ik een stuk blijer mee
huiliequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef _moder8or_ het volgende:
AUW. iemand heeft een punaise op mijn stoel gelegdjuf!
Snelkookpan Snelkookpan flauw grapje van Hans Teeuwen en ik snap er niks van!quote:
wie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat maar, ik doe het niet. Jullie zijn tè aardig!
Vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.quote:
Kan ookquote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.![]()
Niet roken in de klas, stomme pauper.quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik wil mijn sigaret
Nee, roken is voor paupers.quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
bier is ook toegestaan dus sigaretten ook.
Dan smaakt het bier beter
quote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, roken is voor paupers.![]()
![]()
![]()
Bier is oke, olé olé.
Ik eis een invaljuf.quote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
De juf is er niet
Zal ik je die geven? en dan ook praktijklessen enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef -Mo- het volgende:
En nu eis ik seksuele voorlichting.[afbeelding]
Zoiets kan ik natuurlijk niet afslaan.O+quote:Op zondag 6 november 2005 16:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zal ik je die geven? en dan ook praktijklessen enzo.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Pam Anderson inhuren
Maar sexuele voorlichting geven kan ze !quote:Op zondag 6 november 2005 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Daar zijn de hersenen inderdaad hevig gaan zakken ja![]()
Ja, ik denk van wel, een betjequote:Op zondag 6 november 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar sexuele voorlichting geven kan ze !
ja, ervaring heeft ze genoeg.quote:Op zondag 6 november 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar sexuele voorlichting geven kan ze !
ben jij de invaljuf?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:17 schreef snopprinses het volgende:
wie heeft er sexuele voorlichting nodig?
Ow. Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wilt u, lieve dokter, mn oortje dan even goed zetten?
Oh, ik zie het al. Het is een beetje rood van binnen. Dat betekent dat het een beetje is ontstokenquote:
maar het doet geen pijn van binnen..quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al. Het is een beetje rood van binnen. Dat betekent dat het een beetje is ontstoken.
Ik geef je de druppels, en dan moet het vanavond anders morgen opgelost zijn
Je hoeft niet bang te zijn voor de druppeltjes hoor! Maar het is wel rood kan ik je zeggen. Moet ik er anders een zalfje op doen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar het doet geen pijn van binnen..![]()
en druppeltjes zijn eng![]()
als het helptquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor de druppeltjes hoor! Maar het is wel rood kan ik je zeggen. Moet ik er anders een zalfje op doen?
Hoppa, dat d8 ik alquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daagben ik weer..mn andere begint ook
![]()
Door een tekenprogramma te pakken en het plaatje aanpassen, hup hupquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Door een tekenprogramma te pakken en het plaatje aanpassen, hup hup!
Geen slowchat hier in ieder geval, want anders gaat ie dicht.
ssssssstquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar. De klas is vol, we hebben alles wat we willen
Zo te zien nergensquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar gek, waar zit ik dan ?
Ja hoor, maar je moet wel goed opletten als ik een hendig sjieke slip maak, want gek eerst zat een vriend achterop he en ik zeg : let op gek een sjieke slip. Zie je hem helemaal tegen mij aan vliegenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef Schmurf het volgende:
mag ik achterop maikuuul?
Opzij gezet. Je blijft zuipenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
AMD, wat heb je gedaan met die beertender?
Ow. Ik d8, je komt gezellig bij mij zittenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:58 schreef Schmurf het volgende:
nu zit ik veel ver van maikuul af
maar toch bedankt dat ik er bij zit!
ook gezellig hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Ik d8, je komt gezellig bij mij zitten
een negerquote:Op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het wel een beetje saai, naast wie zit ik eigenlijk ? Rooytjuh en ?
stomme jufquote:Op woensdag 9 november 2005 14:08 schreef snopprinses het volgende:
die is dr nooit..
eerst een unieke avatar nemen!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef _Yapser_ het volgende:
Heauj, zet mij eens ff rap -ergens- op de foto?
-edit- met huiswerk checken ben je juist extra lucky als ze dan recht voor je komt te staan
Het is -Mo-quote:Op woensdag 9 november 2005 19:31 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe heet die neger waar ik naast zit ?
clichéquote:Op woensdag 9 november 2005 21:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
* zit voor in de klas ijsmeis.rar te checken
haha ik heb hem verstopt, zoek maarquote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
en nu mijn sigaret !
Lees, de Pub schoolklas deel 1quote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef Baggerized het volgende:
Wie is die kerel onder de guillotine? En waarom zit hij daar?
Onthoud wat de lerares vroeger altijd zei; Niet masturberen in de klas!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
* zit voor in de klas ijsmeis.rar te checken
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Onthoud wat de lerares vroeger altijd zei; Niet masturberen in de klas!
Wat hij zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef Baggerized het volgende:
Wie is die kerel onder de guillotine? En waarom zit hij daar?
Plak het dan ook bij mij erop wil jequote:Op donderdag 10 november 2005 15:38 schreef Chanandler het volgende:
Mag ik mijn psp er ook bij hebben?![]()
Jullie pesten mijquote:Op donderdag 10 november 2005 17:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
heee, wat een kutding, die guillotine werkt niet!!![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 10 november 2005 17:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Alberto checkt de gang ofzo?
Ik heb er lekker al 1quote:Op donderdag 10 november 2005 15:38 schreef Chanandler het volgende:
Mag ik mijn psp er ook bij hebben?![]()
Pak paint er dan eens bij en gaat uw gangquote:Op donderdag 10 november 2005 21:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik pleit voor een andere grotere klas!
Een collegezaal!!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik pleit voor een andere grotere klas!
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef brainster het volgende:
[afbeelding]
Alberto checkt de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |