je mag wel naast mij komen, samen the a-team kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Fwnk het volgende:
Waar mag ik zitten?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lekker veilig, bij de guilliotine
Wehehe, jij bent helemaal niet lief! Dus doe maar niet schijnheilig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
AMY!!! Jij krijgt een dood op je geweten, kijk uit.
Ik ben ik de klas omdat er nogal veel ruzie's wordt gemaaktde eerste persoon is er zojuist uitgezet en mag morgen terug komen in de klas.
Ik ben idd ook niet lief, daarom doe ik ook zo mijn werkquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wehehe, jij bent helemaal niet lief! Dus doe maar niet schijnheilig.
En jij bent ook maar een leerling. En je moet niet zo streng zijn tegen ons! Newbiequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben idd ook niet lief, daarom doe ik ook zo mijn werk
Helaas ben ik geen leerling jonge, sorry maar bij mij ben je aan het verkeerde adres....en als je niet gauw je mond houd tijdens de les dan gooi ik jou er ook uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En jij bent ook maar een leerling. En je moet niet zo streng zijn tegen ons! Newbie![]()
Doe maar, zeikerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas ben ik geen leerling jonge, sorry maar bij mij ben je aan het verkeerde adres....en als je niet gauw je mond houd tijdens de les dan gooi ik jou er ook uit![]()
Mag ik naast DaMook zittenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
Waarom is Brechtje langs me wegEn waarom zit er nog geen ander
Nah omdat je zo aandringt wil ik ook al die biertapzooi wel weg halen hoorquote:
Jij bent de lelijkerd van de klas waar niemand bij wil zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
Waarom is Brechtje langs me wegEn waarom zit er nog geen ander
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:53 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Jij bent de lelijkerd van de klas waar niemand bij wil zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |