En daardoor kunnen de journalisten van nu slecht stukjes schrijven?quote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Even ter geheugenopfrissing van de Telegraaf-lezers; na de oorlog is de Telegraaf een paar jaar verboden geweest vanwege onvaderlands gedrag tijdens de 2e Wereldoorlog.
Het gebrek aan kwaliteit is niet direct hierop terug te voeren, maar wel dat het argument van de Telegraaf als Nederlandse/rechtse dus goede krant niet opgaat als je het verleden meeneemt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef Pool het volgende:
[..]
En daardoor kunnen de journalisten van nu slecht stukjes schrijven?![]()
quote:Trouw
Tekst & Muziek: Joop Visser
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant en een plaag voor het gezin
De Volkskrant wordt steeds dikker en d'r staat steeds minder in
Vroeger was 'ie katholiek, een pijler van bedrog
Nu is 'ie niet meer katholiek, maar toch maar toch maar toch
De Volkskrant is een kutkrant, 't is mij niet gauw te dol
Maar als ik 'ns een krant lees, als ik 'ns een krant lees
Dan wil ik ook een krant en geen papieren drol
Waar de redaktie drijft op drank en zelfcensuur
Je krijgt de halve waarheid, maar wel twee keer zo duur
De Volkskrant is een kutkrant, ik houd hem voor gezien
De Volkskrant heeft geen mening, de Volkskrant heeft er tien
De Volkskrant is een pokkeblad, een geitenwollen-sokkenblad
Een jouno-ego-kokke-blad, het lijkt wel een riool
De Volkskrant is een kutkrant, geef mij maar Trouw
Netanjahoe.quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef Dagonet het volgende:
en de spelling van sommige woorden als Sjaron is mij een gruwel.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:20 schreef Natalie het volgende:
Wij krijgen de Volkskrant altijd van de buurvrouw.Geen slechte krant, maar ik houd het toch bij de Telegraaf.
Als ik dit lees, weet ik het zo net nog niet.quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hehe, mijn vader is journalist cultuur in AD amersfoort.
puike krant trouwens, erg goed hoor, moet je is kopen.
Vind ik ook wel een fijne krant inderdaad. Gelukkig ook dat ze het opdelen in wat meer regio's (hier komt die van zuidwest Drenthe). Anders was 'het Noorden' wel erg groot.quote:Op maandag 7 november 2005 09:48 schreef Isabeau het volgende:
De beste krant voor mij is Dagblad van het Noorden. Informatie uit de regio èn nationaal en internationaal nieuws van hoog niveau. Een krant die prettig leest en goed in elkaar zit. Als je in het noorden woont tenminste
1 minpunt waar ik even over was gevallen: de dag na de aardbeving in Pakistan hadden ze heel groot het bezoek van koningin Beatrix aan Drenthe op de voorpagina en alleen dat nieuws
Sinds de Limburger overgenomen is door de Telegraaf is ie zwaar verslechterd. Zeker na de gelijkschakeling met het Limburgs Dagblad.quote:
Wat bedoel je? De Meppeler Courant?quote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
oh, mijn opmerking over de lokale sufferdjes ging echt over de lokale sufferdjes, niet over regionale kranten in het algemeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |