quote:
Dan kun je nog wel 's geluk hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja.
Ibook 12 inch.
Ik krijg hem in mei.
Zeker!, begin je Apple fan te worden ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Choas dat is lang geleden!
*grin* Weet zeker dat je er geen spijt van zal hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben het al.
Nu moet ik het nog financieel waarmaken
Na mijn Mac Mini aanschaf wil ik voor de iBook of Powerbook gaan. Dus ik zit in ongeveer dezelfde situatiequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben het al.
Nu moet ik het nog financieel waarmaken
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Een weekend lang moeten werken op een iMacG3 233 MHZ met 160 MB RAM en 10.3.9 doet je waardering voor je eigen iBook
![]()
G4 800 MHZ met 640 MB RAM trouwens wel enorm stijgen
Op het moment dat je OSX bent gewend zit je flink te irriteren aan een Windows PC. Meer zelfs dan dat je nu al doetquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik krijg het dan natuurlijk wel, maar toch is het wachten met smart. Nog maar 6 maandjes op deze schijt HP met windows...
Wel..je kunt op zoek naar een OSX86 torrent en die installeren op een harde schijf: kun je alvast wennen! Die nieuwe versie draait hier akelig goed op een Dell 3.2 Ghz P4quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik krijg het dan natuurlijk wel, maar toch is het wachten met smart. Nog maar 6 maandjes op deze schijt HP met windows...
Je klinkt als mijn vriendin.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn vriendje heeft er 1
ik hoor em wel es kankeren als ie hier even aan de slag gaat.
De schat, helemaal gefrustreerd
Op school hebben wij PowerMac G5 dual 2ghz met 1gb ram.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Een weekend lang moeten werken op een iMacG3 233 MHZ met 160 MB RAM en 10.3.9 doet je waardering voor je eigen iBook
![]()
G4 800 MHZ met 640 MB RAM trouwens wel enorm stijgen
Kun je nagaan dat ik het regelmatig moet doen als ik weer bij mijn ouders ben, omdat ik die klote Sagem USB modem niet aan de praat krijg onder 10.4quote:
Dat gaat me dan weer net iets te ver.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wel..je kunt op zoek naar een OSX86 torrent en die installeren op een harde schijf: kun je alvast wennen! Die nieuwe versie draait hier akelig goed op een Dell 3.2 Ghz P4
Zo duur is een nieuw modem, dat fatsoenlijk via ethernet werkt, anders ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik het regelmatig moet doen als ik weer bij mijn ouders ben, omdat ik die klote Sagem USB modem niet aan de praat krijg onder 10.4
Ik verkap mijn tvp's tenminste!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef tonks het volgende:
Tvp
Ik zorg dat ik altijd de fipo heb, lekker makkelijk!quote:
Dat schijnen nogal wat nieuwe Apple-users te doen; op het moment dat ze eenmaal om zijn, gelijk een hele zooi apparatuur van Apple aanschaffen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Was ook mijn eerste Apple...op 8 november 2004 werd ie bezorgd: mijn eerste Apple jaar zit er bijna op. Ik heb in die tijd toch aardig wat doekoes richting Steve gepassed
Die van mij 500 euro, heb je wel alles erop en eraan voor een G3. Neopreen hoes en MacMouse krijg je er ook bij.quote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef tonks het volgende:
Wat zou een 2e hands ibookje kosten? waar osx op draait
quote:
Als je em over 3 minuten komt ophalen mag je 'em voor 400 euro en een dikke smakkerd van ome Furi.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef tonks het volgende:
erg jammer is dat aangezien ik niet veel centjes heb.
Vriend van mij uit Den Haag is op zoek naar een tweedehands iBook.quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef Furious het volgende:
[..]
Als je em over 3 minuten komt ophalen mag je 'em voor 400 euro en een dikke smakkerd van ome Furi.![]()
![]()
iBook G3 600 (Dual USB)quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef XL het volgende:
[..]
Vriend van mij uit Den Haag is op zoek naar een tweedehands iBook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |