Ik kan er met m'n pet niet bij dat Ajax niet meer presteertquote:Op zondag 6 november 2005 14:58 schreef tong80 het volgende:
Ga jij maar in de spits geef ik ze wel aan.
echt gaaf/quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Spideyman het volgende:
Kick-ass Ronaldinho filmpje:
http://nikefootball.nike.(...)front.jsp?language=1
ff doorklikken en hij start. echt ongelofelijk dit.
En de wedstrijd is nog lang niet afgelopenquote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Noca het volgende:
Een meter azijn aub.
Ik kan altijd nog overstappen op iets andersquote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de wedstrijd is nog lang niet afgelopen
quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Danny Blind, voor ie straks in de WW zit.
Ja, eerste 20 minuten hebben ze goed gecombineerd en lekker gevoetbald, daarna kreeg NEC meer grip en was het goede voetbal wel over, veel kansen verknald natuurlijk maar Babos keepte erg goed. Maar ik vond de voorhoede nu ik het van dichtbij gezien onthutsend slecht, alle schoten kwamen van de middenveldersquote:
een jongen vie vanmiddag mee was hat NAC goed, NEC goed maar doordat Ado scoorde was ie alsnog genaaidquote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax verneukt al mijn sportbets
Biertje dan maar .....
Ik bedacht me vannacht dat ik vorige week mn overblijfsel (4 euro) op AZ en Groningen had gezet. En ik had dus gewonnen kwam ik vannacht achter.quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax verneukt al mijn sportbets
Biertje dan maar .....
quote:Op zondag 6 november 2005 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou ja, Middlesbrough even de 1-1 maken
Hey hey, lach es niet stomme mod!quote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:![]()
zie nu pas de tussenstand bij Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |