quote:
quote:Ben jij beter in slikken en spuiten dan Sophie, begrijp ik?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
hunk Buijs en Nevie
Okquote:
dat hij snel even een foto in het onderschriftentopic moet zetten Clau?
Ben je er al overheen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Noca het volgende:
Avond!
Even snel op zoek naar een foto. Die van Lev was leuk geweest, maar die heeft iemand er al ingezet...ik zal even zoeken!
jajajajaja 4-1... wel een geflateerde uitslag overigensquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Je hebt vandaag gewonnen neem ik aan? Ik heb geen idee wat het geworden is.
Feli. Ik moet binnenkort maar weer eens gaan kijken. Niet dat dat helpt, maar tochquote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
jajajajaja 4-1... wel een geflateerde uitslag overigens
had veel hoger moeten zijn
Deze keet is altijd open.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Noca het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan slapen..
Neemt iemand het nog over? Want anders gooi ik de keet dicht.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er ook nog is.
Ik verdoe mn tijd aan BB geloof ik
Ik keek ook eens een keer mee, dacht dat er wel geneukt zou gaan worden. Nou, niet dus..strontprogramma!quote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit ook naar douchende mensen op de streams te kijken.
Dat gevoel heb ik ook steedsquote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er ook nog is.
Ik verdoe mn tijd aan BB geloof ik
We moeten weer gaan webcammen dus?quote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef Noca het volgende:
Ik keek ook eens een keer mee, dacht dat er wel geneukt zou gaan worden. Nou, niet dus..strontprogramma!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |