quote:Lazovic moet vrezen na kopstoot grensrechter
Dankzo Lazovic mist het tweede play-offduel dat Servië en Montenegro woensdag speelt tegen Kroatie. De door Feyenoord verhuurde aanvaller wacht een forse schorsing.
Tijdens de 3-1 thuisoverwinning van zijn ploeg liep Lazovic tegen twee gele kaarten op. En nadat hij in de 74ste minuut zijn geelrode kaart kreeg voorgehouden, liep aanvoerder Lazovic naar de grensrechter, die hij vervolgens met een kopstoot tegen het gras werkte.
De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond heeft nog geen straf uitgesproken, maar dat Lazovic een flinke tijd niet aan interlandvoetbal zal toekomen, lijkt zeer waarschijnlijk.
Overigens was hij niet de enige van zijn land die tegen een geelrode kaart opliep. Ook Bosko Jankovic moest van het veld en mist de return. Milos Krasic en Simon Vukcevic spelen eveneens niet mee tijdens de tweede wedstrijd, omdat zij opnieuw tegen een gele kaart waren opgelopen.
Dudek terug als vervanger van lodewijks volgend seizoen!quote:Dudek wil in januari weg bij Liverpool
Vorig seizoen won keeper Jurek Dudek met Liverpool de Champions League, maar sindsdien is hij steeds ongelukkiger geworden bij de Engelse club. Als er niets veranderd aan de huidige situatie, dan wil de Pool in januari vertrekken.
"Het is verschrikkelijk om niet te kunnen spelen terwijl je afgelopen seizoen de Champions League nog hebt gewonnen. Tot nu toe heb ik geconcentreerd naar mijn herstel toegewerkt maar nu ik fit ben wil ik mijn plek terug.", aldus Dudek.
Voordat dit seizoen begon liep de keeper een blessure aan zijn arm op, waardoor hij zijn basisplaats verloor aan José Reina. Hij kwam over van het Spaanse Villareal, zodat er geen plek meer was voor de Poolse keeper.
Verder is Dudek ook bang dat hij zijn plaats in het nationale elftal van Polen gaat verliezen: "De bondscoach heeft me verteld dat het erg moeilijk voor me wordt om bij de Poolse selectie te blijven als ik niet snel aan spelen toekom. Het missen van het WK zou een ramp voor me zijn. Als Benitez me een kans geeft zal ik hem pakken maar anders wil ik in januari weg."
Klopt.quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Erasmusch het volgende:
aanvoerder LazovicS&M u21 neem ik aan?
Jammer voor Lodewijks, maar als Dudek interesse heeftquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Kaap het volgende:
Dudek terug als vervanger van lodewijks volgend seizoen!![]()
Oei...quote:14-11-2005: Kuijt: 'Elftal gaat zich irriteren aan egoïsme van Kalou'
[Bron: Sportweek / FR-Fans.nl]
Morgen verschijnt er in Sportweek een uitgebreid interview met Feyenoord spits Dirk Kuijt. Opmerkelijk is dat de aanvoerder van Feyenoord licht uithaalt naar zijn maatje Salomon Kalou. 'Salomon is wat egoïstischer geworden en een elftal gaat zich daaraan irriteren. Dat is een beetje een probleem aan het worden.'
Weer een jood.quote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef rotskibo het volgende:
Derksen zegt net dat ze Tiendalli gaan kopen
En wat is Feyenoord dan ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is natuurlijk afwachten hoe hij zich verder ontwikkelt, maar tot nu toe zie ik in Dwight niet meer dan een subtopper.
Maar ongetwijfeld beter dan Ostlund...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is natuurlijk afwachten hoe hij zich verder ontwikkelt, maar tot nu toe zie ik in Dwight niet meer dan een subtopper.
Als we dat als criterium gaan gebruiken...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld beter dan Ostlund...
Dan is hij toch een versterking?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als we dat als criterium gaan gebruiken...![]()
tov Ostlund wel. Maar nog steeds een subtopper.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan is hij toch een versterking?
Voorlopig staan ze anders op een topclub-waardige positie in de eredivisie. Zie niet in waarom Feyenoord geen topclub zou zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat is Feyenoord dan ?
Top ?
![]()
Het grote verschil is dat dit stadion er nooit komt, en dat jullie al jaren in een betonnen ufo spelen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Wat een lelijk stadion zeg
Heerlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Luni het volgende:
Krupul
Een mede-supporter ontving onderstaand antwoord op de vraag waarom FC Antwerp niet mee kon doen aan een indoor soccer toernooi:
Met betreking tot uw vraag inzake deelname van FC Antwerp aan het Flanders Tarkett toernooi 2006 kunnen wij, na consultatie van onze collega's van de voetbalcel Antwerpen, uitsluitend een negatief advies terzake verstrekken.
Voetbalcel Antwerpen deelt mede dat FC Antwerp totaal ongeschikt is voor participatie aan dergelijk evenement.
De supportersschare die voor dit evenement gemakkelijk op 1500 man mag geschat worden staat synoniem voor algemene normvervaging.
FC Antwerp heeft supporters van bedenkelijk allooi waarbij overvloedig drank en drugsmisbruik en het daaraan gekoppeld gedrag ongetwijfeld tot problemen zullen leiden.
FC Antwerp kan, gelet op hun supporters en wat er aan krupul van Feyenoord uit Nederland meekomt, geen positieve bijdrage betekenen voor het Flanders Tarkett Soccer toernooi.
mvg,
Patrick Termont
Hoofdinspecteur van politie
Gepubliceerd op: 15 november 2005
bron: www.lunaticnews.nl
Zouden we die jongens ooit bij Feijenoord zien? Ik denk het niet...quote:FEYENOORD GHANA HOFLEVERANCIER GHANA ONDER 20
Feyenoords voetbalschool in Ghana begint steeds meer vruchten af te werpen. Nadat eerder al doelman Philemon Macarthy doordrong tot het nationale elftal, levert Feyenoord Fetteh nu liefst vier spelers aan de Ghanese selectie voor spelers tot 20 jaar, bekend als de 'Black Satellites'. Emmanuel Anarfi, Harrison Aful, Sheriff Dan-Ladi en Iddi Yakini gaan binnenkort deelnemen aan het West-Afrikaans Kampioenschap in het Nigeriaanse Abuja.
Mietje!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef Cart_man het volgende:
Veels te vroeg en ver weg voor mij. Kutduitsers...
Ik hoop het voor je kerelquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat dit stadion er nooit komt, en dat jullie al jaren in een betonnen ufo spelen.
Dus wie kan er nu lachen..... ?
Ik ook, zit in een hotel in Valkenburgquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Zondag eindelijk een keertje binnen een half uur bij een wedstrijd van Feyenoord!
Hehe ik mag lekker om 8.00 naar het Limburgse afdalenquote:
Support you're locals!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Zondag eindelijk een keertje binnen een half uur bij een wedstrijd van Feyenoord!
Mooi! Wat concurrentie zal hopelijk de prijs opdrijven.quote:By DAVE KIDD
CHELSEA have enquired about £12million Dutch striker Dirk Kuyt.
Blues boss Jose Mourinho sees the Feyenoord star as a possible replacement for Hernan Crespo.
Bron: The Sun
Hij wil zelf pas na dit seizoen weg.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooi! Wat concurrentie zal hopelijk de prijs opdrijven.
Weet ik, Kuijt heeft dat gezegd ja. Feijenoord wil hem ook graag houden, maar weet dat ze hem kwijt zijn na dit seizoen. Kunnen Arsenal, Tottenham en Chelsea toch mooi in de zomer gaan bieden op hem.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij wil zelf pas na dit seizoen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |