Je vergeet wat...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1. Aerts
2. Ostlund (contract loopt af)
3. Saidi
4. Bahia (contract loopt af, heeft een optie erin)
5. Bosschaart
6. Ghaly
7. Kuyt (vertrekt)
8. Ono (contract loopt af)
9. Lazovic (mag weg van mij)
10. Hofs
14. Pardo
15. Mtiliga (mag weg van mij)
16. Schreuder
17. Paauwe (contract loopt af)
18. Greene
19. Boussabon
20. Leonardo (contract loopt af)
21. Kalou (vertrekt)
22. Magrao (mag weg van mij)
23. Snoyl
25. Gibbs (contract loopt af)
26. Owoeri
27. Derijck
28. Castelen
29 Vincken
30. Lodewijks (Twijfelt om te stoppen)
31. Zuiverloon (verhuurt)
32. Ikramy
33. De Guzman
34. Gyan
Het zal iig niet makkelijk worden morgen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:56 schreef TC03 het volgende:
Ik vrees dat we weer een verliespartij te verduren kregen.
Twee spelers die zijn verhuurd aan KV Mechelen. De een is verdediger (Asare) en de ander aanvaller (Masina)quote:
Op je 23e in de Belgische 3e divisie ofzo spelen. Goede investeringquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Twee spelers die zijn verhuurd aan KV Mechelen. De een is verdediger (Asare) en de ander aanvaller (Masina)
Volgens de FM2006 database (ja, echt) is Asare 19 en Masina 23.
Officieel is het een Zweed maar (een van) z'n ouder(s) komt/komen uit Albanie geloof ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef twi het volgende:
Die Harbuzi, is dat nou een Zweed of een Albanier? FM2005 en FM2006 zijn het daar niet over eens
Niet zo voorbarig mennek, eerst die 2-1! En PSV wint vast wel van RKC.quote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef Ixnay het volgende:
Wordt geen makkelijke wedstrijd. Ik denk 2-1.
Volgende week PSV uit tegen RKC, daar zit best een gelijkspel in, aangezien die zich moeten voorbereiden op de wedstrijd tegen Schalke. Binnen een week staan we weer 1e.
Lijkt me wel. Omdat hij jullie beste speler is.quote:Op zondag 6 november 2005 15:40 schreef H.Flick het volgende:
Wenger zat vandaag op de tribune bij Feyenoord. Misschien toch voor Ghaly?
Juist nietquote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zet een Ghaly op het middenveld van Ajax en dat team gaat lopen.
4 punten los..quote:Op zondag 6 november 2005 17:02 schreef yvette1982 het volgende:
nou psv is kampioen. Ff een heel seizoen lang wachten op de playoffs dan wordt het weer een beetje spannend.
Idd. Leuk die play-offs.quote:Op zondag 6 november 2005 17:02 schreef yvette1982 het volgende:
nou psv is kampioen. Ff een heel seizoen lang wachten op de playoffs dan wordt het weer een beetje spannend.
Dat is toch echt De Guzman. Ik denk dat Wenger vooral Ghaly en De Guzman aan het volgen was. Het zou me niks verbazen als hij jeugdspeler De Guzman voor een miljoen aan weet te trekken en Ghaly voor 3 miljoen. Dan heeft ie voor 4 miljoen leuk geshopt in de havenstad.quote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Omdat hij jullie beste speler is.
Dirk is niet goed genoeg voor Arsenal sorry Dirk.quote:Op zondag 6 november 2005 19:36 schreef Radegast het volgende:
M'n broer is vanmiddag naar Feyenoord geweest en heeft daar via via gehoord dat Wenger naast Ghaly ook zeer geinteresseerd was in... Dirk.
De Guzman heeft een jeugdcontract, dus Feyenoord heeft niks te willen. Voor 1 miljoen is ie wegquote:Op zondag 6 november 2005 19:41 schreef snabbi het volgende:
vind ik eigenlijk ook sloggi. In nederland speel dirk enorm goed omdat hij hier overal kan gaan en staan waar die wil. De Guzman vind ik zelf ook zeer goed, maar 1 miljoen, daar laat Feyenoord hem niet voor gaan denk ik.
Wel goed dat Luinge zijn excuses aan bied, maar ja hij heeft wel weer een wedstrijd behoorlijk beinvloed.
Als hij inderdaad nog een jeugdcontractje heeft kan 'ie voor dat bedrag wel weg worden gekochtquote:Op zondag 6 november 2005 19:41 schreef snabbi het volgende:
De Guzman vind ik zelf ook zeer goed, maar 1 miljoen, daar laat Feyenoord hem niet voor gaan denk ik.
Dat dachten jullie ook van Kalou, die zelf maar al te graag nog steeds weg wil.quote:Op zondag 6 november 2005 19:44 schreef superdude05 het volgende:
Daar werkt ie zelf niet aan mee, denk ik. Na zoveel jaren bij Feyenoord gaat ie niet op die manier zo snel bij een club weg.
En verderquote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef Sender_ het volgende:
Vandaag in het team van Vitesse toch wel een paar jongens zien lopen die ik graag bij ons zou willen zien vooral Janssen.
Canada is lid van de Commonwealth en daar gelden volgens mij andere regels voor. Hij schijnt ook een Nederlands paspoort te kunnen aanvragen, dus dat is ook zo geregeld lijkt mequote:Op zondag 6 november 2005 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Mag De Guzman wel in Engeland spelen dan? Hij heeft de Canadese nationaliteit, toch? Dan moet je toch een x aantal interlands gespeeld hebben of zo?
quote:Op zondag 6 november 2005 19:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ik was vanmiddag in de Kuip en ik hoorde dat Wenger vooral geinteresseerd was in...Ostlund.
Die zegt zoveel.quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef TC03 het volgende:
Hugo Borst zei dat Wenger er voor Kuijt zat en dat ze hem aan het einde van dit seizoen willen overnemen.
quote:Arsène Wenger zat in Kuip voor Dirk Kuijt
7/11/2005 8 :58
'Ik raak er niet van in de war, maar ik vind het toch wel speciaal dat een toptrainer als Wenger de moeite neemt om vanuit Engeland over te komen.' Dirk Kuijt had zondag in de coach van Arsenal een aandachtig toeschouwer op de tribune.
Bij het thuisduel met Vitesse dat Feyenoord in de Kuip afwerkte, zat Arsène Wenger op de tribune, vergezeld van Gilles Grimandi. Kuijt laat via het Algemeen Dagblad weten dat de beide Fransen voor hem in Rotterdam waren.
'Mark Wotte zei vooraf dat er belangrijke mensen voor mijn kwamen kijken. Dat het specifiek om Arsène Wenger ging wist ik toch nog niet. (…) Ik wacht nu rustig af hoe het allemaal verder gaat. Arsenal is natuurlijk een geweldige club om mee in verband te worden gebracht, maar ik ben geen type dat meteen van de leg raakt.'
Arsenal is niet de eerste Engelse club die geïnteresseerd is in de aanvoerder van Feyenoord. Everton en Tottenham Hotspur zaten afgelopen zomer al achter Kuijt aan. Beide clubs vonden de vraagprijs van circa achttien miljoen euro te gortig voor de topscorer van de Rotterdammers.
Vertelquote:Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef Cart_man het volgende:
Nog bedankt voor het bier gisteren, Kuijt.
Ik vind die Quincy 3x niks.quote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vertel
Damn, Kuijt naar Arsenal zou ook leuk zijn. Van Persie-Kuijt-Quincy is een lekkere aanval natuurlijk.
Kwam hij naar de Legioenszaal na afloop van de wedstrijd?quote:Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef Cart_man het volgende:
Nog bedankt voor het bier gisteren, Kuijt.
Obikuquote:Obiku wil hoofdklasser gaan trainen
Door Jasper (Da_Sandman) op maandag 7 november 2005 10:36
Bron: PZC
Oud-Feyenoord spits Mike Obiku heeft zijn diensten als trainer aangeboden bij de Zeeuwse zaterdaghoofdklasser HSV Hoek. Obiku zou bij Hoek de opvolger kunnen worden van de onlangs ontslagen Eric Tetaert.
Obiku staat de laatste dagen in contact met Hoek en zat afgelopen zaterdag op de tribune bij de wedstrijd tussen Excelsior Maassluis en Hoek (0-3 winst voor Hoek). De Zeeuwen kenden met drie punten uit de eerste zeven wedstrijden een dramatische seizoensstart en ontdeden zich vervolgens van trainer Eric Tetaert. Of Hoek gebruik gaat maken van het aanbod van de 37-jarige Nigeriaan is nog niet bekend. Obiku heeft buiten het trainen van de jeugd van Feyenoord nog geen ervaring als trainer.
Hij was er samen met Schreuder, ja...quote:Op maandag 7 november 2005 10:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Kwam hij naar de Legioenszaal na afloop van de wedstrijd?
Zijn ook wel 2 spelers die van een potje old school houden! Gaan er hier nog mensen naar de Parkzicht The legend is Back! op 26 november in het Maasgebouw?quote:Op maandag 7 november 2005 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij was er samen met Schreuder, ja...
Hoe denken de Feyenoorders hierover? (ben wel benieuwd)quote:Op maandag 7 november 2005 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, ik denk niet dat zo'n jongen (Kuyt) bij Arsenal tot z'n recht komt. Dirk wordt volgens mij erg ongelukkig als hij niet veel kan werken en sleuren. Ik zie hem niet wachten op een bal, terwijl dit erg gebruikelijk is voor een spits bij Arsenal. (of een andere topclub)
Ben ik het deels mee eens. Arsenal speelt snel countervoetbal, en ik zie Kuijt daar al in de verdediging rennen terwijl de bal al richting de 16 meter gaat, dan mis je op dat moment gewoon een spits voorin en moet je hopen dat een van de andere spitsen daar wel in goede positie klaar staat (gebeurt heel af en toe zelfs bij Feyenoord al, vooral als Castelen niet speelt... Dirk begint gewoon met opbouwen en die bal gaat naar voren maar vervolgens staat er geen enkele speler klaar om richting het doel te gaan met die bal).quote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe denken de Feyenoorders hierover? (ben wel benieuwd)
Saidi, Greene, Castelen, Bahiaquote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef superdude05 het volgende:
Volgens mij denkt Wotte (die man heeft werkelijk nog geen enkele goede aankoop gedaan, misschien Hofs) dat Feyenoord altijd zoveel geluk heeft als met Kuijt en Kalou ofzo.
Mwa, vind ik wel. Neemt niet weg dat hij/Gullit te veel miskopen hebben gehad en dan nog belachelijke beslissingen mbt bv Leonardo en Mtiligaquote:Op maandag 7 november 2005 13:12 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Ok, redelijke aankopen maar niet echt toppers waar je kampioen mee wordt.
Leek me cool ja...mischien ook wel heen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Zijn ook wel 2 spelers die van een potje old school houden! Gaan er hier nog mensen naar de Parkzicht The legend is Back! op 26 november in het Maasgebouw?
Is een leeftijdsgrens hè. 25+quote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Zijn ook wel 2 spelers die van een potje old school houden! Gaan er hier nog mensen naar de Parkzicht The legend is Back! op 26 november in het Maasgebouw?
Het zal allemaal wel meevallen wat controle betreft denk ik. Zeker in jouw geval zal het denk ik geen probleem opleveren denk ik, met die dikke kop schatten ze jou vast en zeker ouderquote:
Muil houwe.quote:Op maandag 7 november 2005 14:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen wat controle betreft denk ik. Zeker in jouw geval zal het denk ik geen probleem opleveren denk ik, met die dikke kop schatten ze jou vast en zeker ouder![]()
Waarom alleen voor Feyenoorders, misschien willen er ook wel joden komenquote:Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef Kaap het volgende:
Ideetje voor een FOK! Voetbal Feyenoord Topic meeting![]()
Volgens mij staat er zon bordje voor de ingang:quote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom alleen voor Feyenoorders, misschien willen er ook wel joden komen![]()
Niet?quote:Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil alleen Loekie meeten. De rest niet.
Dat kan toch ook wel op een normale manier. Hij is inderdaad niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:
Dat is toch een normale manierquote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat kan toch ook wel op een normale manier. Hij is inderdaad niet goed genoeg voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |