Geen werk?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Daarom, zeker op zaterdag ochtend, als ik net uit me bed kom rollen![]()
Meestal moet ik ergens op de zaterdag voetballen, vandaag nietquote:
ik zou voor optie 2 gaan en later op de dag optie 1 een beetje aanvullen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik kan 2 dingen doen:
1. Voor school aan de gang.
2. Hier blijven hangen.
Goedendag!quote:
Ik ben bang dat optie 1 er een beetje bij in gaat schieten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:39 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik zou voor optie 2 gaan en later op de dag optie 1 een beetje aanvullen.
Hey hoiquote:
zou ik eigelijk ook moeten doen... maarja fok!ken is zo leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat optie 1 er een beetje bij in gaat schieten.
Je heb de helemiddag toch nog?tenminste dat heb ik gelukkig welquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat optie 1 er een beetje bij in gaat schieten.
Zeker!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef SpeedyGJ het volgende:nieuwe deel, damn wat gaat het lekker.
Iemand zei dat deel 400 morgen komt, ik schat dat die er vandaag wel zal komen![]()
Mijn voorspellingen komen bijna altijd uitquote:
Wordt weerman!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen komen bijna altijd uit
Ik ben ook zo populair.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey hoiJe wordt niet eens genegeerd
en dan wel goed weer voorspellen hequote:
Niet zo snel joh, mijn boom in de achtertuin heeft een enorme windvlaag niet overleefdquote:
oeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet zo snel joh, mijn boom in de achtertuin heeft een enorme windvlaag niet overleefd
[afbeelding]
Hoe is het met het gras? Leeft dat nog?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet zo snel joh, mijn boom in de achtertuin heeft een enorme windvlaag niet overleefd
[afbeelding]
Ga ik met opzet allemaal valse meldingen door gevenquote:
Gelukkig stond je dr niet onderquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mah, wintervoorspellingen doe ik niet aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:44 schreef indy-jones het volgende:
[..]
en dan wel goed weer voorspellen heen zorg voor ijs in de winter, ik woon niet voor niets aan het kanaal!
jamaar jou voorspellingen komen altijd uit, dus kan je geen valse voorspellingen doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga ik met opzet allemaal valse meldingen door geven
Oooi!quote:
quote:
Die is ook aan het dood gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe is het met het gras? Leeft dat nog?
We noemden het 'de negerhut van ome Tom'quote:
Nee maar voor jullie wordt het DOKKEquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
We noemden het 'de negerhut van ome Tom'
Ik geef er 50 cent voor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee maar voor jullie wordt het DOKKE
Dan krijgen we volgende week zeer ruig weer, met vooral op woensdag kans op een zeer zware stormquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef indy-jones het volgende:
[..]
jamaar jou voorspellingen komen altijd uit, dus kan je geen valse voorspellingen doen
Wat moet je hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hebben jullie gedaan.
IK EIS SCHADEVERGOEDING!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan krijgen we volgende week zeer ruig weer, met vooral op woensdag kans op een zeer zware storm
Zo nu maar eens kijken
ik las negeerhut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
We noemden het 'de negerhut van ome Tom'
Is goedquote:
Why? vannacht was dr veel meer stormloop in de topicsquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee maar voor jullie wordt het DOKKE
Hoeveel lessen al gehad? RIS?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef snopprinses het volgende:
ohyeah..mn rijlessen gaan goed
nu moet ik theorie gaan leren en op gaan voor TT >_<
Nou die boom was zeker rond de 300 euro waard, + het gras er nog bij, ach laten we het op 300 euro houden, kom maar opquote:
ah vanochtend weer gereden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef snopprinses het volgende:
ohyeah..mn rijlessen gaan goed
nu moet ik theorie gaan leren en op gaan voor TT >_<
Mag ik er dan ook op stampen?quote:
zo raar is het niet hoor, de infinitief van neger is negeren en de infinitief van negeer is ook negerenquote:
quote:
RIS ja, heb er nu 17 gehadquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hoeveel lessen al gehad? RIS?
Maar toen stond ie nog mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Why? vannacht was dr veel meer stormloop in de topics![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef indy-jones het volgende:
[..]
zo raar is het niet hoor, de infinitief van neger is negeren en de infinitief van negeer is ook negeren
ah daarvoor reed je in weilanden?quote:
Ik kan dat veel goedkoperquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou die boom was zeker rond de 300 euro waard, + het gras er nog bij, ach laten we het op 300 euro houden, kom maar op![]()
Al een datum gehoord?quote:
nop gaat vandaag aanvragen, maar denk dat de wachttijd best lang is :/quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ah daarvoor reed je in weilanden?![]()
Rechtzaak aanspantquote:
Je vriendje zou zeggen, je bent zo knap als je boos bent.quote:
en 50 cent voor de boomhutquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou die boom was zeker rond de 300 euro waard, + het gras er nog bij, ach laten we het op 300 euro houden, kom maar op![]()
meer de logica van: plotse ingevingquote:
ik heb connecties bij justitie.quote:
das niet leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je vriendje zou zeggen, je bent zo knap als je boos bent.![]()
Verschilt. Ik betaalde bij mijn rijschool ¤1 per uur meer, maar dan kon ik binnen 2 weken afrijden. En mocht ik zakken (quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop gaat vandaag aanvragen, maar denk dat de wachttijd best lang is :/
[..]
![]()
Ik had de hele handel al voor 50 cent!quote:
Wat doe je op de club?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef Messenga het volgende:
Ik ga zo weer, eten en dan naar de club
Iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Eng, en nu met 1 stormpje ben je je boom kwijt![]()
laat ik je dan maar goede morgen wensenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:54 schreef DaMook het volgende:
Ik ben brak en moet zo nog naar eindhoven ook, naar de opendag van de fontys
Ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik heb connecties bij justitie.![]()
quote:
ik heb donner. jij?quote:
It wasn't mequote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd
Ik ben even snel naar mijn boot gelopen, en moet je eens kijken wat jullie hebben geflikt
[afbeelding]
best wel.quote:
Eetse!quote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef indy-jones het volgende:
[..]
laat ik je dan maar goede morgen wensenmisschien verbeterd dat je stemming
Dat zegt iedereenquote:
Je zal wel moetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen zin om te betalen, verder wil ik best komen![]()
Een goedemorgen gewenst!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goedemorgen
De opendag is ook nog in 2 gebouwen ook
even 538 luisteren dan maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:59 schreef Lizz-n het volgende:
Die reclame op 538 over 80 km/h op de snelweg
quote:
groetjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef DaMook het volgende:
Nou ik ga meer eens even, want om half 3 is de open dag al over en als ik nu niet ga heb ik helemaal geen tijd om daar rond te lopen
Tot straks
we gaan gewoon 538 loggen hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nu die slet van Rick van Veldhuizen
waarom nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:02 schreef indy-jones het volgende:
[..]
we gaan gewoon 538 loggen hier
Zeg het eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
Speedy!
?quote:
Ik blijf!quote:
Haaaiiiquote:
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een heel aantal topic's geleden werd elke post afgesloten met:![]()
Goedemorgen!quote:
remix van listen to your heartquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef Lizz-n het volgende:
Nu is dr wel een mooi liedje op 102 FM![]()
Je komt ook net te laat, iedereen had ineens een leven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef Gizmore het volgende:
Zaaie boel hier...
Ik doe niet de hele dag mee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef indy-jones het volgende:
als we zo snel doorposten halen we vandaag zeker de SC #400
Damn.. Nou ja, ik blijf nog even, dan ga ik wel douchen ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Je komt ook net te laat, iedereen had ineens een leven.
Ja is die ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef indy-jones het volgende:
[..]
remix van listen to your heartde origineel vind ik best saai
Die is goed, die heb ik allangquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef indy-jones het volgende:
[..]
My toughts.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Damn.. Nou ja, ik blijf nog even, dan ga ik wel douchen ofzo
Ze zijn allemaal saaiquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef indy-jones het volgende:
[..]
Ja met die domme dozen van miss zuid-holland en utrecht, maar de domste is wel die van limburgquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef indy-jones het volgende:
ik wacht nog op die reclame van 80 km/u, want die was volgens lizz nogal grappig
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:14 schreef stijgende_ster het volgende:
tvp
Welkom terug!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef indy-jones het volgende:
[..]
en dan maar zeuren dat het hier een saaie boel is
we moeten de 400 wel halen morgenquote:
vandaag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we moeten de 400 wel halen morgen![]()
geen huiswerk hebben is fijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik niet. Straks weer wiskunde gaan maken
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik natuurkunde lerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Beterquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik heb dit weekend helemaal niks![]()
We beginnen maandag met nieuwe vakken en een nieuw project enzo. Daarom nu helemaal niksquote:
Ik ook, maar hogere dingen zijn ook niet echt fijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Ben allang blij dat ik van die middelbare dingen af ben.
Ik ook, maar universiteit is nu niet bepaald makkelijker of relaxter te noemenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik heb komende week projectweek, en nog 1 tentamenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We beginnen maandag met nieuwe vakken en een nieuw project enzo. Daarom nu helemaal niks![]()
inderdaad!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef stijgende_ster het volgende:
wellesquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik ook, maar hogere dingen zijn ook niet echt fijn![]()
Na het vwo HBO gaan doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, maar universiteit is nu niet bepaald makkelijker of relaxter te noemen
Ik zwaai ook!quote:
welke dingen moet jij dan doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Jou hogere dingen misschien wel, mijn dingen niet, vorig jaar deed ik namelijk niks![]()
quote:
Projecten, (te veel) opdrachten (op tijd) maken, en nu tentamens lerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
welke dingen moet jij dan doen?
Welterusten dan maarquote:
Ik heb helemaal geen tentamens meer!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:32 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Projecten, (te veel) opdrachten (op tijd) maken, en nu tentamens leren![]()
Slaapwelquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:35 schreef indy-jones het volgende:
aaaah, heb ik hem net uitgezet om even iemand te bellen
ik neem gewoon een paar uur op op een bandjequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]Dat wordt weer een uurtje 538 luisteren!
Nah veel plezier met verder luisterenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef indy-jones het volgende:
[..]
en ik zat nog wel zo hard te wachten....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:38 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik neem gewoon een paar uur op op een bandje
Dat wordt dan een uur een bandje afluisteren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:38 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik neem gewoon een paar uur op op een bandje
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef indy-jones het volgende:
nou met al dat gezwaai komt die strom nog wel Speedy
zoquote:
Alles toppie. Het wordt hier net rustig, dus je komt op tijd.quote:
indyquote:
Met mij gaat het goed. Heb zojuist iemand geholpen met stukenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Alles toppie. Het wordt hier net rustig, dus je komt op tijd.
Alles lekker daar?
Hier wel en daar ook?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef WEST het volgende:
alles goed hier?
Hey prinsesquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef snopprinses het volgende:
wat een gezwaai
Ik cheil op macht.quote:
Hallo jong kerelquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo.
NEEEEEEEEEE NIET MIJN HUIS!!!!!!!quote:
Doeg!quote:
Daag snopquote:
dat was de boomhutquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE NIET MIJN HUIS!!!!!!!
Ik moest zelfs nog gered worden
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is pas bizarquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb ook machtquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helaas welquote:
Zo hard posten jullie nu, niet normaal gewoonquote:
*springt dan maar mee* Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef AmyLee het volgende:
*springt op en neer* Ik ben er ook nog (weer)
Oeequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef AmyLee het volgende:
*springt op en neer* Ik ben er ook nog (weer)
Smakelijkquote:
Meneer is er net!quote:
quote:
Eetsequote:
Klein = schattigquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:49 schreef AmyLee het volgende:
Ze zien me![]()
tja ik ben niet groot maar toch
![]()
Eetse!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:49 schreef WEST het volgende:
mensen ik ga er vandoor.., eerst lekker een boterhammetje eten en daarna de boeren uit sint jansklooster afslachten met een partij voetbal![]()
succesquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:49 schreef WEST het volgende:
mensen ik ga er vandoor.., eerst lekker een boterhammetje eten en daarna de boeren uit sint jansklooster afslachten met een partij voetbal![]()
Tot bepaalde 'hoogtes'.quote:
Wel waarquote:
quote:
1.20quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Oke, klein is schattig, maar je bent toch niet kleiner dan 1 meter 20 he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |