Geen werk?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Daarom, zeker op zaterdag ochtend, als ik net uit me bed kom rollen![]()
Meestal moet ik ergens op de zaterdag voetballen, vandaag nietquote:
ik zou voor optie 2 gaan en later op de dag optie 1 een beetje aanvullen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik kan 2 dingen doen:
1. Voor school aan de gang.
2. Hier blijven hangen.
Goedendag!quote:
Ik ben bang dat optie 1 er een beetje bij in gaat schieten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:39 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik zou voor optie 2 gaan en later op de dag optie 1 een beetje aanvullen.
Hey hoiquote:
zou ik eigelijk ook moeten doen... maarja fok!ken is zo leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat optie 1 er een beetje bij in gaat schieten.
Je heb de helemiddag toch nog?tenminste dat heb ik gelukkig welquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat optie 1 er een beetje bij in gaat schieten.
Zeker!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef SpeedyGJ het volgende:nieuwe deel, damn wat gaat het lekker.
Iemand zei dat deel 400 morgen komt, ik schat dat die er vandaag wel zal komen![]()
Mijn voorspellingen komen bijna altijd uitquote:
Wordt weerman!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen komen bijna altijd uit
Ik ben ook zo populair.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey hoiJe wordt niet eens genegeerd
en dan wel goed weer voorspellen hequote:
Niet zo snel joh, mijn boom in de achtertuin heeft een enorme windvlaag niet overleefdquote:
oeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet zo snel joh, mijn boom in de achtertuin heeft een enorme windvlaag niet overleefd
[afbeelding]
Hoe is het met het gras? Leeft dat nog?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet zo snel joh, mijn boom in de achtertuin heeft een enorme windvlaag niet overleefd
[afbeelding]
Ga ik met opzet allemaal valse meldingen door gevenquote:
Gelukkig stond je dr niet onderquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mah, wintervoorspellingen doe ik niet aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:44 schreef indy-jones het volgende:
[..]
en dan wel goed weer voorspellen heen zorg voor ijs in de winter, ik woon niet voor niets aan het kanaal!
jamaar jou voorspellingen komen altijd uit, dus kan je geen valse voorspellingen doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga ik met opzet allemaal valse meldingen door geven
Oooi!quote:
quote:
Die is ook aan het dood gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe is het met het gras? Leeft dat nog?
We noemden het 'de negerhut van ome Tom'quote:
Nee maar voor jullie wordt het DOKKEquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
We noemden het 'de negerhut van ome Tom'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |