Gelukkig maarquote:
Mooi zoquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef B_BOY het volgende:
ik ben in coma gevallen toen ik vannacht me bed raakt en vanochtend weer ontwaakt (dusja goed geslapen)
een echte scouting man dat is weer duidelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef indy-jones het volgende:
ga ik net naar de zeeverkenners, is dr niemandga ik daarvoor om half 10 me bed uit....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef indy-jones het volgende:
ga ik net naar de zeeverkenners, is dr niemandga ik daarvoor om half 10 me bed uit....
gelukkig stormt het vandaag nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb 1X gehad
aantal jaren terug, ging ik naar school door storm en al
hek zat dicht, bleek ik nog een week vrij te hebben
![]()
![]()
Idd, jij hebt mzzl, ik moest door storm, regen en later ook nog eens hagelquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef indy-jones het volgende:
[..]
gelukkig stormt het vandaag niet
Ga je wat nuttigs doen toch?quote:
Nee, ik ben veel te vroeg wakker.quote:
tanden poetsen? vind je vriend vast ook wel prettigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel te vroeg wakker.'
Komt straks wat familie uit dinges Thailand, daarna naar m'n vriendje.
Nuttige dingen doen.
..en douchen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:05 schreef indy-jones het volgende:
[..]
tanden poetsen? vind je vriend vast ook wel prettig![]()
quote:
helderziendheid, uit statistische gegevens blijkt dat lizz wel vaker rond de klok van 11.20 binnen komt wandelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:30 schreef indy-jones het volgende:
[..]
[..]
heet dat helderziendheid of msn?
Helderziend, of andere topicsquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:30 schreef indy-jones het volgende:
[..]
[..]
heet dat helderziendheid of msn?
Tja, dan heb ik ff niks te doen, dus ga ik maar naar de PUBquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
helderziendheid, uit statistische gegevens blijkt dat lizz wel vaker rond de klok van 11.20 binnen komt wandelen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge lizz-n![]()
Goedemorgen stijgende_ster
altijd gezellig hieroquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tja, dan heb ik ff niks te doen, dus ga ik maar naar de PUB![]()
*Controleert het allemaal even met een loep na*quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:34 schreef TehRockstar het volgende:
*schoon*
Is deez dan alweer bijna vol?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:35 schreef stijgende_ster het volgende:
Jaguarized heeft het volgende topic alweer klaar staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |