Een echte spakenburger! Blauw of rood?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef C2C het volgende:
jah naja... het probleem is dus dat die gast in elkaar geslagen is en het dik rellen word hiero waarschijnlijk...
s'avonds zal het ook wel niet zo gezellig worden, k vind het maar een laffe streek van die gasten dat ze dat gedaan hebben... tis ff afwachten wat het word, k ga wel ff kijken denk ik tis toch hier in de plaats.
k heb niet echt zin in relletjes hier eigk
hehe geen van beiden, k doe met alle 2 de feesten meequote:Op donderdag 9 november 2006 16:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een echte spakenburger! Blauw of rood?
Ik ben benieuwd. Want we willen toch wel even gaan kijken zaterdagquote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef HPayne het volgende:
Op de dag van de wedstrijd kun je volgens mij nog gewoon kaarten kopen aan de kassa, dat deed ik afgelopen jaren iig wel
Spelen vanavond voor de beker.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:30 schreef F1Bas het volgende:
De selectie van Rijnsburgse Boys komt ook kijken. Geen idee waarom die zelf vrij zijn.
jep dat klopt, gaat meestal primaquote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef HPayne het volgende:
Op de dag van de wedstrijd kun je volgens mij nog gewoon kaarten kopen aan de kassa, dat deed ik afgelopen jaren iig wel
Wees niet bang, gewoon een beetje op tijd komen en geen problemen.quote:
hmm.. nou die kans is er echt wel hoor, vooral savonds na wat drankquote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wees niet bang, gewoon een beetje op tijd komen en geen problemen.
Leuk dat je komt![]()
En dat vechten gaat echt niet gebeuren.
jij bent er duidelijk nog nooit bijgeweest, en weet ook niet over wat voor amateurploegen we het hier hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef DrDentz het volgende:
2 amateurploegen tegen elkaar, nou wow
er is wel eens een documentaire over op tv geweest, zou je eigenlijk is moeten zienquote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef DrDentz het volgende:
nee ben ook geen spakenburger
Was geweldig. Dat echtpaar met een blauwe en rooie die thuis niet over voetbal praatten omdat er dan een scheiding in het verschiet zou liggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef C2C het volgende:
[..]
er is wel eens een documentaire over op tv geweest, zou je eigenlijk is moeten zien![]()
Ik ben ook geen Spakenburger, maar dit is een wedstrijd waar je gewoon een keer bij geweest moet zijn. Ik heb er zin inquote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef DrDentz het volgende:
nee ben ook geen spakenburger
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef DrDentz het volgende:
2 amateurploegen tegen elkaar, nou wow
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |