Nee, dat merkte ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:57 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ga toch m'n mede Brabo niet vergeten zeker![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef janna55 het volgende:
Goedemorgen..![]()
![]()
Ik lees al jaren mee, helemaal leuk, maar nu ff kijken of mijn wachtwoord het doet.
quote:
Ik ben importquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef Snaptnix het volgende:
Jij bent toch een Rotterdammer?
Nu begin ik helemaal van 't padje af te raken geloof ik.
Sla het direct op in geheugen.quote:
Bereid je er maar op voor dat dat gezeik van Dido de hele week aan blijft houden. Is eigenlijk net Tanja nu ze genomineerd is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Dido is net een kapotte plaat.... Het gaat wéér over de nominaties.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Rob z'n favo riedeltje weer af gaat draaien....
Heeft ie al een paar keer gedaan. "Nee schat, dat begrijp ik toch, dat waardeer ik ook in je..".quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Dido is net een kapotte plaat.... Het gaat wéér over de nominaties.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Rob z'n favo riedeltje weer af gaat draaien....
Ik zat eigenlijk te wachten tot ook het nomineren van Dido de schuld van Menno blijkt te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft ie al een paar keer gedaan. "Nee schat, dat begrijp ik toch, dat waardeer ik ook in je..".![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef janna55 het volgende:
Goedemorgen..![]()
![]()
Ik lees al jaren mee, helemaal leuk, maar nu ff kijken of mijn wachtwoord het doet.
Bedankt Pinball.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |