zo hier is de bruid
het was echt harstikke leuk. ik was niet zenuwachtig in tegenstelling tot mijn man (kan ik gelijk wennen
![]()
) t leek me erg raar om in die trouwzaal te staan en iedereen om je heen en dasn zon ambtenaar voor je neus. dat viel harstikke mee, ze maakte het erg leuk. Maxim steelde ook de show door lekker voor die tafel te gaan staan en allemaal te gaan " gillen" en lachen.
gemeentehuis was dus top.
daarna gingen we naar de snerttram voor een rondrit door de stad (rotterdam) met een bakkie snert erbij. hier waren wij iets minder over te spreken, de gids was niet tof, en mensen die geen snert lusten kregen ook niks anders, er waren niet genoeg broodjes, en we hadden niet eens de originele snerttram
![]()
maar goed, er gaat nog wel een klachtenbrief die kant op.
daarna gingen we naar de pannenkoekenboot om natuurlijk lekker pannenkoeken te eten
![]()
was erg geslaagd op de boot. daar kregen we nog allemaal cadeaus in ons handen geduwd. er werd nogvoor ons gezongen ook
![]()
onder die boot hebben ze een ballenbak, dat was dus helemaal geweldig voor al die kids die we bij hadden. Maxim vond het ook geweldig met zn amper 1 jaar
![]()
daarna waren we weer klaar, hebben we iedereen een bosje bloemlollies als bedankje gegeven en konden we weer naar huis.
mijn kleren vielen goed in de smaak bij iedereen, van rob ook natuurlijk, en maxim niet te vergeten.
al met al een geslaagde dag geweest. alleen jammer dat onze camera er na 5 fotoos mee ophield ivm lege batterij
![]()
heeft gelukkig schoonpapa ook fotoos gemaakt, dat kaartje heb ik in mijn bezit, straks naar de hema om ze af te laten drukken.
wij hebben onze badankjes van
www.geluk.com[ Bericht 15% gewijzigd door Martineke op 22-12-2005 16:14:44 (fotoos verwijderd) ]