abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:43:39 #151
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33255910
zo wij zijn startklaar
bedankjes binnen, pennen voor de getuigen binnen (mag alleen niet mee getekend worden op stadhuis ivm langlevendurende inkt of zoiets)
nagels gedaan
knoop aangenaaid.
boeket binnen.

mooi wij kunnen
pi_33256587
Martineke heel veel plezier morgen!!!
pi_33257169
Martineke geniet ervan!!!

Beaker Wat leukkkkk
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:20:19 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33257214
Veel plezier morgen!
  Jubileum moderator dinsdag 20 december 2005 @ 21:24:34 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33257378
Martineke een hele fijne dag morgen en geniet ervan!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33259898
Martineke & Martineke-vriend & Martineke-zoon, maak er een onvergetelijke dag van!!

heel veel plezier
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_33260247
Hulptroepen opgelet

We zijn opzoek naar corsages, maar waar kan ik die online vinden? En we zijn opzoek naar leuke bedankjes

Wie oh wie heeft er tips?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33260326
Ik wil mijn vriendin van de zomer meenemen naar LA, en dan ergens op zo'n gigantisch reclame bord de tekst 'wil je met me trouwen?' staat. Dat we op de hoek van een straat staan en dat je omhoog wijst en zegt: "Kijk daar eens..". Ik vind mezelf alleen veel te jong om te trouwen en geloof er niet zo in, maar dat wil ik wel
pi_33260348
Wij hadden bedankjes in de vorm van pepermuntjes met de datum en onze naam erop Werden geleverd in alu-harten op rood fluwelen lapjes. Wij vonden het erg leuk

dinsdag 20 december 2005 @ 22:40:39 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33260357
Fijne dag morgen Martineke
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33281330
Bluezz, waar heb je die besteld? Ik vind ze heel erg leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33282716
Martineke, hoe was het?

Wij willen foto's!
pi_33283329
Ben ook wel nieuwschierig Martineke
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33286032
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:58 schreef Beaker het volgende:
Bluezz, waar heb je die besteld? Ik vind ze heel erg leuk
www.huwelijksidee.nl
Bij online shop, "trouwgom" aanklikken, en dan pepermuntjes.
Maar ze hebben nog veel meer leuks

Martinekeeeeeeeeeeee hoe was het??????
  donderdag 22 december 2005 @ 10:40:53 #165
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33301710
zo hier is de bruid
het was echt harstikke leuk. ik was niet zenuwachtig in tegenstelling tot mijn man (kan ik gelijk wennen ) t leek me erg raar om in die trouwzaal te staan en iedereen om je heen en dasn zon ambtenaar voor je neus. dat viel harstikke mee, ze maakte het erg leuk. Maxim steelde ook de show door lekker voor die tafel te gaan staan en allemaal te gaan " gillen" en lachen.
gemeentehuis was dus top.

daarna gingen we naar de snerttram voor een rondrit door de stad (rotterdam) met een bakkie snert erbij. hier waren wij iets minder over te spreken, de gids was niet tof, en mensen die geen snert lusten kregen ook niks anders, er waren niet genoeg broodjes, en we hadden niet eens de originele snerttram maar goed, er gaat nog wel een klachtenbrief die kant op.
daarna gingen we naar de pannenkoekenboot om natuurlijk lekker pannenkoeken te eten was erg geslaagd op de boot. daar kregen we nog allemaal cadeaus in ons handen geduwd. er werd nogvoor ons gezongen ook onder die boot hebben ze een ballenbak, dat was dus helemaal geweldig voor al die kids die we bij hadden. Maxim vond het ook geweldig met zn amper 1 jaar
daarna waren we weer klaar, hebben we iedereen een bosje bloemlollies als bedankje gegeven en konden we weer naar huis.

mijn kleren vielen goed in de smaak bij iedereen, van rob ook natuurlijk, en maxim niet te vergeten.

al met al een geslaagde dag geweest. alleen jammer dat onze camera er na 5 fotoos mee ophield ivm lege batterij heeft gelukkig schoonpapa ook fotoos gemaakt, dat kaartje heb ik in mijn bezit, straks naar de hema om ze af te laten drukken.

wij hebben onze badankjes van www.geluk.com

[ Bericht 15% gewijzigd door Martineke op 22-12-2005 16:14:44 (fotoos verwijderd) ]
pi_33301891
Gefeliciteerd, Martineke, plaats je later nog andere foto's?

Lief koppie, Maxim.

getrouwd stel!
  donderdag 22 december 2005 @ 10:51:53 #167
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33301998
dank je

als ik ze binnen heb zal ik nog wel andere plaatsen. zitten vast leukere en mooiere fotoos tussen dan deze.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:05:51 #168
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_33302326
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd.. je gaat er toch vanuit dat het de rest van je leven is.. tot de dood ons scheidt etc..
Naief? misschien.. ik noem het vertrouwen in elkaar hebben en op elkaar kunnen vertrouwen
Snap alleen niet zo goed dat het willen oprichten van een eigen zaak dan een reden zou zijn op huwelijkse voorwaarden te trouwen.. komt mij enigzins hypocriet over.. wel delen in de winsten en als het mis gaat dan is het hij/zij voor zichzelf Met een huwelijk ga je toch een verbindtenis aan die maak je samen.. en vanaf dat moment beslis je toch samen?

en de redenatie wij zijn lang bij elkaar vind ik ook bull.. mijn man en ik zijn 11 maanden bij elkaar en 2 maanden daarvan getrouwd

2 woorden vertrouwen en communicatie
er valt voor alles wat te zeggen...

denk eens aan het volgende; 1 van de 2 heeft een zaak en gaat failliet of komt in een schuldsaneringsregeling. op het moment dat jullie dan in gemeenschap van goederen getrouwd zijn dan betekent dat een aantal jaren stress met misschien wel een gedwongen verkoop van een eigen huis (eigenlijk ben je gewoon alles kwijt wat je samen opgebouwd hebt)

als je nu op huwelijkse voorwaarden getrouwd bent dan kan de partner het huis op naam krijgen. er zal nog steeds een moeilijke periode komen maar er wordt op die manier voorkomen dat een deel van het gezamenlijke bezit ook meegesleurd wordt in het faillisement.

als 1 van de 2 met plannen speelt om iets voor zichzelf te gaan doen dan is het juist alleen maar verstandig om zoiets te doen.

vertrouwen en communicatie zijn belangrijk maar als je een eigen zaak hebt kun je ook failliet gaan buiten je eigen schuld om!

ontopic: * Freeflyer stapt op 20-07-2007 in het huwelijksbootje
Neerkomen wel!
pi_33303573
Onze ringen hebben we gisteren opgehaald

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2005 12:05:43 ]
pi_33303714
Ik zie een kruisje
pi_33303740
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

ontopic: * Freeflyer stapt op 20-07-2007 in het huwelijksbootje
Ben je niet bang dat al je gasten op vakantie zijn dan?
pi_33303937
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie een kruisje
Ik hoop nu niet meer
  donderdag 22 december 2005 @ 12:18:01 #173
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_33304241
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:58 schreef Tobbes het volgende:

Ben je niet bang dat al je gasten op vakantie zijn dan?
wellicht...

maar op zich hoeft dat niet een probleem te zijn als je ze op tijd informeert
daarnaast leeft het plan om in een kasteeltje in frankrijk te trouwen
Neerkomen wel!
pi_33304263
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

wellicht...

maar op zich hoeft dat niet een probleem te zijn als je ze op tijd informeert
daarnaast leeft het plan om in een kasteeltje in frankrijk te trouwen
Mjah, maar dan moet je idd in december al uitnodigingen versturen: D