Bij ons ook 300 euro, alleen trouwen wij ergens anders dus komt e rnog eens 300 euro bij. Je moet volgens mij alleen nog een trouwboekje kopen en uiteraard je geboorteuitreksel regelen enzo!quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef Beaker het volgende:
Kan iemand me zeggen wat nu ongeveer het trouwen op het gemeentehuis kost?
Bij ons ¤ 300,= om te trouwen, maar welke kosten komen daar nog bij?
Heb gisteren het nieuwe "trouwen" boek gekocht en de jurk die ik ga passen staat erinnog 6 maanden
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).
Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'
En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echtdus, jee
Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
Haha ik zal het laten wetenquote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!nieuwe mensen erbij! Laat je het tijdig weten als jullie (ooit) een datum prikken?
en feest
![]()
Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).
Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'
En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echtdus, jee
Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
2 december was het 1,5 jaarquote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?
Gefeliciteerd met de datum! kan een van de mods de OP bijwerken?quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Beaker het volgende:
We trouwen op donderdag 29 juni 2006 om 15:00en we gaan 21 april om 10:00 uur in ondertrouw.
Hebben het ondertussen aan beide ouders verteld en die vinden het heel erg leuk!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |