abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33161703
we hebben ringen

En maandag word ik terug gebeld over mijn jurk Uiteraard gaan we ook een afspraak maken om te passen

Maandag de gemeente bellen of 29 juni nog vrij is dan is het al erg officieel allemaal!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_33163888
Ooh mooie jurken idd, die Linea Raffaelli

ik wil ook, dammit
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_33164625
Wat voor ringen hebben jullie Beaker?

Foto?
pi_33165361
We hebben gekozen voor Titanium ringen Mat van kleur ik met vier diamantjes en Beaker-vriendje heeft dezelfde alleen dan zonder diamantjes
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33165487
titanium, gaaf! hebben vriendje en ik als vriendschapsringen . alleen vind ik het zo jammer dat die dingen nauwelijks groter te maken zijn indien nodig. en wauw, die jurken van linea rafaelli!
* SilverStar gaat maar weer in een hoekje zitten wachten tot er een aanzoek komt
pi_33167715
Klopt we gaan ze volgende week passen in de hoop dat ze goed zitten, maar daar gaan we wel vanuit natuurlijk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33184046
Ringen zijn

We hebben de onze ook al een paar maanden geleden gekocht, ze liggen nu veilig opgeborgen in de kluis, geen idee wat het exacte type was, maar het is van Desiree.

aftellen, nog minder dan 6 maanden en dan

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2005 09:57:02 ]
pi_33184482
Kan iemand me zeggen wat nu ongeveer het trouwen op het gemeentehuis kost?
Bij ons ¤ 300,= om te trouwen, maar welke kosten komen daar nog bij?

Heb gisteren het nieuwe "trouwen" boek gekocht en de jurk die ik ga passen staat erin

nog 6 maanden
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 18 december 2005 @ 11:26:22 #134
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33185176
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef Beaker het volgende:
Kan iemand me zeggen wat nu ongeveer het trouwen op het gemeentehuis kost?
Bij ons ¤ 300,= om te trouwen, maar welke kosten komen daar nog bij?

Heb gisteren het nieuwe "trouwen" boek gekocht en de jurk die ik ga passen staat erin

nog 6 maanden
Bij ons ook 300 euro, alleen trouwen wij ergens anders dus komt e rnog eens 300 euro bij. Je moet volgens mij alleen nog een trouwboekje kopen en uiteraard je geboorteuitreksel regelen enzo!
pi_33185457
Wij dachten dat er nog notariskosten etc. bij zou komen, maar dat is dus niet zo!

Wat zijn dan de kosten van het in ondertrouw gaan, want dat kan ik nergens terug vinden
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 18 december 2005 @ 12:28:47 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_33186631
Bij ons is de ondertrouw gratis. De enige kosten buiten de huwelijksvoltrekking (bij de gemeente) die wij hebben zijn de kosten van de uittreksels.

Als je op een locatie trouwt dat geen officiele trouwlocatie is, kan het zijn dat je daar nog apart voor moet betalen.

Die titanium ringen klinken erg mooi. Denk dat wij voor gewoon geelgouden ringen gaan. We gaan op 2 januari kijken, dan gaan we ook in ondertrouw!
pi_33187033
Oke! Morgen gaan we naar de gemeente om te vragen of die datum nog "vrij" is, waar we natuurlijk vanuit gaan!

We hechten zelf niet heel veel waarde aan de ringen en daarom hebben we gekozen voor een relatief goedkope ring Bij elkaar kosten ze ongeveer ¤ 200,= en dat vonden we wel genoeg
Ons idee is om voor elkaar een mooi sieraad te kopen, waarschijnlijk voor beide in de vorm van een mooi horloge en daar dan wat in te laten graferen!

"Dan mag u nu de horloges bij elkaar om doen"
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33187288
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).

Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'

En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echt dus, jee

Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
pi_33187327
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).

Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'

En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echt dus, jee

Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
Gefeliciteerd! nieuwe mensen erbij! Laat je het tijdig weten als jullie (ooit) een datum prikken?

en feest
pi_33187356
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! nieuwe mensen erbij! Laat je het tijdig weten als jullie (ooit) een datum prikken?

en feest
Haha ik zal het laten weten

We zitten nog te twijfelen of we mensen nog een kaartje sturen (ook al geven we geen feestje ofzo).. iedereen die ons lief is hebben we eigenlijk al gebeld, maar zo'n kaartje vind ik toch ook wel leuk.. Nog even over nadenken
  zondag 18 december 2005 @ 13:22:58 #141
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33187839
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:

Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?
Whatever I want.
pi_33188674
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?
2 december was het 1,5 jaar
  zondag 18 december 2005 @ 13:55:07 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33188714
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

2 december was het 1,5 jaar
Het lijkt veel langer .
Whatever I want.
pi_33188881
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef PeRi het volgende:

[..]

Het lijkt veel langer .
Ik weet het !
pi_33192436
Gefeliciteerd naamgenootje en Neusaap! Heel romantisch!
pi_33219032
Arie heeft zaterdag samen met zn moeder en zusje zijn pak gekocht..
Hij doet er net zo geheimzinnig over als ik over mn jurk..
Hij heeft mn schoonzusje en schoonmoeder liggen afluisteren in de paskamer..
Zij hadden het tegen die meneer van de pakkenwinkel over mijn jurk..
Maar hij wil niet zeggen wat hij weet omdat ik dan ook al een deel weet over zn pak..

NOU DAS NIE LEUK!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_33220647
Dat is niet zo netjes van Arie

4 januari jurken passen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33227583
We trouwen op donderdag 29 juni 2006 om 15:00 en we gaan 21 april om 10:00 uur in ondertrouw.

Hebben het ondertussen aan beide ouders verteld en die vinden het heel erg leuk!!!!

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33238254
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Beaker het volgende:
We trouwen op donderdag 29 juni 2006 om 15:00 en we gaan 21 april om 10:00 uur in ondertrouw.

Hebben het ondertussen aan beide ouders verteld en die vinden het heel erg leuk!!!!

Gefeliciteerd met de datum! kan een van de mods de OP bijwerken?
pi_33238519
Het is dat we nu van alles al geregeld hebben en eigenlijk zo goed als klaar zijn..
Anders hadden we donderdag in het glazen huis van 3 FM gaan trouwen
Lijkt me zo geweldig gaaaaaaaaf!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')