quote:Op woensdag 30 november 2005 10:42 schreef Martineke het volgende:
nou hier weinig voorbereidingen hoorben al klaar zo ong.
mijn kleren heb ik 2 weken geleden gekocht, gelukkig in 1 x geslaagd.
pak van vriendlief word nu vernaaid, broek en jasje waren iets te lang.
ringen hebben we vorige week opgehaald
uitnodigingen 2 weken geleden de deur uit gedaan
verder hoeven we alleen nog maar de akte te ondertekenen bij de notaris, rest is allemaal klaar
vandaag over 3 weken trouwen we![]()
![]()
vind het wel een gek idee om in de belangstelling te staan die dag
Das best een tof idee zeg!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef RedScorpion het volgende:
De pennen die je gaat gebruiken voor het signen van het trouwboekje. Daarvoor een paar mooie pennen aan te schaffen, met daarin een grafering. Deze dan cadeau doen.
Tis maar een idee.
Veel plezier in ieder geval alvast toegewenst op jullie trouwdag.
Grtz. Remko
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef Martineke het volgende:
wat een leuk idee van die pennen.
nu nog uitvinden waar vandaan te halen
Leuk, Beaker, schiet het een beetje op met de planning? Hebben jullie al een beetje een datum-gebied?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:Alle getrouwden van harte gefeliciteerd
Wij hebben gisteren een offerteaanvraag gedaan! We hebben besloten om het klein te houdenHebben 25 daggasten en ongeveer 75 man uitgenodigd voor de receptie, aansluitend van de receptie willen we met familie en goede vrienden lekker gaan eten.
Wat ons nu nog rest is een datum![]()
Das een leuke idee.. Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:41 schreef Martineke het volgende:
ok bedankjes heb ik al gevonden, een bosje bloemlollies met een kaartje eraan krijgt iedereen
nog iets voor de getuigen dus, sjee iemand een idee?
Bij ons ook 300 euro, alleen trouwen wij ergens anders dus komt e rnog eens 300 euro bij. Je moet volgens mij alleen nog een trouwboekje kopen en uiteraard je geboorteuitreksel regelen enzo!quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef Beaker het volgende:
Kan iemand me zeggen wat nu ongeveer het trouwen op het gemeentehuis kost?
Bij ons ¤ 300,= om te trouwen, maar welke kosten komen daar nog bij?
Heb gisteren het nieuwe "trouwen" boek gekocht en de jurk die ik ga passen staat erinnog 6 maanden
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).
Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'
En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echtdus, jee
Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
Haha ik zal het laten wetenquote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!nieuwe mensen erbij! Laat je het tijdig weten als jullie (ooit) een datum prikken?
en feest
![]()
Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).
Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'
En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echtdus, jee
Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
2 december was het 1,5 jaarquote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?
Gefeliciteerd met de datum! kan een van de mods de OP bijwerken?quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Beaker het volgende:
We trouwen op donderdag 29 juni 2006 om 15:00en we gaan 21 april om 10:00 uur in ondertrouw.
Hebben het ondertussen aan beide ouders verteld en die vinden het heel erg leuk!!!!
![]()
www.huwelijksidee.nlquote:Op woensdag 21 december 2005 17:58 schreef Beaker het volgende:
Bluezz, waar heb je die besteld? Ik vind ze heel erg leuk
er valt voor alles wat te zeggen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd.. je gaat er toch vanuit dat het de rest van je leven is.. tot de dood ons scheidt etc..
Naief? misschien.. ik noem het vertrouwen in elkaar hebben en op elkaar kunnen vertrouwen
Snap alleen niet zo goed dat het willen oprichten van een eigen zaak dan een reden zou zijn op huwelijkse voorwaarden te trouwen.. komt mij enigzins hypocriet over.. wel delen in de winsten en als het mis gaat dan is het hij/zij voor zichzelfMet een huwelijk ga je toch een verbindtenis aan die maak je samen.. en vanaf dat moment beslis je toch samen?
en de redenatie wij zijn lang bij elkaar vind ik ook bull.. mijn man en ik zijn 11 maanden bij elkaar en 2 maanden daarvan getrouwd
2 woorden vertrouwen en communicatie![]()
Ben je niet bang dat al je gasten op vakantie zijn dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ontopic: * Freeflyer stapt op 20-07-2007 in het huwelijksbootje![]()
wellicht...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:58 schreef Tobbes het volgende:
Ben je niet bang dat al je gasten op vakantie zijn dan?
Mjah, maar dan moet je idd in december al uitnodigingen versturen: Dquote:Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
wellicht...
maar op zich hoeft dat niet een probleem te zijn als je ze op tijd informeert
daarnaast leeft het plan om in een kasteeltje in frankrijk te trouwen
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef Silmarwen het volgende:
Freeflyer wat cool! Jij leek me echt niet het type dat ooit zou gaan trouwen!
gefeliciteerd
Dan krijg ik mijn vent daar niet heenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Loena-tik- het volgende:Hé van harte gefeliciteerd Martineke en hubbie
Aan de Coolsingel, echte Feijenoorders trouwen daar he?Five en ik zijn daar ook getrouwd, mooie zaal, geweldige lokatie!!!
feyenoord jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Loena-tik- het volgende:Hé van harte gefeliciteerd Martineke en hubbie
Aan de Coolsingel, echte Feijenoorders trouwen daar he?Five en ik zijn daar ook getrouwd, mooie zaal, geweldige lokatie!!!
nee geen fotoos in de tuin was er een tuin dan??quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:14 schreef Igraine het volgende:
Martineke gefeliciteerd!
Zelfde zaal en ambtenaar als die ons getrouwd heeft dit jaar... Leuk, heb je ook nog foto's gemaakt in de tuin?
Volgens mij zei je toen niet te willen trouwen met een zwangere buik, maar is best leuk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |