abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32691703
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:42 schreef Martineke het volgende:
nou hier weinig voorbereidingen hoor ben al klaar zo ong.

mijn kleren heb ik 2 weken geleden gekocht, gelukkig in 1 x geslaagd.
pak van vriendlief word nu vernaaid, broek en jasje waren iets te lang.
ringen hebben we vorige week opgehaald
uitnodigingen 2 weken geleden de deur uit gedaan
verder hoeven we alleen nog maar de akte te ondertekenen bij de notaris, rest is allemaal klaar

vandaag over 3 weken trouwen we

vind het wel een gek idee om in de belangstelling te staan die dag
leuk he, dat aftellen! Straks zijn jullie
pi_32691996
Foto's foto's motten we
Leuk hoor, en dat van die belangstelling staan die dag voelt idd nogal wat raar
Maar probeer er met volle teugen te genieten want het is echt zo voorbij
  donderdag 1 december 2005 @ 12:34:23 #103
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32723319
Martineke wat spannend

Door de geboorte van Robin was ik bijna alweer vergeten dat we over 9 maanden gaan trouwen
We hebben alleen nog geregeld waar en wanneer we gaan trouwen, maar verder niks.
We willen het klein houden, komen op +- 20 man met familie en beste vrienden. In principe willen we uitgebreid dineren (dit heeft ook nog geen concrete invulling gekregen) met de hele zooi, maar we twijfelen of we nog een receptie moeten geven voor kennissen, directe collega's e.d.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_32838753
Hier een kleine update, morgenavond gaan we eten bij onse voorkeurslocatie, ervanuitgaand dat het goed loopt zullen m'n ouders het wel goedkeuren voor het feest en de receptie, dus kunnen we eind van de week alles gaan boeken (althans beginnen ermee)!

psst, de op mag bijgewerkt worden, hoor!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2005 16:46:55 ]
pi_32839247
OP bijgewerkt.

Leuk jullie voorbereidingen te lezen
* Bluezz gaat verder in lurkstand
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:12:30 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33037244
en hoe was het eten op locatie iamredleader??? ben benieuwd

hier begint het nu wel een beetje erg echt te worden vandaag belde de ambtenaar om te bespreken hoe het volgende week moet gaan qua gesprekje en zo, en wie de ringen geeft.
we hebben bedacht dat we de ringen in het doosje houden en dan Maxim (onze kleine van bijna 1 ) met behulp van oma of zo dat doosje komen brengen zo schattig lijkt me dat.

verder moet ik de knoop van mijn broek er weer aanzetten die kwam er zomaar afzetten, daar betaal je dan zoveel geld voor dat de knoop er al voor de bruiloft afkomt
mijn haren doe ik zelf het is al afgeknipt tot mijn schouders (cm of 15 is eraf gegaan) en nu is het een mooie lengte om zelf leuk op te steken. heb het al een keer "proef opgestoken" zat prima.
mijn boeketje word maandag geregeld.

nu ben ik nog bezig met bedankjes verzinnen.
een foto van ons achteraf verzenden met bijv 2 a 3 vruchtenhartjes erbij gesloten, is dat leuk??

en owja, is het eigenlijk de bedoeling dat getuigen iets krijgen als dank of zo?? is dat traditie?
nu doen wij niet aan de traditie eigenlijk, maar als dat echt hoort is dat misschien wel leuk.
pi_33037331
Het eten was erg gezellig, helaas wel erg lang (begon om 19:00, klaar tegen 23:00), mijn moeder kan niet zo goed tegen laat eten.

Desalniettemin was het een groot succes, m'n ouders waren onder de indruk, nu gaan ze met zijn tweetjes met de cateraar om de tafel om een en ander door te spreken.

M'n meissie is morgen of donderdag voor een proef-opsteek bij de kappersacademie, geen idee hoe dat gaat.

En wat betreft de getuigen, ik denk dat het wel zo netjes is om ze een kleine attentie te geven voor hun inzet.

Meer updates zodra ze komen!
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:41:09 #108
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33037794
ok bedankjes heb ik al gevonden, een bosje bloemlollies met een kaartje eraan krijgt iedereen
vooral leuk voor de kids. en aangezien wij al rekening hebben gehouden op de dag met de kinderen is dat misschien ook nog wel leuk.

nog iets voor de getuigen dus, sjee iemand een idee?

fijn dat het zo goed gedaan is met het eten. indd wel een beetje lang. maar misschien kan het ietsie ingekort worden met het een of ander?
pi_33037809
De pennen die je gaat gebruiken voor het signen van het trouwboekje. Daarvoor een paar mooie pennen aan te schaffen, met daarin een grafering. Deze dan cadeau doen.

Tis maar een idee.

Veel plezier in ieder geval alvast toegewenst op jullie trouwdag.

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:50:11 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_33037990
Als je nieuwe pennen gebruikt voor het signeren, gebruik ze dan wel even van te voren zodat ze het ook doen op het moment supreme
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:52:29 #111
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33038023
Wij doen ook pennen voor de getuigen en idd gaan we ze dan wel even testen
pi_33038236
Let er wel op dat je bijv geen vulpennen gebruikt, of andere pennen die kunnen vlekken. Zou zonde zijn.
pi_33038378
Het is bijna volgend jaar
Dan mag ik van mezelf wat actiever naar jurken kijken namelijk!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:33:19 #114
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33038927
wat een leuk idee van die pennen.
nu nog uitvinden waar vandaan te halen
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:35:22 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33038985
Gewoon bij een kantoorboekhandel. Daar kan je ze ook laten graferen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:37:37 #116
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33039042
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef RedScorpion het volgende:
De pennen die je gaat gebruiken voor het signen van het trouwboekje. Daarvoor een paar mooie pennen aan te schaffen, met daarin een grafering. Deze dan cadeau doen.

Tis maar een idee.

Veel plezier in ieder geval alvast toegewenst op jullie trouwdag.

Grtz. Remko
Das best een tof idee zeg!

Ik vind sowieso de cadeautjes erg lastig.
pi_33039140
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef Martineke het volgende:
wat een leuk idee van die pennen.
nu nog uitvinden waar vandaan te halen
Graag gedaan.

En laat ons even weten of je wat moois heb kunnen vinden

Grtz Remko
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:07:13 #118
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33039805
www.josdelaat.nl

en dat van die vulpennen snap ik ook wel
pi_33065529
Alle getrouwden van harte gefeliciteerd

Wij hebben gisteren een offerteaanvraag gedaan! We hebben besloten om het klein te houden Hebben 25 daggasten en ongeveer 75 man uitgenodigd voor de receptie, aansluitend van de receptie willen we met familie en goede vrienden lekker gaan eten.

Wat ons nu nog rest is een datum
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_33065598
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:
Alle getrouwden van harte gefeliciteerd

Wij hebben gisteren een offerteaanvraag gedaan! We hebben besloten om het klein te houden Hebben 25 daggasten en ongeveer 75 man uitgenodigd voor de receptie, aansluitend van de receptie willen we met familie en goede vrienden lekker gaan eten.

Wat ons nu nog rest is een datum
Leuk, Beaker, schiet het een beetje op met de planning? Hebben jullie al een beetje een datum-gebied?

De wiki-op moet ge-edit worden!
pi_33070836
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:41 schreef Martineke het volgende:
ok bedankjes heb ik al gevonden, een bosje bloemlollies met een kaartje eraan krijgt iedereen

nog iets voor de getuigen dus, sjee iemand een idee?
Das een leuke idee.. Dat heb ik ook

Voor de getuigen van mijn schoonzusje hebben we mooie fotolijstjes gekocht, ik heb naast de fotograaf gestaan tijdens het maken van de familie foto's.. En ik heb snel de foto's van de bruid met haar broertje en beste vriendin laten afdrukken.. Deze snel ingepakt zodat zij ze kon geven tijdens het eten..

Mn zwager had voor zijn getuige een fles whiskey en een fles wijn..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_33070862
Arie gaat zaterdag met zijn moeder kijken naar een trouwpak..
Ik ben erg benieuwd.. En vervloek mijn baas dat ik moet werken zaterdag...
En stiekum heeft Arie dus xpres die datum gekozen om te gaan kijken...
pi_33155472
Offerte is binnen

Onze datum: 29 juni 2006

Nu is het een kwestie van alles regelen, gemeente etc.

* Beaker gaat trouwen

vanmiddag ringen kijken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 17 december 2005 @ 10:02:42 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33155517
Leuk Beaker!
pi_33155630

Even een vraag

Wat kost het trouwen op het gemeentehuis Bij ons ¤ 300,= maar daar komen dan toch nog de ambtenaar-kosten bij.........

Overigens ben ik helemaal gevallen voor de jurken van Linea Raffaelli

http://www.bruidspaleis.nl/collectie/linea_raffaelli/

[ Bericht 30% gewijzigd door Beaker op 17-12-2005 10:37:37 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33161703
we hebben ringen

En maandag word ik terug gebeld over mijn jurk Uiteraard gaan we ook een afspraak maken om te passen

Maandag de gemeente bellen of 29 juni nog vrij is dan is het al erg officieel allemaal!

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33163888
Ooh mooie jurken idd, die Linea Raffaelli

ik wil ook, dammit
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_33164625
Wat voor ringen hebben jullie Beaker?

Foto?
pi_33165361
We hebben gekozen voor Titanium ringen Mat van kleur ik met vier diamantjes en Beaker-vriendje heeft dezelfde alleen dan zonder diamantjes
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33165487
titanium, gaaf! hebben vriendje en ik als vriendschapsringen . alleen vind ik het zo jammer dat die dingen nauwelijks groter te maken zijn indien nodig. en wauw, die jurken van linea rafaelli!
* SilverStar gaat maar weer in een hoekje zitten wachten tot er een aanzoek komt
pi_33167715
Klopt we gaan ze volgende week passen in de hoop dat ze goed zitten, maar daar gaan we wel vanuit natuurlijk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33184046
Ringen zijn

We hebben de onze ook al een paar maanden geleden gekocht, ze liggen nu veilig opgeborgen in de kluis, geen idee wat het exacte type was, maar het is van Desiree.

aftellen, nog minder dan 6 maanden en dan

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2005 09:57:02 ]
pi_33184482
Kan iemand me zeggen wat nu ongeveer het trouwen op het gemeentehuis kost?
Bij ons ¤ 300,= om te trouwen, maar welke kosten komen daar nog bij?

Heb gisteren het nieuwe "trouwen" boek gekocht en de jurk die ik ga passen staat erin

nog 6 maanden
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 18 december 2005 @ 11:26:22 #134
54772 Silmarwen
pi_33185176
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef Beaker het volgende:
Kan iemand me zeggen wat nu ongeveer het trouwen op het gemeentehuis kost?
Bij ons ¤ 300,= om te trouwen, maar welke kosten komen daar nog bij?

Heb gisteren het nieuwe "trouwen" boek gekocht en de jurk die ik ga passen staat erin

nog 6 maanden
Bij ons ook 300 euro, alleen trouwen wij ergens anders dus komt e rnog eens 300 euro bij. Je moet volgens mij alleen nog een trouwboekje kopen en uiteraard je geboorteuitreksel regelen enzo!
pi_33185457
Wij dachten dat er nog notariskosten etc. bij zou komen, maar dat is dus niet zo!

Wat zijn dan de kosten van het in ondertrouw gaan, want dat kan ik nergens terug vinden
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 18 december 2005 @ 12:28:47 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_33186631
Bij ons is de ondertrouw gratis. De enige kosten buiten de huwelijksvoltrekking (bij de gemeente) die wij hebben zijn de kosten van de uittreksels.

Als je op een locatie trouwt dat geen officiele trouwlocatie is, kan het zijn dat je daar nog apart voor moet betalen.

Die titanium ringen klinken erg mooi. Denk dat wij voor gewoon geelgouden ringen gaan. We gaan op 2 januari kijken, dan gaan we ook in ondertrouw!
pi_33187033
Oke! Morgen gaan we naar de gemeente om te vragen of die datum nog "vrij" is, waar we natuurlijk vanuit gaan!

We hechten zelf niet heel veel waarde aan de ringen en daarom hebben we gekozen voor een relatief goedkope ring Bij elkaar kosten ze ongeveer ¤ 200,= en dat vonden we wel genoeg
Ons idee is om voor elkaar een mooi sieraad te kopen, waarschijnlijk voor beide in de vorm van een mooi horloge en daar dan wat in te laten graferen!

"Dan mag u nu de horloges bij elkaar om doen"
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33187288
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).

Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'

En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echt dus, jee

Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
pi_33187327
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, we gaan nog lááng niet trouwen, alleen ik wilde toch even een beetje in het topic.
Neusaap & ik zijn afgelopen donderdag verloofd. Omdat we toch elkaar wilden beloven dat we echt met elkaar verder willen en zeker ook willen trouwen (in de toekomst).

Verloven dus, niet in de zin van 'we gaan binnen nu en een jaar trouwen' maar meer in de zin van 'we willen elkaar beloven er altijd voor elkaar te zijn'

En ik schijn volgens mensen te 'stralen' en nu iedereen ons feliciteert voelt het ineens heel erg echt dus, jee

Het is iets kleins, en voor onszelf, maar omdat we via Fok bij elkaar zijn gekomen wilde ik het toch eventjes hier neerzetten
Gefeliciteerd! nieuwe mensen erbij! Laat je het tijdig weten als jullie (ooit) een datum prikken?

en feest
pi_33187356
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! nieuwe mensen erbij! Laat je het tijdig weten als jullie (ooit) een datum prikken?

en feest
Haha ik zal het laten weten

We zitten nog te twijfelen of we mensen nog een kaartje sturen (ook al geven we geen feestje ofzo).. iedereen die ons lief is hebben we eigenlijk al gebeld, maar zo'n kaartje vind ik toch ook wel leuk.. Nog even over nadenken
  zondag 18 december 2005 @ 13:22:58 #141
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33187839
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:

Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?
Whatever I want.
pi_33188674
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Echt heel erg leuk! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar, 2 jaar ongeveer toch?
2 december was het 1,5 jaar
  zondag 18 december 2005 @ 13:55:07 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33188714
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

2 december was het 1,5 jaar
Het lijkt veel langer .
Whatever I want.
pi_33188881
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef PeRi het volgende:

[..]

Het lijkt veel langer .
Ik weet het !
pi_33192436
Gefeliciteerd naamgenootje en Neusaap! Heel romantisch!
pi_33219032
Arie heeft zaterdag samen met zn moeder en zusje zijn pak gekocht..
Hij doet er net zo geheimzinnig over als ik over mn jurk..
Hij heeft mn schoonzusje en schoonmoeder liggen afluisteren in de paskamer..
Zij hadden het tegen die meneer van de pakkenwinkel over mijn jurk..
Maar hij wil niet zeggen wat hij weet omdat ik dan ook al een deel weet over zn pak..

NOU DAS NIE LEUK!!
pi_33220647
Dat is niet zo netjes van Arie

4 januari jurken passen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33227583
We trouwen op donderdag 29 juni 2006 om 15:00 en we gaan 21 april om 10:00 uur in ondertrouw.

Hebben het ondertussen aan beide ouders verteld en die vinden het heel erg leuk!!!!

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33238254
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Beaker het volgende:
We trouwen op donderdag 29 juni 2006 om 15:00 en we gaan 21 april om 10:00 uur in ondertrouw.

Hebben het ondertussen aan beide ouders verteld en die vinden het heel erg leuk!!!!

Gefeliciteerd met de datum! kan een van de mods de OP bijwerken?
pi_33238519
Het is dat we nu van alles al geregeld hebben en eigenlijk zo goed als klaar zijn..
Anders hadden we donderdag in het glazen huis van 3 FM gaan trouwen
Lijkt me zo geweldig gaaaaaaaaf!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:43:39 #151
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33255910
zo wij zijn startklaar
bedankjes binnen, pennen voor de getuigen binnen (mag alleen niet mee getekend worden op stadhuis ivm langlevendurende inkt of zoiets)
nagels gedaan
knoop aangenaaid.
boeket binnen.

mooi wij kunnen
pi_33256587
Martineke heel veel plezier morgen!!!
pi_33257169
Martineke geniet ervan!!!

Beaker Wat leukkkkk
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:20:19 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33257214
Veel plezier morgen!
  Jubileum moderator dinsdag 20 december 2005 @ 21:24:34 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33257378
Martineke een hele fijne dag morgen en geniet ervan!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33259898
Martineke & Martineke-vriend & Martineke-zoon, maak er een onvergetelijke dag van!!

heel veel plezier
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33260247
Hulptroepen opgelet

We zijn opzoek naar corsages, maar waar kan ik die online vinden? En we zijn opzoek naar leuke bedankjes

Wie oh wie heeft er tips?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33260326
Ik wil mijn vriendin van de zomer meenemen naar LA, en dan ergens op zo'n gigantisch reclame bord de tekst 'wil je met me trouwen?' staat. Dat we op de hoek van een straat staan en dat je omhoog wijst en zegt: "Kijk daar eens..". Ik vind mezelf alleen veel te jong om te trouwen en geloof er niet zo in, maar dat wil ik wel
pi_33260348
Wij hadden bedankjes in de vorm van pepermuntjes met de datum en onze naam erop Werden geleverd in alu-harten op rood fluwelen lapjes. Wij vonden het erg leuk

dinsdag 20 december 2005 @ 22:40:39 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33260357
Fijne dag morgen Martineke
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33281330
Bluezz, waar heb je die besteld? Ik vind ze heel erg leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33282716
Martineke, hoe was het?

Wij willen foto's!
pi_33283329
Ben ook wel nieuwschierig Martineke
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33286032
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:58 schreef Beaker het volgende:
Bluezz, waar heb je die besteld? Ik vind ze heel erg leuk
www.huwelijksidee.nl
Bij online shop, "trouwgom" aanklikken, en dan pepermuntjes.
Maar ze hebben nog veel meer leuks

Martinekeeeeeeeeeeee hoe was het??????
  donderdag 22 december 2005 @ 10:40:53 #165
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33301710
zo hier is de bruid
het was echt harstikke leuk. ik was niet zenuwachtig in tegenstelling tot mijn man (kan ik gelijk wennen ) t leek me erg raar om in die trouwzaal te staan en iedereen om je heen en dasn zon ambtenaar voor je neus. dat viel harstikke mee, ze maakte het erg leuk. Maxim steelde ook de show door lekker voor die tafel te gaan staan en allemaal te gaan " gillen" en lachen.
gemeentehuis was dus top.

daarna gingen we naar de snerttram voor een rondrit door de stad (rotterdam) met een bakkie snert erbij. hier waren wij iets minder over te spreken, de gids was niet tof, en mensen die geen snert lusten kregen ook niks anders, er waren niet genoeg broodjes, en we hadden niet eens de originele snerttram maar goed, er gaat nog wel een klachtenbrief die kant op.
daarna gingen we naar de pannenkoekenboot om natuurlijk lekker pannenkoeken te eten was erg geslaagd op de boot. daar kregen we nog allemaal cadeaus in ons handen geduwd. er werd nogvoor ons gezongen ook onder die boot hebben ze een ballenbak, dat was dus helemaal geweldig voor al die kids die we bij hadden. Maxim vond het ook geweldig met zn amper 1 jaar
daarna waren we weer klaar, hebben we iedereen een bosje bloemlollies als bedankje gegeven en konden we weer naar huis.

mijn kleren vielen goed in de smaak bij iedereen, van rob ook natuurlijk, en maxim niet te vergeten.

al met al een geslaagde dag geweest. alleen jammer dat onze camera er na 5 fotoos mee ophield ivm lege batterij heeft gelukkig schoonpapa ook fotoos gemaakt, dat kaartje heb ik in mijn bezit, straks naar de hema om ze af te laten drukken.

wij hebben onze badankjes van www.geluk.com

[ Bericht 15% gewijzigd door Martineke op 22-12-2005 16:14:44 (fotoos verwijderd) ]
pi_33301891
Gefeliciteerd, Martineke, plaats je later nog andere foto's?

Lief koppie, Maxim.

getrouwd stel!
  donderdag 22 december 2005 @ 10:51:53 #167
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33301998
dank je

als ik ze binnen heb zal ik nog wel andere plaatsen. zitten vast leukere en mooiere fotoos tussen dan deze.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:05:51 #168
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_33302326
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd.. je gaat er toch vanuit dat het de rest van je leven is.. tot de dood ons scheidt etc..
Naief? misschien.. ik noem het vertrouwen in elkaar hebben en op elkaar kunnen vertrouwen
Snap alleen niet zo goed dat het willen oprichten van een eigen zaak dan een reden zou zijn op huwelijkse voorwaarden te trouwen.. komt mij enigzins hypocriet over.. wel delen in de winsten en als het mis gaat dan is het hij/zij voor zichzelf Met een huwelijk ga je toch een verbindtenis aan die maak je samen.. en vanaf dat moment beslis je toch samen?

en de redenatie wij zijn lang bij elkaar vind ik ook bull.. mijn man en ik zijn 11 maanden bij elkaar en 2 maanden daarvan getrouwd

2 woorden vertrouwen en communicatie
er valt voor alles wat te zeggen...

denk eens aan het volgende; 1 van de 2 heeft een zaak en gaat failliet of komt in een schuldsaneringsregeling. op het moment dat jullie dan in gemeenschap van goederen getrouwd zijn dan betekent dat een aantal jaren stress met misschien wel een gedwongen verkoop van een eigen huis (eigenlijk ben je gewoon alles kwijt wat je samen opgebouwd hebt)

als je nu op huwelijkse voorwaarden getrouwd bent dan kan de partner het huis op naam krijgen. er zal nog steeds een moeilijke periode komen maar er wordt op die manier voorkomen dat een deel van het gezamenlijke bezit ook meegesleurd wordt in het faillisement.

als 1 van de 2 met plannen speelt om iets voor zichzelf te gaan doen dan is het juist alleen maar verstandig om zoiets te doen.

vertrouwen en communicatie zijn belangrijk maar als je een eigen zaak hebt kun je ook failliet gaan buiten je eigen schuld om!

ontopic: * Freeflyer stapt op 20-07-2007 in het huwelijksbootje
Neerkomen wel!
pi_33303573
Onze ringen hebben we gisteren opgehaald

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2005 12:05:43 ]
pi_33303714
Ik zie een kruisje
pi_33303740
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

ontopic: * Freeflyer stapt op 20-07-2007 in het huwelijksbootje
Ben je niet bang dat al je gasten op vakantie zijn dan?
pi_33303937
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie een kruisje
Ik hoop nu niet meer
  donderdag 22 december 2005 @ 12:18:01 #173
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_33304241
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:58 schreef Tobbes het volgende:

Ben je niet bang dat al je gasten op vakantie zijn dan?
wellicht...

maar op zich hoeft dat niet een probleem te zijn als je ze op tijd informeert
daarnaast leeft het plan om in een kasteeltje in frankrijk te trouwen
Neerkomen wel!
pi_33304263
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

wellicht...

maar op zich hoeft dat niet een probleem te zijn als je ze op tijd informeert
daarnaast leeft het plan om in een kasteeltje in frankrijk te trouwen
Mjah, maar dan moet je idd in december al uitnodigingen versturen: D
pi_33307059
Marineke je ziet er leuk uit!! En Maxim
  donderdag 22 december 2005 @ 14:52:27 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33309439
Martineke! Leuk hoor!
Wat balen van die tram zeg! Maar goed, de pannekoeken maakten het weer goed!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:56:04 #177
54772 Silmarwen
pi_33309558
Freeflyer wat cool! Jij leek me echt niet het type dat ooit zou gaan trouwen!

gefeliciteerd
  donderdag 22 december 2005 @ 15:46:18 #178
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_33311321
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef Silmarwen het volgende:
Freeflyer wat cool! Jij leek me echt niet het type dat ooit zou gaan trouwen!

gefeliciteerd
dat dacht ik ook niet...

totdat je de juiste persoon tegenkomt

en even zo goed heb jij ook niet zo heul erg lang gewacht silmarwen
Neerkomen wel!
pi_33315646
Martineke van harte!! ik ben alleen te laat voor de foto's ik ben zo nieuwschierig naar je trouwpak

Ik geloof dat wij onze keuze hebben gemaakt wat betrefd het bedankje, het word de "trouwgom"

Ringen zijn binnen, vanavond passen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:24:37 #180
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33345308
Martineke gefeliciteerd!!
* Wennie is ook erg benieuwd naar de foto's
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:10:01 #181
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33346803
woensdag kan ik ze ophalen. dan zet ik er wel weer wat online. die ik nu online had staan was echt niks ik heb veel mooiere gezien toestraks op het hema apparaat
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:17:31 #182
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33366733
ok we hebben ontdekt als we dat kaartje in de printer stoppen we dan ook de fotoos op de pc krijgen
bij deze 3 fotootjes, heb er natuurlijk veeeel meer, maar die ga ik niet online zetten, tis maar een impressie

hier komen we aan bij het stadhuis

tijdens de belofte

en Maxim was heel de tijd populair bezig bij de tafel bij de ambtenaar
pi_33368337
Mooie trouwzaal!!
En Maxim
pi_33368385
Rotterdam! Mooi is dat van binnen heh ! Gefeliciteerd Martineke.
Whatever I want.
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 13:36:59 #185
81992 Githa
pi_33368649
je bent al getrouwd !!!!

Martineke en Robbie van harte gefeliciteerd
wat een mooie foto, dat handje op de buik
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:55:47 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33369093
Martineke ik was het vergeten proficiat nog en robbie en maxim ook geniet tezamen
dikke
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 24 december 2005 @ 14:10:56 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33369511
Martineke gefelicteerd
En wat zagen jullie er mooi uit, en Maxim
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:02:24 #188
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33370873
Gefeliciteerd Martineke!
Lekker douchen!
pi_33370978
Gefeliciteerd Martineke!
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:21:43 #190
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33371377
Martineke en hubbie van harte gefeliciteerd!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:57:35 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33372323
Martineke en Bruidegom!! Van harte gefeliciteerd! Nu ben je moeder ennn getrouwde vrouw. Oehoe!! Je ziet er prachtig uit en jullie Maxim is een prachtig 'bruidsjonkertje'!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:02:50 #192
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33372444
thanks allemaal en Githa tis dat je het zegt van die hand, had het zelf niet eens gezien
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 18:02:50 #193
43556 miss_dynastie
pi_33375626
Martineke, die hand op je buik viel me ook meteen op
Heel hartelijk gefeliciteerd
pi_33377876
Martineke en *** van Harte Dat handje is wel lief je
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:35:20 #195
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_33378159
Hé van harte gefeliciteerd Martineke en hubbie

Aan de Coolsingel, echte Feijenoorders trouwen daar he? Five en ik zijn daar ook getrouwd, mooie zaal, geweldige lokatie!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_33378408
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Loena-tik- het volgende:

Aan de Coolsingel, echte Feijenoorders trouwen daar he? Five en ik zijn daar ook getrouwd, mooie zaal, geweldige lokatie!!!
Dan krijg ik mijn vent daar niet heen

Wij hebben trouwens nog steeds geen idee van de lokatie. En we gaan toch trouwen ondanks dat we gezegd hadden dat we het pas zouden doen als ik weer helemaal oke ben, maar de vooruitzichten zijn niet zo en we hebben toch het gevoel dat we aankomend jaar toch echt willen trouwen!
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:21:08 #197
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33379546
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Loena-tik- het volgende:

feyenoord ja indd erg mooie zaal, zoiezo erg mooi daar
zou t zo weer doen daar in mijn volgende leven dan

Anitra ik hoop dat het volgend jaar dan doorgang kan vinden voor jullie dat trouwen he
pi_33382716
Martineke gefeliciteerd!
Zelfde zaal en ambtenaar als die ons getrouwd heeft dit jaar... Leuk, heb je ook nog foto's gemaakt in de tuin?

Volgens mij zei je toen niet te willen trouwen met een zwangere buik, maar is best leuk toch?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 25 december 2005 @ 00:05:43 #199
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33385672
Martineke van harte gefeli
  zondag 25 december 2005 @ 13:48:56 #200
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33393583
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:14 schreef Igraine het volgende:
Martineke gefeliciteerd!
Zelfde zaal en ambtenaar als die ons getrouwd heeft dit jaar... Leuk, heb je ook nog foto's gemaakt in de tuin?

Volgens mij zei je toen niet te willen trouwen met een zwangere buik, maar is best leuk toch?
nee geen fotoos in de tuin was er een tuin dan??
uhh weet niet of ik dat gezegd heb hoor, maar was wel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')