Zit je me nu weer hongerig te makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat soort voer (Kantonese noodles) gaan er bij mij altijd in en zeker midden in de nacht
What the hell is dat........als de smaak maar goed is zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:15 schreef Roellio het volgende:
Zo ziet mijn pan er uit om 4 uur 's ochtends!
Zonder saus uiteraard, want saus is moord voor het vlees!
[afbeelding]
Hmmmm, lekker he!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:21 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zit je me nu weer hongerig te maken
Ik houd het meestal simpel, gewoon wat shrimpsquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, lekker he!
Wat is jouw favoriet?
De mijne met rundvlees, inktvis en kip en peultjes
Wat heb jij in je (koel)kast liggen, O grote meneer Teknomist?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:42 schreef teknomist het volgende:
Houd op!
Sounds delicious!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:40 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik houd het meestal simpel, gewoon wat shrimpsen wat kip erbij, inderdaad peultjes en wat lente- of bosuitjes.......en af en toe steak ipv kip erdoor....yumyum. Wel met zwarte bonensaus uiteraard. In 10 minuutjes klaar
![]()
Wat is dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:15 schreef Roellio het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van internet. Mijn voedsel is uiteraard lekkerder!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:21 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
What the hell is dat........als de smaak maar goed is zullen we maar zeggen![]()
Een broodje kipfilet van de Hazarquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:38 schreef Roellio het volgende:
Door het succes van een topic dat ik zomaar startte;
In dit topic een uiteenzetting van de "midnight snacks" van Fok!kers
Een broodje shoarma bij de Ali Atlan of de hoek, een frietje bij de Febo of de uitgebreidere culinaire hoogstandjes kunt u kwijt in dit topic!
TS begint: Ik koop meestal 's middags bij de supermarkt een biefstukje en die bak ik dan 's nachts als ik thuiskomt!![]()
Is vlees nog niet dood dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:15 schreef Roellio het volgende:
[afbeelding]
Dit is precies de reden waarom ik nog geen frituurpan heb aangeschaft. Ik ben bang dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan...quote:
ik doe dat overigens maar zelden hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom ik nog geen frituurpan heb aangeschaft. Ik ben bang dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan...![]()
het ziet er al vreselijk smerig uit, ik heb het nooit aangedurfdquote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[afbeelding]
Geen aanrader voor de midnight snackers onder ons... ranzige zooi
Klef naar plastic smakend brood met een vulling van stinkende ei-prut met daarin stukjes bacon, wat eigenlijk brokken vet spek zijn met een ranzige ouwe varkenslucht en dito smaak, brrrrrrrrquote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het ziet er al vreselijk smerig uit, ik heb het nooit aangedurfd
bweeuuhquote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klef naar plastic smakend brood met een vulling van stinkende ei-prut met daarin stukjes bacon, wat eigenlijk brokken vet spek zijn met een ranzige ouwe varkenslucht en dito smaak, brrrrrrrr![]()
![]()
Zonde van mijn E 1,27quote:
Jij luisterde wel naar je intuïtie?quote:Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ook dat
nou, ik hoef ze niet meer te proberen, ben ik blij dat ik het al niet aan durfde
gisteren had ik lekker 2 mora hamburgertjes gebakken, en een plakje cheddar eropgegooidquote:Op maandag 14 november 2005 12:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij luisterde wel naar je intuïtie?
Had ik dat nou ook maar gedaan en vissticks gebakken![]()
Er is één soort bitterballen van Mora die speciaal gemaakt zijn om ook in de oven te kunnen. Ze worden wel een beetje zacht, maar de smaak is prima.quote:
Welke ook wel redelijk zijn, zijn die kibbelingetjes die bij de verse vis liggen, goed te eten.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:30 schreef Tobbes het volgende:
Oke,
Er zijn wel eens van die momenten dat je geen tijd/zin hebt om je uit te sloven, maar je wel trek hebt in iets te eten. Iets lichts, dat je maag zo vlak voor het slapen even vult.
Ik kies dan altijd voor de pita met kaas en wat knoflook; maar er moet meer zijn in dit genre!
Post hier jouw Pita met Kaas-variant!
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik pak dan gewoon wat chippies ofzo
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:56 schreef BossFight het volgende:
stokbroodje brie met mayonaise!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |