Dit is precies de reden waarom ik nog geen frituurpan heb aangeschaft. Ik ben bang dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan...quote:
ik doe dat overigens maar zelden hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom ik nog geen frituurpan heb aangeschaft. Ik ben bang dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan...![]()
het ziet er al vreselijk smerig uit, ik heb het nooit aangedurfdquote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[afbeelding]
Geen aanrader voor de midnight snackers onder ons... ranzige zooi
Klef naar plastic smakend brood met een vulling van stinkende ei-prut met daarin stukjes bacon, wat eigenlijk brokken vet spek zijn met een ranzige ouwe varkenslucht en dito smaak, brrrrrrrrquote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het ziet er al vreselijk smerig uit, ik heb het nooit aangedurfd
bweeuuhquote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klef naar plastic smakend brood met een vulling van stinkende ei-prut met daarin stukjes bacon, wat eigenlijk brokken vet spek zijn met een ranzige ouwe varkenslucht en dito smaak, brrrrrrrr![]()
![]()
Zonde van mijn E 1,27quote:
Jij luisterde wel naar je intuïtie?quote:Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ook dat
nou, ik hoef ze niet meer te proberen, ben ik blij dat ik het al niet aan durfde
gisteren had ik lekker 2 mora hamburgertjes gebakken, en een plakje cheddar eropgegooidquote:Op maandag 14 november 2005 12:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij luisterde wel naar je intuïtie?
Had ik dat nou ook maar gedaan en vissticks gebakken![]()
Er is één soort bitterballen van Mora die speciaal gemaakt zijn om ook in de oven te kunnen. Ze worden wel een beetje zacht, maar de smaak is prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |