Dat was echt geniaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:30 schreef Imberr het volgende:
Maak meteen ook ff de volgende 3 deeltjesZoals tijdje terug.. toen we al 5 sc's voorliepen
Moet ik mij vereerd voelen dat ze míj wel wilt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jammer voor je dat Brechteld je niet wou![]()
Pub SC #391"back to basic met de eerste Op! enzo..![]()
Zolang Mo niet gaat, ga ik ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef bozebanaan het volgende:
pffffffffff................ hoelaat gaan jullie slapen?
Morgen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef bozebanaan het volgende:
pffffffffff................ hoelaat gaan jullie slapen?
Ik voel een marathon aankomen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zolang Mo niet gaat, ga ik ook niet![]()
![]()
![]()
Wie wil jou nou niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moet ik mij vereerd voelen dat ze míj wel wilt?![]()
cool, ik ook waarschijnlijk dan ben ik vast wel nuchter hoop ikquote:
Ik ben altijd nuchter. Ook al ben ik dronken...ik dénk nuchter.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:33 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
cool, ik ook waarschijnlijk dan ben ik vast wel nuchter hoop ik![]()
Dat hoop ik niet voor jequote:
Gewoon...pauper!quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor je
Ik ken er zo ie zo al twee uit Zwolle waarvan jij niet wil dat ze jou willen
Wat is hier btw mis mee ?
Pub sc #391: Met de goeier OP 8-)
chill dat wil ik ook lerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben altijd nuchter. Ook al ben ik dronken...ik dénk nuchter.![]()
Ja, DD wilt mij inderdaad ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja nou, vlak erbuiten wel.. Ik noem een uuhm.. hoe heet dat gehucht ook weer?Ohja, wezep
![]()
Curses wordt exclusief gehouden in Zwolle.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:35 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
chill dat wil ik ook lereninschrijfgeld cursusgeld
![]()
hmm.... waar ligt datquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Curses wordt exclusief gehouden in Zwolle.![]()
En later mocht je niet eens op der feestje komenquote:
whehequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En later mocht je niet eens op der feestje komen![]()
Respect your roots!quote:
crapquote:
Haar iets te vaak afgewezen geloof ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En later mocht je niet eens op der feestje komen![]()
Dan moet je maar weten waar Zwolle ligt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:37 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
craphad mezelf er nog wel zo op verheugd
![]()
What are the odds?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:38 schreef bozebanaan het volgende:
ergens in nederland toch?
vliegende fietspompen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:39 schreef bozebanaan het volgende:
1 op 1000000000?
Dunno..geen rekenmachientje bij me.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:39 schreef bozebanaan het volgende:
1 op 1000000000?
tja... je zou bijna denken dat het nog waar is ook :/quote:
Lees je in hoer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:43 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
tja... je zou bijna denken dat het nog waar is ook :/
wat een geblaat ik wil ffs gewoon die cursus volgen
PS: over welke cursus ging het alweer?
lol dat was vroeger toen ik nog nerd was, toen ik 4/5 jaar lang verslaafd was aan een online game :/quote:
tja... ze hebben niet allemaal zo'n goed geheugen als jijquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:44 schreef -Mo- het volgende:
Die paupers van tegenwoordig.:(
Wat schattig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:44 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
lol dat was vroeger toen ik nog nerd was, toen ik 4/5 jaar lang verslaafd was aan een online game :/
Scherp opgemerkt, mijn waarde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:44 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
tja... ze hebben niet allemaal zo'n goed geheugen als jij
Dat bedoel ik, niet iedereen is zo goed als jouquote:
rofl, idd :/ ik ben maar een simpele bozebanaan :/quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:49 schreef -Mo- het volgende:
Bananen in pyjama's...hóe verzin je het?
Nee...geen rolf....quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:49 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
rofl, idd :/ ik ben maar een simpele bozebanaan :/
dat blijft spannend hè...quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:50 schreef -Mo- het volgende:
Ik denk wel eens...had jij maar een pyjama aan.
je moet eens weten....quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...en dan doe ik stiekem je pyjama uit.![]()
toedels, truste slaap lekker sweet dreamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:53 schreef -Mo- het volgende:
Kusjes...ik ga slapen! Kusjes, hou van jullie kusjes!
Wow...denk dáár maar eens over na.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:54 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
toedels, truste slaap lekker sweet dreams
nightmares are for people who like nightmares (duh) magoed truste
Heb je ze weleens voorbij zien vliegen?quote:
ik wil niet slapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:01 schreef Imberr het volgende:
Mo, ga alsjeblieft slapenOf zet je cam weer aan
![]()
slapen is goed voor je, schijnt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
ik wil niet slapen [afbeelding]
ik ben moe[afbeelding]
kom we gaan slapen! [afbeelding]
of weer cammen! [afbeelding]
oke.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:04 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
slapen is goed voor je, schijnt...
Dat wilde ik stiekum ook zeggen, maar dacht laat ik het subtiel zeggenquote:
Ennnn..wég is ie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:08 schreef Imberr het volgende:
heuj! weg met dat plaatjeDas msn materiaal
Dit is niet de goede plek om subtiel te zijn.. dan snapt de helft je niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:08 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Dat wilde ik stiekum ook zeggen, maar dacht laat ik het subtiel zeggen
tja.. ben er nog maar 2 dagen actief hierzo neem me niet kwalijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dit is niet de goede plek om subtiel te zijn.. dan snapt de helft je niet.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:11 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
tja.. ben er nog maar 2 dagen actief hierzo neem me niet kwalijk![]()
ach, what's newquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:20 schreef -Mo- het volgende:
Wat leuk eigenlijk dat we in míjn toppik zitten.
hmm... lekker, lust wel een beetje warme chocomel, dat water komt ook me neus uit (letterlijk ffsquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
neh.. Heb al warme chocomelOok wat?
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:25 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
hmm... lekker, lust wel een beetje warme chocomel, dat water komt ook me neus uit (letterlijk ffs)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
* Imberr geeft kopje warme chocomel aan banaantje![]()
Jij ook en toen kwam je weer onlinequote:Op zaterdag 5 november 2005 04:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar je kondigde je afscheid al 2 uur geleden aan.
Ja, om jou mee te nemen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij ook en toen kwam je weer online![]()
Oehquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kom nou...zometeen val ik in slaap voor de cam.![]()
Kom nou maar gaan nu ffkus naar Zwolle, en dan zul je wel zien hoe lief ik eruit kan zien als ik slaperig ben,quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
OehDan zie je er zeker nog liever uit
![]()
![]()
![]()
Dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kom nou maar gaan nu ffkus naar Zwolle, en dan zul je wel zien hoe lief ik eruit kan zien als ik slaperig ben,
hosternokke?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:32 schreef bozebanaan het volgende:
hosternokke! slapen is voor.... mietjes! (net geleerd)
ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:33 schreef -Mo- het volgende:
welk van de 2?
miet·je (het ~, ~s)
1 [inf.] nicht, homofiel
2 [inf.] bangerd
nee idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik moet ook niet typen als ik moe ben L;()
whehe. lolquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:34 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Dat is zeeuwskomt neer op verdorie
hou opquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:37 schreef -Mo- het volgende:
in·ge·bak·ken (bn.)
1 [inf.] ingeworteld
Kom..... we gaan 'inge bakken'
Is dat spannend?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:37 schreef -Mo- het volgende:
in·ge·bak·ken (bn.)
1 [inf.] ingeworteld
Kom..... we gaan 'inge bakken'
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:39 schreef -Mo- het volgende:
in·ge·naaid (bn.)
1 (van boeken) niet van een band voorzien
![]()
in·ge·kan·kerd (bn.)
1 [pej.] onuitroeibaar => ingeroest
![]()
in·ge·bo·ren (bn.)
1 aangeboren => ingeworteld
2 inheems
lekker inge boren.![]()
Is dit dan spannend? of zeg je van... hmmm... neequote:Op zaterdag 5 november 2005 04:39 schreef -Mo- het volgende:
in·ge·naaid (bn.)
1 (van boeken) niet van een band voorzien
![]()
in·ge·kan·kerd (bn.)
1 [pej.] onuitroeibaar => ingeroest
![]()
in·ge·bo·ren (bn.)
1 aangeboren => ingeworteld
2 inheems
lekker inge boren.![]()
Inge naaien, bakken, boren of houden lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:39 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Is dit dan spannend? of zeg je van... hmmm... nee
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:41 schreef Imberr het volgende:
in·ge·land (de ~ (m.), ~en)
1 eigenaar van land in een bedijkt gebied
Ingeland![]()
Ik heb men eigen land!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inge naaien, bakken, boren of houden lijkt me best leuk.![]()
ja iddquote:Dat inge kankerd vind ik een beetje grof, en gemeen tegenover inge,![]()
![]()
aaahwquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:43 schreef -Mo- het volgende:
U hebt gezocht op Moland:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
![]()
![]()
![]()
haha, vreemd, je zou verwachten dat dat apparaat het wel vind...quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:43 schreef -Mo- het volgende:
Dat ding is gewoon kapoet...paupersnol kent ie ook al niet.![]()
Idd..die aparaten van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:44 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
haha, vreemd, je zou verwachten dat dat apparaat het wel vind...![]()
Met Mo heb ik pas veel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:45 schreef Imberr het volgende:
Mau·ri·ta·nië (het ~)
1 staat in het westen van Afrika, tussen Mali en de Atlantische Oceaan
Mau·ri·ti·us (het ~)
1 staat in de Indische Oceaan, ten oosten van Madagaskar
Nou, dat heb je iig wel Mo
Het is zonde voor die mensenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:46 schreef Imberr het volgende:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
snol (de ~ (v.), ~len)
1 [inf.] prostituee
Dus een paupersnol is een arme hoer.![]()
Wow....dus eigenlijk best gemeen tegenover al die meisjes tegen wie ik paupersnol zei,quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:46 schreef Imberr het volgende:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
snol (de ~ (v.), ~len)
1 [inf.] prostituee
Dus een paupersnol is een arme hoer.![]()
Misschien zijn ze het gewend... weet jij veelquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow....dus eigenlijk best gemeen tegenover al die meisjes tegen wie ik paupersnol zei,![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je bent veel mobiel zeg.En dat zelfs terwijl je je mob kwijt bent.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Die was wel érg gemeen,.
![]()
![]()
Niet verwacht dat jíj die gewoon récht in mijn gezich gooit.![]()
![]()
Ja, daar heb je gelijk in...dus zo heel veel maakt het niet uit voor Inge.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:47 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Misschien zijn ze het gewend... weet jij veel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in...dus zo heel veel maakt het niet uit voor Inge.
Op jou toch nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh...ik had verwacht dat je boos op me zou worden.
Ik wil niet slapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ahhhh.....(L)(K)(L)(K)(L)(K)(L)(K)
Kom, we gaan slapen.. (L)(K)(L)(K)(L)(K)(L)(K)
Nou.. slecht, aangezien ik dus geen alcohol had.quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe ging het met je alcohol nuttigen?
Lik maar aan mijjn lolly!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou.. slecht, aangezien ik dus geen alcohol had.![]()
21 meiquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:03 schreef bozebanaan het volgende:
trouwdatum?
Waar gingen we ook alweer trouwen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
21 mei![]()
midden in de lente ongeveer enzo.
![]()
![]()
Op n strand geloof ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waar gingen we ook alweer trouwen?![]()
Het staat ergens in onze Fotoboek.
quote:
welk strandquote:
oeh geilquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:08 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
welk strand, laat ik nou toevallig net strandwacht zijn
Natuurlijk....Ik betaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh geilGeen idee welk strand.. op n tropisch eiland iig.
![]()
lama hangen...tropische eilanden hebben we hier niet geloof ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh geilGeen idee welk strand.. op n tropisch eiland iig.
![]()
Ik wil niet slapuhhquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel nu met me gaan slapen.![]()
Dan kom jij mee naar dat tropisch eilandquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:12 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
lama hangen...tropische eilanden hebben we hier niet geloof ik, anders was je welkom
quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:14 schreef -Mo- het volgende:
Boze bananaman is onze enige uitgenodigde.
neeneequote:Op zaterdag 5 november 2005 05:20 schreef bozebanaan het volgende:
jullie zijn toch niet aan het slapen he....??
haha, tja je moet wat eh om 5:22 snachtsquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:21 schreef -Mo- het volgende:
Nee, ik ben er voor aan het zorgen dat ík in elk PUB topic voor het laatst gereageerd heb.
Zoals je kan zien je hier kijkt:
Puber & Tienertalk
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:23 schreef bozebanaan het volgende:
mo? mag ik je lijst verpesten?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:25 schreef bozebanaan het volgende:
lama hangen... kost teveel moeite, straks word ik nog moe dat mag niet
Ik drink geen bier zo vroegquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:34 schreef bozebanaan het volgende:
hmm.. geen bier?
doe niet zo banaal!quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:34 schreef bozebanaan het volgende:
hmm.. geen bier?
lol, jah zoiets iddquote:
Ik heb dat spel gewoon hier op me kamer liggen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:41 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
lol, jah zoiets iddbananen en feesten + schillen = uitglijden
Waarom?quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb dat spel gewoon hier op me kamer liggen.![]()
welk spelquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb dat spel gewoon hier op me kamer liggen.![]()
.... bij vrouwen is dat leuk ja, maar bij mannen krijgt men vaak twijfelsquote:
Maar het is slechts een parodie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:59 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
.... bij vrouwen is dat leuk ja, maar bij mannen krijgt men vaak twijfels![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 06:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jouw Bed, Mijn Bed?
Dat zou weer een goed tvprogramma zijn.
Heb ik ook nog een tijdje gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:52 schreef indy-jones het volgende:
tja wat wil je op de vroege morgenik gaat nu alweer naar de zeeverkenners toe
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen stelletje nachterlijke spammers![]()
Gelukkig maarquote:
Mooi zoquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef B_BOY het volgende:
ik ben in coma gevallen toen ik vannacht me bed raakt en vanochtend weer ontwaakt (dusja goed geslapen)
een echte scouting man dat is weer duidelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef indy-jones het volgende:
ga ik net naar de zeeverkenners, is dr niemandga ik daarvoor om half 10 me bed uit....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef indy-jones het volgende:
ga ik net naar de zeeverkenners, is dr niemandga ik daarvoor om half 10 me bed uit....
gelukkig stormt het vandaag nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb 1X gehad
aantal jaren terug, ging ik naar school door storm en al
hek zat dicht, bleek ik nog een week vrij te hebben
![]()
![]()
Idd, jij hebt mzzl, ik moest door storm, regen en later ook nog eens hagelquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef indy-jones het volgende:
[..]
gelukkig stormt het vandaag niet
Ga je wat nuttigs doen toch?quote:
Nee, ik ben veel te vroeg wakker.quote:
tanden poetsen? vind je vriend vast ook wel prettigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel te vroeg wakker.'
Komt straks wat familie uit dinges Thailand, daarna naar m'n vriendje.
Nuttige dingen doen.
..en douchen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:05 schreef indy-jones het volgende:
[..]
tanden poetsen? vind je vriend vast ook wel prettig![]()
quote:
helderziendheid, uit statistische gegevens blijkt dat lizz wel vaker rond de klok van 11.20 binnen komt wandelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:30 schreef indy-jones het volgende:
[..]
[..]
heet dat helderziendheid of msn?
Helderziend, of andere topicsquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:30 schreef indy-jones het volgende:
[..]
[..]
heet dat helderziendheid of msn?
Tja, dan heb ik ff niks te doen, dus ga ik maar naar de PUBquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
helderziendheid, uit statistische gegevens blijkt dat lizz wel vaker rond de klok van 11.20 binnen komt wandelen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge lizz-n![]()
Goedemorgen stijgende_ster
altijd gezellig hieroquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tja, dan heb ik ff niks te doen, dus ga ik maar naar de PUB![]()
*Controleert het allemaal even met een loep na*quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:34 schreef TehRockstar het volgende:
*schoon*
Is deez dan alweer bijna vol?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:35 schreef stijgende_ster het volgende:
Jaguarized heeft het volgende topic alweer klaar staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |