You tell em girl...quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef Capa het volgende:
ze hebben het altijd gedaan die hollanders vieze blufboeren met hun koeien. Laat ze oprotten naar hun eigen land, asjeblieft dankjewel.
ze denken zeker dat ze heel wat zijn
en lul nou niet over discrimineren ofzo want die tijd hebben we gehad
Karnemelk met roosviceequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
of wil je misschien wat roosvicee?
geen idee, ik kom nooit buitenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef Ringo het volgende:
Heeft-ie eigenlijk niet een beetje gelijk, de TS?
Bwehehequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef Ringo het volgende:
Heeft-ie eigenlijk niet een beetje gelijk, de TS?
En jouw boodschap is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:15 schreef Capa het volgende:
bweehhh politiek correct gedoemulticulti mehoela
zinvolle OP.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef Capa het volgende:
ze hebben het altijd gedaan die hollanders vieze blufboeren met hun koeien. Laat ze oprotten naar hun eigen land, asjeblieft dankjewel.
Dat ze wat mij betreft op kunne rotten met hun stoere gedoe en hun asociale bekken wanneer je savonds over straat loopt. opgetieft met die arrogante kaaskoppenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:12 schreef Hobiedobie het volgende:
En jouw boodschap is?
en ze stinken uit hun bek naar melk.quote:
Dat zeg je vast omdat ik allochtoon ben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:23 schreef Capa het volgende:
[..]
Dat ze wat mij betreft op kunne rotten met hun stoere gedoe en hun asociale bekken wanneer je savonds over straat loopt. opgetieft met die arrogante kaaskoppen
(ja iedereen zal wel weer te zeiken hebben over mijn mening maar ik zeg het gewoon)
en wat is er mis met allochtonen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Hobiedobie het volgende:
Dat zeg je vast omdat ik allochtoon ben.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:43 schreef Hobiedobie het volgende:
Ik ben allochtoon.
Als je niet tegen drank kan, moet je niet zuipen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:47 schreef Capa het volgende:
[..]
nee joh sorry dacht ff dat je zo'n kut-kaaskop was.hoerenjongens zijn het
ik drink niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:48 schreef Hobiedobie het volgende:
Als je niet tegen drank kan, moet je niet zuipen.
Ga even ergens anders rellen.
Wat hebben ze gedaan dan, je een uitkering aangeboden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef Capa het volgende:
in urk doen ze het allemaal met elkaar. das bij ons dan wel andersquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:51 schreef Hobiedobie het volgende:
Volgens mij ben je een rellende puber uit Urk
nee me paspoort afgenomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:51 schreef Nickthedick het volgende:
Wat hebben ze gedaan dan, je een uitkering aangeboden?![]()
Oh, nu wordt het spannend!quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:52 schreef Capa het volgende:
[..]
in urk doen ze het allemaal met elkaar. das bij ons dan wel anders
Zeur niet zo kerel, je hebt er toch nog een?quote:
Ah, probleem met authoriteit en gezag.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:54 schreef Capa het volgende:
ik haat politie.
ja als ze je paspoort afpakken wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:55 schreef Hobiedobie het volgende:
Ah, probleem met authoriteit en gezag.....![]()
<quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:55 schreef Capa het volgende:
ze kwamen aan me deur om te vragen of het wat zachter kon. toen begon ik te schelden en toen namen zij me paspoort af
nou ja dat mag. maar ik mag dat kloteding maandagochtend pas ophalen. ik weet niet of dat normaal is maar in ieder geval baal ik er wel van. zal je altijd zien dat ik morgenochtend aangehouden wordt, willen ze weer je papieren zien omdat je achterlicht het niet doet ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:57 schreef Hobiedobie het volgende:
Knakkert, je loopt ernstig te trollen.
Ik neem jou niet meer serieus.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:00 schreef Capa het volgende:
[..]
nou ja dat mag. maar ik mag dat kloteding maandagochtend pas ophalen. ik weet niet of dat normaal is maar in ieder geval baal ik er wel van. zal je altijd zien dat ik morgenochtend aangehouden wordt, willen ze weer je papieren zien omdat je achterlicht het niet doet ofzo
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:57 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
<
Knakkert, je loopt ernstig te trollen.
Ik neem jou niet meer serieus.
Agh, ben je net het land uitgezet met je vuilniszakken-familie ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:23 schreef Capa het volgende:
[..]
Dat ze wat mij betreft op kunne rotten met hun stoere gedoe en hun asociale bekken wanneer je savonds over straat loopt. opgetieft met die arrogante kaaskoppen
(ja iedereen zal wel weer te zeiken hebben over mijn mening maar ik zeg het gewoon)
Eehhmm, oprotten naar mijn eigen land? Ik ben hier in mijn eigen land hoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef Capa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |