You tell em girl...quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef Capa het volgende:
ze hebben het altijd gedaan die hollanders vieze blufboeren met hun koeien. Laat ze oprotten naar hun eigen land, asjeblieft dankjewel.
ze denken zeker dat ze heel wat zijn
en lul nou niet over discrimineren ofzo want die tijd hebben we gehad
Karnemelk met roosviceequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
of wil je misschien wat roosvicee?
geen idee, ik kom nooit buitenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef Ringo het volgende:
Heeft-ie eigenlijk niet een beetje gelijk, de TS?
Bwehehequote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef Ringo het volgende:
Heeft-ie eigenlijk niet een beetje gelijk, de TS?
En jouw boodschap is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:15 schreef Capa het volgende:
bweehhh politiek correct gedoemulticulti mehoela
zinvolle OP.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef Capa het volgende:
ze hebben het altijd gedaan die hollanders vieze blufboeren met hun koeien. Laat ze oprotten naar hun eigen land, asjeblieft dankjewel.
ze denken zeker dat ze heel wat zijn
en lul nou niet over discrimineren ofzo want die tijd hebben we gehad
Dat ze wat mij betreft op kunne rotten met hun stoere gedoe en hun asociale bekken wanneer je savonds over straat loopt. opgetieft met die arrogante kaaskoppenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:12 schreef Hobiedobie het volgende:
En jouw boodschap is?
en ze stinken uit hun bek naar melk.quote:
Dat zeg je vast omdat ik allochtoon ben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:23 schreef Capa het volgende:
[..]
Dat ze wat mij betreft op kunne rotten met hun stoere gedoe en hun asociale bekken wanneer je savonds over straat loopt. opgetieft met die arrogante kaaskoppen
(ja iedereen zal wel weer te zeiken hebben over mijn mening maar ik zeg het gewoon)
en wat is er mis met allochtonen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef Hobiedobie het volgende:
Dat zeg je vast omdat ik allochtoon ben.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:43 schreef Hobiedobie het volgende:
Ik ben allochtoon.
Als je niet tegen drank kan, moet je niet zuipen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:47 schreef Capa het volgende:
[..]
nee joh sorry dacht ff dat je zo'n kut-kaaskop was.hoerenjongens zijn het
ik drink niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:48 schreef Hobiedobie het volgende:
Als je niet tegen drank kan, moet je niet zuipen.
Ga even ergens anders rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |