abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32118872
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:20 schreef JohnDope het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet gaat LeefBaar rotterdam de grootste worden, er is weer hoop.
De laatste peiling van het AD vorige week gaf de PvdA 5% voorsprong op LR.
pi_32118952
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:20 schreef JohnDope het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet gaat LeefBaar rotterdam de grootste worden, er is weer hoop.
Ik ben bang dat dat zo gaat worden inderdaad. Ze spelen het perfect in de Fortuynistische traditie. Zichzelf in de slachtofferrol plaatsen en iedereen is schuldig behalve zijzelf. En natuurlijk claimen dat ze de enig zijn die de dingen 'te durven zeggen'.
pi_32119032
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat zo gaat worden inderdaad. Ze spelen het perfect in de Fortuynistische traditie. Zichzelf in de slachtofferrol plaatsen en iedereen is schuldig behalve zijzelf. En natuurlijk claimen dat ze de enig zijn die de dingen 'te durven zeggen'.
Ze durven ook als 1 van de weinige, ze kop kan er op ieder moment af geschoten worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32119138
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze durven ook als 1 van de weinige, ze kop kan er op ieder moment af geschoten worden.
Wat koop je voor stoere taal?
En jij doet ook al weer hetzelfde: slachtoffers van ze maken - hoezo kan zijn kop er af worden geschoten? Ik hoor dagelijks mensen die kritisch zijn op de islam en die leven allemaal nog.
pi_32119271
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat koop je voor stoere taal?
En jij doet ook al weer hetzelfde: slachtoffers van ze maken - hoezo kan zijn kop er af worden geschoten? Ik hoor dagelijks mensen die kritisch zijn op de islam en die leven allemaal nog.
Omdat iedereen die kritiek op de islam heeft potentieel gevaar loopt. Hoeveel moeten er nog komen..... Hoeveel moeten er nog gaan......
En het is geen stoere taal, maar een objectieve kijk op de werkelijkheid.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32119367
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat iedereen die kritiek op de islam heeft potentieel gevaar loopt.
Oeps, ik mag wel oppassen
pi_32119413
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Oeps, ik mag wel oppassen
Van jou weten ze niet, waar jij woont, hoe je er uit ziet, hoelaat je je hondje gaat uitlaten, etc, etc
pi_32119606
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef JohnDope het volgende:

Van jou weten ze niet, waar jij woont, hoe je er uit ziet, hoelaat je je hondje gaat uitlaten, etc, etc
Mwah, SCH's naw gegevens zijn al meerdere malen geopenbaard anders, ik kan het zijne makkelijker terugvinden als die van Pastors.

Overigens is Pastors nog nooit zelfs maar bedreigd dus volgens mij loop jij nu gewoon sensatie te zoeken.
pi_32119997
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mwah, SCH's naw gegevens zijn al meerdere malen geopenbaard anders, ik kan het zijne makkelijker terugvinden als die van Pastors.

Overigens is Pastors nog nooit zelfs maar bedreigd dus volgens mij loop jij nu gewoon sensatie te zoeken.
Pastor is natuurlijk makkelijker te vinden. We weten allemaal dat Pastors zich op glad ijs bevindt.
pi_32120065
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:10 schreef JohnDope het volgende:

Pastor is natuurlijk makkelijker te vinden. We weten allemaal dat Pastors zich op glad ijs bevindt.
Gezien de buitentemperatuur zullen we Pastors eerder in het water moeten zoeken, vermoed ik.
pi_32120117
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gezien de buitentemperatuur zullen we Pastors eerder in het water moeten zoeken, vermoed ik.
In dit politieke klimaat is de kans inderdaad groot dat hij door het ijszakt en een vedrinkingsdood sterft.
pi_32120397
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef JohnDope het volgende:

In dit politieke klimaat is de kans inderdaad groot dat hij door het ijszakt en een vedrinkingsdood sterft.
Dat is al gebeurd.
pi_32120403
=edit=

[ Bericht 92% gewijzigd door sizzler op 09-11-2005 18:11:33 ]
pi_32120443
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is al gebeurd.
nee, hij leeft nog en gaat carriere maken.
pi_32120504
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
.
Een godsdienstige moord zou inderdaad wel goed zijn voor de nieuwe politiek. Schiet je hem weg, dan staat er wel weer een ander op, netzolang tot we dat politiekcorrecte opstaan-doodgaan-opstaan-doodgaan,etc,etc helemaal beu zijn en het nog alleen maar met een burgeroorlog is op te lossen

Ps LOL @ "speel zelf orgel en blokfluit". Die titel opperbitch is veel te snel voor je en ik snap ook waarom er om je heen een mannentekort is

[ Bericht 3% gewijzigd door sizzler op 09-11-2005 18:11:48 ]
pi_32121443
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

nee, hij leeft nog en gaat carriere maken.
Oh ja als Wilders straks terugkomt met een 2-mans fractie in de kamer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32122026
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Oh, je zei eerder nog dat het ging om iedereen die kritiek heeft op de islam, maar dat nuanceer je dus alweer?
pi_32122135
Crisis B&W Rotterdam lijkt afgewend

ROTTERDAM De wethouders Van den Anker
en Van Sluis van Leefbaar Rotterdam
blijven vrijwel zeker in het college
van B & W.Door die beslissing lijkt een
bestuurscrisis in de stad afgewend.

Wethouder Pastors van LR moest gisteren
opstappen.De gemeenteraad nam toen een
motie van wantrouwen aan tegen Pastors
vanwege zijn uitspraken over criminele
moslims.

Leefbaar Rotterdam overwoog uit het
college te stappen omdat het woedend is
op coalitiegenoot CDA.Die partij
steunde gisteren de motie.De wethouders
zouden aanblijven omdat zij vinden dat
de stad een bestuur nodig heeft.
pi_32129293
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, je zei eerder nog dat het ging om iedereen die kritiek heeft op de islam, maar dat nuanceer je dus alweer?
Je snapt wat ik bedoel
pi_32136029
Hij lijkt wel een beetje op Wilders. Zou het familie zijn?
The Black Knight always triumphs!
  donderdag 10 november 2005 @ 00:44:22 #146
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32136073
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou nee dus. Havenwethouder van Sluis was echter te druk bezig om zich een baantje na zijn wethouderschap te verschaffen (hij was aan het lobbyen om de leiding van het Havenbedrijf te krijgen) om goed op de winkel te passen.
De eerste misstanden rondom het Rotterdamse havenbedrijf dateren al van 1999.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32136435
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:44 schreef Tarak het volgende:

[..]

Hou maar op hoor. De wethouders van Leefbaar Rotterdam zijn populistisch, corrupt en incompetent. Dat paradigma over alles wat aan het Fortuynisme ontsproten is zal bij sommige lieden wel nooit veranderen. Je kan nog beter een Jehova-getuige de beginselen van het Darwinisme proberen uit te leggen.
The Black Knight always triumphs!
pi_32152232
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:44 schreef Tarak het volgende:

[..]

Het was anders in januari dit jaar dat Leefbaar-wethouder Van Sluis niet bereid was informatie te geven over de precieze verdiensten van de nieuw benoemde algemeen directeur van het Havenbedrijf, Hans Smits.

Wat Van Sluis niet openlijk wilde vertellen aan raadsleden meldde hij wel aan de pers echter(!). Dus stond ni het RD wat Smits ging verdienen. 370.000 euro om en nabij. Dank je wel Leefbaar. Geld in zee gooien!
pi_32178310
quote:
Marcouch zei hetzelfde als Pastors

ROTTERDAM - De woordvoerder van de Marokkaanse organisatie die de Rotterdamse ex-wethouder Marco Pastors...

...van discriminatie beticht, heeft zelf een jaar geleden soortgelijke uitspraken gedaan. ,,Deze jongeren plegen bij wijze van spreken een overval, en rechtvaardigen dit vanuit de islam,’’ zei Ahmed Marcouch van Unie van Marokkaanse Moskeeën Amsterdam en Omstreken (Ummao) in het tv-programma Rondom Tien, november 2004.

Ummao diende een aanklacht in tegen Pastors (Leefbaar Rotterdam) vanwege zijn opmerking dat ’criminele moslims hun wangedrag vaak rechtvaardigen vanuit religie’. De Rotterdamse gemeenteraad stuurde Pastors naar huis.

Marcouch noemde Pastors’ woorden ’islamofoob, buitengewoon grievend’. Ummao deed aangifte van ’discriminatie, belediging en opruiing’. Maar Marcouch beweerde vorig jaar min of meer hetzelfde. Zoals: ,,Sommige jongeren denken hier hun gang te kunnen gaan omdat deze samenleving niet islamitisch is.’’

Ook vertelde hij over een voorval op het station, waar hij zakkenrollers betrapte toen die een toerist wilden beroven. Daarop werd hij in het Arabisch toegesproken. ,,Broeder, wat maakt het uit? Het zijn toch maar westerlingen!’’

Marcouch ziet geen aanleiding de aangifte in te trekken. ,,Dit zijn twee verschillende uitspraken,’’ meent hij. ,,Ik had het over extremistische moslims en Pastors scheert alle moslims over één kam. Eigenlijk zegt hij: als er geen moslims zijn, dan is er geen criminaliteit. Dat kun je niet maken in een functie als stadsbestuurder.’’

Pastors reageert gelaten. ,,Oh, is dat zo? Dus de strekking van dat voorval op het station blijkt heel anders te zijn? Als het Marcouch uitkomt vertelt hij op televisie een heldenverhaal, nu zegt hij dat ik iedereen over een kam scheer. Dat is typisch voor die beroepsmoslims, die woordspelletjes. Het bewijst mijn gelijk,’’ aldus Pastors.

Fractievoorzitter Orhan Kaya van GroenLinks Rotterdam, die de motie van wantrouwen tegen Pastors indiende, blijft erbij ’dat een wethouder niet keer op keer mag provoceren’.
http://www.ad.nl/rotterdam/article59089.ece

WTF!!!

Dit méén je niet? Wat een schijnheil!!!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32178726
Zo zie je goed hoe er met twee maten wordt gemeten en mensen een laag boter op hun hoofd hebben waar je eng van wordt.

Het is tragisch om te lezen

Ik wacht op de veroordeling van GL, die waarschijnlijk nooit komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')