quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef Chanandler het volgende:
FiPo
FiPo's zuigen, dat weet jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef Chanandler het volgende:
FiPo
Helaaschquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb er geen gemaakt messenga
SO does the chick in your suckie avatar.quote:
Ja, die zijn er bijna nooitquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt er wel meer hoor
Talena, Brechtje, ijsmeijs
Amstelquote:
Inderdaad, nog erger. Die onzin helemaal niet gebruiken zou natuurlijk nog beter zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En vooral FiPo's op de SePo plaats
Ja, knal mij dr es inquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Zal ik ze uit de banner halen?
Nah doe maar niet, anders krijgen we _elmaikel_ taferelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Zal ik ze uit de banner halen?
Gewoon afschaffen deze onzinquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, nog erger. Die onzin helemaal niet gebruiken zou natuurlijk nog beter zijn![]()
Not really.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
SO does the chick in your suckie avatar.
![]()
Maak er daar maar 2 vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef Chanandler het volgende:
*Is biertje halen.
oke, jij wint.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef WEST het volgende:
goeienavondik hoop dat mijn PC het nu houdt anders zit er niks anders op dan een format c
![]()
quote:
Heb jij ook op mij gestemd: Beste fp-moderator?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Boeman bedackt voor de stemmen op mij
Ey Henk Jan!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Andere bieren ook wel, maar HJ (afkortig van mijn echte naam) is gewoon het lekkerst
![]()
Weltrusten!quote:
Hoe heet je dan in het echt? Hertog Jan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Andere bieren ook wel, maar HJ (afkortig van mijn echte naam) is gewoon het lekkerst
![]()
mijn pa heeft mijn PC een paar weken geleden gewoon uitgedrukt en nu is er iets mis, hij is ultra traag.., loopt vaak vast. Voor die tijd is er niks aan de hand. Ik hoop dat het software matig is en niet hardware matig anders mag meneer dokkenquote:
Trustenquote:
Trustenquote:
stijgende_ster had het in 1 keer goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe heet je dan in het echt? Hertog Jan?
Henk Janquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe heet je dan in het echt? Hertog Jan?
Geen zin om terug te kijken op p.1quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
stijgende_ster had het in 1 keer goed![]()
HJquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
![]()
Henkquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, maar voor jullie heet ik Lizz-n![]()
Ik ken iemand die heet Quin-Tijnquote:
Kijk dan naar Chanandler's postquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen zin om terug te kijken op p.1
lizzen? lizzn. lissan. lizz-n. AHA!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, maar voor jullie heet ik Lizz-n![]()
Was ie toevallig naar Arie & Sylvester geweest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Henk
[..]
Ik ken iemand die heet Quin-Tijn
Een wok!quote:
Uhm nee, niet die Quin Tijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Was ie toevallig naar Arie & Sylvester geweest?
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
[..]
Deze combinatie snap ik niet helemaal![]()
Verdulle, ik wilde HJ.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een wok!
[..]
Uhm nee, niet die Quin Tijn
Ik heb nog niet gestemtquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb jij ook op mij gestemd: Beste fp-moderator?
Die zijn al onderweg, vr8wagens vol!!quote:
Dat wordt 9-4quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemt
Ik ga NU op je stemmen
Dan krijg je ook zo'n mooie avatar plaatje, toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Stem bij mij allemaal op iets hetzelfde zodat ik die award win
Ja, maak dr maar wat leuks vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef Chanandler het volgende:
[..]
lizzen? lizzn. lissan. lizz-n. AHA!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
ej weer een nieuw deeltjeik zat nog in die vorige te f5-en
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Grootste baggeraarquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Stem bij mij allemaal op iets hetzelfde zodat ik die award win
Ja ik zat te denken aan lissane, lisette, lisa, lieke, petra, en loezjequote:
Heb ik ook weleens last vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Loezje klinkt wel leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken aan lissane, lisette, lisa, lieke, petra, en loezje
quote:
Omdat ik deze naam ook voor een meisje verzonnen hadquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:08 schreef stijgende_ster het volgende:
Lizz-n klinkt als een meid. Waarom?
Ik wil de grootste inlikker wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Grootste slijmbal(of is dat er niet
)
HJ, Grolschquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
HJ![]()
![]()
Dommelsch
![]()
rest
Behalve heineken
En we zijn weer bijna bij een nieuwe topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Straks moet ik hem nog instoppen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je pa je in gaat stoppen
Zo nu en dan tussendoor wel als ik er zin in hebquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks moet ik hem nog instoppen.
En ik voor "Beste FP-moderator" en "Crew inlikkende user"quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben btw in de race voor "Grootste baggeraar" en "Minst waardevolle aanwinst"
mis ik iets?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Maar hoe bevalt het nou. d_h als vader hebben?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben btw in de race voor "Grootste baggeraar" en "Minst waardevolle aanwinst"
Ik schrok ook al ff. Wie verlicht mij?quote:
Ik zal er niet over klagen. Morgenochtend gaan we samen naar de slijterij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Maar hoe bevalt het nou. d_h als vader hebben?
Ah ja ik moet ook nog stemmen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik voor "Beste FP-moderator" en "Crew inlikkende user"
Hoe oud zijn beiden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaguarized is de zoon van dolle_hond
Wens hem maar een goede n8rustquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zal er niet over klagen. Morgenochtend gaan we samen naar de slijterij.
owquote:[..]
Ah ja ik moet ook nog stemmen.Ik twijfel nog bij die 1e categorie.
dolle_hond is ouder dan J.quote:
echt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaguarized is de zoon van dolle_hond
d_h: 1-9-1946quote:
Godver ik had toch wel verwacht dat modje je dat inmiddels wel verteld zou hebbenquote:
Te snel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Boeman het volgende:
godver wat gaat dit schnell...
Beste fp mod is ferdoquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik voor "Beste FP-moderator" en "Crew inlikkende user"
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beste fp mod is ferdoen grootste inlekker ben ik
Dank voor de infoquote:
Bij Dagonet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beste fp mod is ferdoen grootste inlikker ben ik
saaaaaaaawwwwquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef saaw het volgende:
hoi
net terug uit werk en daarvoor school
heb het helemaal gehad met deze week, moet gvd morgen ochten ook nog 2 uur naar school [straf]
maar zo wel naar een leuk feestje![]()
Ik heb ze nodig s_squote:Op zaterdag 5 november 2005 00:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik weet het al. Ik stem gewoon niet.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
d_h: 1-9-1946 = 59
Jag: 27-11-1984 = 20
FP mod Ferdoquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zal er niet over klagen. Morgenochtend gaan we samen naar de slijterij.
[..]
Ah ja ik moet ook nog stemmen.Ik twijfel nog bij die 1e categorie.
En nikkyquote:
En maandag weer lekker beginnen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef saaw het volgende:
hoi
heb het helemaal gehad met deze week, moet gvd morgen ochten ook nog 2 uur naar school [straf]
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de info
60 jaar al?
Waar moet ik zijn? Link me.quote:
Iddquote:
wtf. Op zaterdag? Wat heb je ze gefliktquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef saaw het volgende:
hoi
Ik ben nu 21quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Toch wel27 november 1984, dan ben je nu toch nog 20
![]()
kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
![]()
irc msn en zelfs telefoonquote:
quote:
Nu nog wel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben nu 21, 18 april 23. Dus jij zit goed
Wat voor een fout ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
irc msn en zelfs telefoonMaar ik had op irc een klein best groot foutje gemaakt en nu was ze vandaag een beetje boos op me
nu is het weer goed geloof ik
Ik bedoel 22quote:
Ik hoop dat alle mensen waar ik op stem eerste wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu mag je hopen dat ik eerste word.
dat weet je met modje maar nooitquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
d_h: 1-9-1946
Jag: 27-11-1984
[..]
Godver ik had toch wel verwacht dat modje je dat inmiddels wel verteld zou hebben
Mwah ik had #nikky gedumpt omdat ik perongeluk het paswoord van dat kanaal in dat kanaal had gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor een fout ?
[..]
Ik bedoel 22
Met haar kom je snel weer op het goede spoor. Een shcat van een FA.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik had #nikky gedumpt omdat ik perongeluk het paswoord van dat kanaal in dat kanaal had gezegdhet werkte niet zoals ik wilde
Maar dat is nu weer goed
Pics van Nikky, waar?!quote:
Likken ken je toch welquote:
niet echt iets boeiends hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:19 schreef Chanandler het volgende:
[..]
wtf. Op zaterdag? Wat heb je ze geflikt
quote:
Die is FAquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef Chanandler het volgende:
Wie is Nikky?
Gelukkig welquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met haar kom je snel weer op het goede spoor. Een shcat van een FA.
Beste FA van FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef Chanandler het volgende:
Wie is Nikky?
Op mijn pcquote:
Ik lik altijd aan ijsjesquote:
Slaap lekker Boemanquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:25 schreef Boeman het volgende:
ik ga slape moet morge weer werken...
TRSUTE!!!![]()
Flop Administrator.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:26 schreef Chanandler het volgende:
wtf is een FA?
Forum Adminquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:26 schreef Chanandler het volgende:
wtf is een FA?
Trustenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:25 schreef Boeman het volgende:
ik ga slape moet morge weer werken...
TRSUTE!!!![]()
Stuur mij nikky.zip.quote:
Was die er nog niet?quote:
Die bestaat (voor zover ik weet) nietquote:
Ach, best wel een triest verhaal wat ik hoordequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die bestaat (voor zover ik weet) niet
Ik heb wel ijsmeis.zip
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel ijsmeis.zip
Stuur mij die shit ouwe.. voeg me toe op msnquote:
Ik heb .zip.... ergens....quote:
Hoe bedoel je, over die foto's van ijsmeis?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, best wel een triest verhaal wat ik hoorde
Voeg me toe aubquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel ijsmeis.zip
Iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:29 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Kan nu nog, het wordt alleen een beetje laat dan![]()
Hoe dat ging inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:30 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, over die foto's van ijsmeis?
Van wie ? ijsmeis ? vind ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, best wel een triest verhaal wat ik hoorde
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van wie ? ijsmeis ? vind ik ookIk stuur hem ook niet door
Is voor eigen gebruik
Ik zag het. Hartelijk dankquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
M ik heb op je gestemt
*even zoeken*quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Stuur mij die shit ouwe.. voeg me toe op msn
Okeujquote:
quote:
Iets met een vriend dat uitging, en hij plaatste al d'r foto's ZIEKquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb dat niet helemaal meegekregen, maar van wat ik hoorde was dat niet echt leuk.![]()
Voorlopig nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
@ modje, wanneer moet je weer voetballen?
Je ziet hem nooit op de FPquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
M ik heb op je gestemt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen, zwaai allemaal even naar Messenga
voor maandag is die waarschijnlijk geschorstquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
@ modje, wanneer moet je weer voetballen?
Die zie jij nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je ziet hem nooit op de FPalleen maar hier
Ferdo zie je tenminste
quote:
quote:
Frusti.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Relax, wat is er zo bijzonder aan ijsmeis, dr zijn zo veel andere![]()
rukquote:
Ferdo zie ik regelmatigquote:
Die kent google nog nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Inderdaad.
* Messenga opent imberr.rar.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iets met een vriend dat uitging, en hij plaatste al d'r foto's ZIEK
Is dat niet dat jonge BrEeZaHkind?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Inderdaad.
Neuhquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kent google nog nietSturen dus
*aai over de bol geeft*quote:
ruk ken ik nog welquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hmm lekker ruk, maar dat hoor je nog ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voorlopig niet
Lange schorsing dreigt er aan te komen.
Omdat die niet bestaat jaquote:
Weet niet wat je jong vind.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Is dat niet dat jonge BrEeZaHkind?
Vrijdagnacht-speedquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:37 schreef saaw het volgende:
jeumig wat een snelheid
Jeumig, biertje dan maar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:37 schreef saaw het volgende:
jeumig wat een snelheid
Als ie post mod ie ookquote:
Dat zei ik in de 4e post ofzo alquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik gok zomaar dat dit niet het laatste SC topic is.
Echt triest dat mensen gaan rukken om een paar naakt foto's kom op zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef Chanandler het volgende:
omg die ijsmeis.zip staat gewoon nog online
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef Chanandler het volgende:
omg die ijsmeis.zip staat gewoon nog online
S&Wquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Selfmade enzopak gewoon alle S&W van Imberr in 1 pack
Jeumig, tis toch wat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Voordat je dat biertje op heb, zijn ze al een topic verder![]()
Ik zie jou nooit postenquote:
Wel het laatste topic met mijquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik gok zomaar dat dit niet het laatste SC topic is.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt triest dat mensen gaan rukken om een paar naakt foto's kom op zeg
Af-en-toe. Niet vaak nee. Waarom welquote:
Kom, geef me maar gelijk. Bezoek anders een andere 'site'quote:
yeahquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom jij bij mij een biertje drinken?
Trektquote:
Weltrusten!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:41 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wel het laatste topic met mij![]()
Ik ga is naar bed![]()
![]()
Sommige mensen hebben niks beters te doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt triest dat mensen gaan rukken om een paar naakt foto's kom op zeg
Wojoo fock jou ouwe, ga iemand anders klierenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Af-en-toe. Niet vaak nee. Waarom wel
[..]
Kom, geef me maar gelijk. Bezoek anders een andere 'site'
Als mod moet je je laten zienquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Af-en-toe. Niet vaak nee. Waarom wel
Ikeuuhquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:43 schreef stijgende_ster het volgende:
Wie zijn er allemaal nog online op msn?
ja dat doe ik. Met editsquote:
Sorry, wilde je niet kwetsenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wojoo fock jou ouwe, ga iemand anders klieren![]()
Ik ben ook nog eventjes online.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:43 schreef stijgende_ster het volgende:
Ikkequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:43 schreef stijgende_ster het volgende:
euhquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow toch wel, het duurde eventjes
Wanneer?
Oh je doelt nou op de FP mods.quote:
Die tellen halfquote:
Is dat nog open?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef Chanandler het volgende:
Ohja kut, ik ga morgen naar Walibi
Ow. Maargoed, ze zijn HEEL tevredenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die tellen halfEchte posts tellen dubbel
Ik doel op modje jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je doelt nou op de FP mods.![]()
Nee tis @home dag, alleen @home abbonees kunnen het park inquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nog open?Ik dacht dat dat eind oktober altijd dicht ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |