quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef Chanandler het volgende:
FiPo
FiPo's zuigen, dat weet jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef Chanandler het volgende:
FiPo
Helaaschquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb er geen gemaakt messenga
SO does the chick in your suckie avatar.quote:
Ja, die zijn er bijna nooitquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt er wel meer hoor
Talena, Brechtje, ijsmeijs
Amstelquote:
Inderdaad, nog erger. Die onzin helemaal niet gebruiken zou natuurlijk nog beter zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En vooral FiPo's op de SePo plaats
Ja, knal mij dr es inquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Zal ik ze uit de banner halen?
Nah doe maar niet, anders krijgen we _elmaikel_ taferelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Zal ik ze uit de banner halen?
Gewoon afschaffen deze onzinquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, nog erger. Die onzin helemaal niet gebruiken zou natuurlijk nog beter zijn![]()
Not really.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
SO does the chick in your suckie avatar.
![]()
Maak er daar maar 2 vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef Chanandler het volgende:
*Is biertje halen.
oke, jij wint.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef WEST het volgende:
goeienavondik hoop dat mijn PC het nu houdt anders zit er niks anders op dan een format c
![]()
quote:
Heb jij ook op mij gestemd: Beste fp-moderator?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Boeman bedackt voor de stemmen op mij
Ey Henk Jan!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Andere bieren ook wel, maar HJ (afkortig van mijn echte naam) is gewoon het lekkerst
![]()
Weltrusten!quote:
Hoe heet je dan in het echt? Hertog Jan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Andere bieren ook wel, maar HJ (afkortig van mijn echte naam) is gewoon het lekkerst
![]()
mijn pa heeft mijn PC een paar weken geleden gewoon uitgedrukt en nu is er iets mis, hij is ultra traag.., loopt vaak vast. Voor die tijd is er niks aan de hand. Ik hoop dat het software matig is en niet hardware matig anders mag meneer dokkenquote:
Trustenquote:
Trustenquote:
stijgende_ster had het in 1 keer goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe heet je dan in het echt? Hertog Jan?
Henk Janquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe heet je dan in het echt? Hertog Jan?
Geen zin om terug te kijken op p.1quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
stijgende_ster had het in 1 keer goed![]()
HJquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
![]()
Henkquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, maar voor jullie heet ik Lizz-n![]()
Ik ken iemand die heet Quin-Tijnquote:
Kijk dan naar Chanandler's postquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen zin om terug te kijken op p.1
lizzen? lizzn. lissan. lizz-n. AHA!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, maar voor jullie heet ik Lizz-n![]()
Was ie toevallig naar Arie & Sylvester geweest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Henk
[..]
Ik ken iemand die heet Quin-Tijn
Een wok!quote:
Uhm nee, niet die Quin Tijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Was ie toevallig naar Arie & Sylvester geweest?
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
[..]
Deze combinatie snap ik niet helemaal![]()
Verdulle, ik wilde HJ.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een wok!
[..]
Uhm nee, niet die Quin Tijn
Ik heb nog niet gestemtquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb jij ook op mij gestemd: Beste fp-moderator?
Die zijn al onderweg, vr8wagens vol!!quote:
Dat wordt 9-4quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemt
Ik ga NU op je stemmen
Dan krijg je ook zo'n mooie avatar plaatje, toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Stem bij mij allemaal op iets hetzelfde zodat ik die award win
Ja, maak dr maar wat leuks vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef Chanandler het volgende:
[..]
lizzen? lizzn. lissan. lizz-n. AHA!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
ej weer een nieuw deeltjeik zat nog in die vorige te f5-en
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Grootste baggeraarquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Stem bij mij allemaal op iets hetzelfde zodat ik die award win
Ja ik zat te denken aan lissane, lisette, lisa, lieke, petra, en loezjequote:
Heb ik ook weleens last vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Loezje klinkt wel leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken aan lissane, lisette, lisa, lieke, petra, en loezje
quote:
Omdat ik deze naam ook voor een meisje verzonnen hadquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:08 schreef stijgende_ster het volgende:
Lizz-n klinkt als een meid. Waarom?
Ik wil de grootste inlikker wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Grootste slijmbal(of is dat er niet
)
HJ, Grolschquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
HJ![]()
![]()
Dommelsch
![]()
rest
Behalve heineken
En we zijn weer bijna bij een nieuwe topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
Straks moet ik hem nog instoppen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je pa je in gaat stoppen
Zo nu en dan tussendoor wel als ik er zin in hebquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks moet ik hem nog instoppen.
En ik voor "Beste FP-moderator" en "Crew inlikkende user"quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben btw in de race voor "Grootste baggeraar" en "Minst waardevolle aanwinst"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |