quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef Chanandler het volgende:
FiPo
FiPo's zuigen, dat weet jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef Chanandler het volgende:
FiPo
Helaaschquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb er geen gemaakt messenga
SO does the chick in your suckie avatar.quote:
Ja, die zijn er bijna nooitquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt er wel meer hoor
Talena, Brechtje, ijsmeijs
Amstelquote:
Inderdaad, nog erger. Die onzin helemaal niet gebruiken zou natuurlijk nog beter zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En vooral FiPo's op de SePo plaats
Ja, knal mij dr es inquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Zal ik ze uit de banner halen?
Nah doe maar niet, anders krijgen we _elmaikel_ taferelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Zal ik ze uit de banner halen?
Gewoon afschaffen deze onzinquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, nog erger. Die onzin helemaal niet gebruiken zou natuurlijk nog beter zijn![]()
Not really.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
SO does the chick in your suckie avatar.
![]()
Maak er daar maar 2 vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef Chanandler het volgende:
*Is biertje halen.
oke, jij wint.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef WEST het volgende:
goeienavondik hoop dat mijn PC het nu houdt anders zit er niks anders op dan een format c
![]()
quote:
Heb jij ook op mij gestemd: Beste fp-moderator?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Boeman bedackt voor de stemmen op mij
Ey Henk Jan!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Andere bieren ook wel, maar HJ (afkortig van mijn echte naam) is gewoon het lekkerst
![]()
Weltrusten!quote:
Hoe heet je dan in het echt? Hertog Jan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Andere bieren ook wel, maar HJ (afkortig van mijn echte naam) is gewoon het lekkerst
![]()
mijn pa heeft mijn PC een paar weken geleden gewoon uitgedrukt en nu is er iets mis, hij is ultra traag.., loopt vaak vast. Voor die tijd is er niks aan de hand. Ik hoop dat het software matig is en niet hardware matig anders mag meneer dokkenquote:
Trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |