Ja, FLIKKER EEN EIND OP!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef BaajGuardian het volgende:
NOU ...... d..weetikveel... ben je boos?
Er zat één letter bij die geen hoofdletter was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef BaajGuardian het volgende:
je caps zit vast pauper
TVP voor morgenavond, aangezien ik dat op precies dezelfde manier zal krijgen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef BaajGuardian het volgende:
vodka vodka vodkaaaaa jajajajejeje kekek omgomglolol weee
![]()
Alcohol vergiftiging?quote:
Duidelijk dronken iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
frienden zijn voor brezerhomosss!!!
kalekutte enzo
eeennnnn BG is tof godvedome jahaaa
ennn , jullie zijn dit lezen haaahahah mallee weet je wat vet is
da liedje van
EN DAN GAAN WE NAAR DE SPEELTUIJN
hahahahah
Firefox gaat er traag van lopen!quote:
WHAHAHAHAHAHA LACHUH MANquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
je moeder
Heef tie vrienden danquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef Furious het volgende:
Laat me gokken.
Jaartje of 14 jaar oud, biertje of breezer op (1 maal), doet net als of-ie dronken is t.o.v. z'n vrienden.
Glashelder.
en is nu zijn rietje in zijn 2de breezahtje aan het overzettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef Furious het volgende:
Laat me gokken.
Jaartje of 14 jaar oud, biertje of breezer op (1 maal), doet net als of-ie dronken is t.o.v. z'n vrienden.
Glashelder.
Dacht ik ook al directquote:
Ervaren drinkers die type iig nog normaal... <--kijk maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:21 schreef El_Rolando het volgende:
TS is een onervaren drinker, geen twijfel.
whehehe dat dacht ik ook toen ik zijn fotoboek tegen kwam.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Je lijkt op een zwerver trouwens, en niet alleen op die ene foto.
Muse!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
had me gesnede met schere man
en boeie dat ik er uitzoe als zwerfer
zie er iig iet uit als zon neppe rapper of een stropdasomerbijtehoren ventje lmao
fuk da , lekker opzooteee eennn IK HEB ...
you could be my unintended choice to live my life extended you could be the one i always love
doe ik nog es wat tofs of niet danquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Thuis in je eentje jezelf proberen te bezatten en daarover topics openen..
Dat moet welquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef iDex het volgende:
of is het een ctrl v van een songtekst?
Pang deed de ballon ineensquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
doe ik nog es wat tofs of niet dan
kwam even omlaag naar het doornsee iq > bezatten > lache op onz forum > mee zingen met een nummer die uit je boxen knalt terwijl je hoofd aanvoelt als een ballon.
i know , thats cause i talk in english 24/7 since i play ultiima online shard the whole day being i am fed up with the shit reality that is presented by a bunch of mafia hoppers that got their dibs on their power extend over the backs of all , death plague and more bullshit all day long , i gave up looking at the news for instance , and you know what , it helps becoming somewhat at rest with a positive moodquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:26 schreef iDex het volgende:
dude je engels is beter dan je nederlands
Ik dacht niet dat het mogelijk zou zijn, maar de plaatsvervangende schaamte neemt nog wat meer toe bij deze.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
i know , thats cause i talk in english 24/7 since i play ultiima online shard the whole day being i am fed up with the shit reality that is presented by a bunch of mafia hoppers that got their dibs on their power extend over the backs of all , death plague and more bullshit all day long , i gave up looking at the news for instance , and you know what , it helps becoming somewhat at rest with a positive mood
tot zover ..
VODKAAA
(en muse jaaa)![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Map of your head is nu aan het spelen van muse dus , Qu kent dat nummer zonder twijfle
gigelo danquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:33 schreef BaajGuardian het volgende:
heb een map met zon 50 nummers op repear van muse , terwijl ik vodka zuip om effe goed van deze #$2463#$^wereld af te zijn
oh btw , balkenende is een hoer.
moest ik ff kwijt.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
spank my bum and call me crazy
*Spankt* Crazyquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
spank my bum and call me crazy
neem ik er ook een opquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
geil zeg.
ik neem nog een wijntje.
0.7 liter? vol?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overigens nog een fles jonge jenever in de aanbieding.
6 euro afhaalprijsje.
havana clubquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik drink rose van de aldi
wat drink jiJ?
waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]geen idee.
een grote fles.
ik ben nu niet thuis
maar hijis af te halen
hmz...quote:
hmmquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz...
zullen we in Amsterdan afspreken?
mja.. ik kom nooit in Leidenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hmm
ik kom daar niet zo heel regelmatig
voeg maar toequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
weetje wat
als ik weer eens naar amsterdam ga, zal ik aan je denken.
msn
wordt je zo heet?quote:
mietjequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:10 schreef BaajGuardian het volgende:
k ben wel dronken atm , boeit mij het of mensen dat niet geloven
heb al zon 4 a 5 glazen pure vodka gezopen 45% dus
dat tikt er wel in ja
Zozo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:10 schreef BaajGuardian het volgende:
k ben wel dronken atm , boeit mij het of mensen dat niet geloven
heb al zon 4 a 5 glazen pure vodka gezopen 45% dus
dat tikt er wel in ja
maarae .. ik heb zin innnn pretpar!!!!
centrifugeee
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:12 schreef renz0r het volgende:
Ik wil heel graag neuken, nog geile dames?
ahoy of arnhem?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Op Queen muziek?!Was ook bij dat concert
waar stond jij?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:18 schreef renz0r het volgende:
arnhem
ik stond rechtsvooraanquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:21 schreef renz0r het volgende:
Ik zatVanaf het midden gezien Aan de rechterkant helemaal boven aan en dan links van het midden, goed zicht
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:24 schreef qu63 het volgende:
wil je het concert nog een keer naluisteren renz0r?
voeg me maar toequote:
Maar wel al dronken dus dat schiet op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben nog niet doot
probeer eerste een met je tong je elleboog aan te rakenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
maar ik wil best neucken hoor , als het dan echt moet
en dan zien we wel weer verderquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:44 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
probeer eerste een met je tong je eikel aan te raken
done, en nu?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:44 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
probeer eerste een met je tong je elleboog aan te raken
verdommequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:44 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
probeer eerste een met je tong je elleboog aan te raken
neem eens wat roosviceequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:46 schreef teknomist het volgende:
Ik wil dronken worden.
Het is net het nirwanaquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:46 schreef teknomist het volgende:
Ik wil dronken worden.
Is Grolsch ook goed?quote:
Dat wil ik ook!quote:
Gewoon een ijzeren staaf erin rammen, werkt altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:46 schreef wendy-tje het volgende:
kijken of je hem nog omhoog krijgt of je tong alleen omlaag
Daar wordt aan gewerkt. En het is nog gratis ookquote:
hell, that's nicequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt. En het is nog gratis ook.
wijn, gvd!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
bier! vodka! bg! successtopic~!
nope , ik kan niet meer aftrekken , heb een kapotte zaadstreng dingesquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:53 schreef teknomist het volgende:
Wel jammer BG, nu ben je lekker dronken en GEIL en dan ligt er geen lekker mokkel in je bed te wachten.
Toch maar weer aftrekken op dat boek over illuminati.
quote:
en kruidnotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:56 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
wijn om 2:00 s'nachts![]()
en owja , ik zit ook aan de rum-cola , maar om er nu een topic over te openen.....![]()
veel te veel tekst na zoveel wijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nope , ik kan niet meer aftrekken , heb een kapotte zaadstreng dinges
duus dat is een pprobleem enzo
maar je kuntt altijd nog meiden verwennen... mits ze in je omgeving zijn en het willen , das het 2e
en ik geloof niet in dat illuminati de wereld besturen , de illuminati was een organisatie van mensen die wel macht hadden maar geen durability om het maar in het engels te zeggen hehe.
de wereld is al erg genoeg af met de voorgrond.
vodka is en blijft wel een ok product van deze wereld dan ...
rusland voor de win.
quote:
krijg ik die ook bij die fles jenever?quote:
ik lust geen bacoquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
*schenkt een baco in voor MissyMirjaM en pleurt die fles wijn uit t raam![]()
]ja hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
krijg ik die ook bij die fles jenever?
Schande, baco is ranzig, zonde van de wijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
*schenkt een baco in voor MissyMirjaM en pleurt die fles wijn uit t raam![]()
eujm.....quote:
]hmmvooruit dan maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
eujm.....
apfelcorm dan?![]()
ik heb niet veel in huis enzo![]()
dan koop ik zelf wel een zakquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]ja hoor
gaat ie wel 7,50 eurokosten
wijn is dus ranzig , zeker op dit uurquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:59 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Schande, baco is ranzig, zonde van de wijn
meer ijs dan apfelcornquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]hmmvooruit dan maar
mits goed koud
kan je nog uecken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei dus
zonder piele is Bg ook nog een stud
laat je trekken!quote:
Heb je een tennis-arm nu?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:04 schreef teknomist het volgende:
Lekkere wijven, ik heb geen kapotte zaadstreng. Komt dus allen hier!.
Ja , wij allemaal , jij ook zo te horenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
jullioe zijn allenmaal nog nuchtern hodvcer
Ik heb vast net zoveel gezopen als jouwquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
jullioe zijn allenmaal nog nuchtern hodvcer
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
kapotte zaadstrengen zijn okay, gillende murmels zijn bad.
wat mot je diikkke kloe?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
kapotte zaadstrengen zijn okay, gillende murmels zijn bad.
Ga een keer hard sexen , dan bouw je weerstand op tegen dronkenheid!quote:
mejje kop door de hellufquote:
Tief toch op grafjhoer.quote:
Zee-zoogdier. zo geod?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is zooo 2004 cerror, verzin eens wat nieuws, neem anders nog een biertje.
jij veolt je te goed evoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:10 schreef zapsel het volgende:
Ik vraag mezelf af hoeveel ik moet zuipen voor ik ga afgeven op de dames hier....![]()
c. kan dat zonder alcoholquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:10 schreef zapsel het volgende:
Ik vraag mezelf af hoeveel ik moet zuipen voor ik ga afgeven op de dames hier....![]()
bij bepaalsde emensen wel jaquote:
zou dat het zijnquote:
ik kan dat dus niet , ik word altijd terug-gepaktquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik kan dat dus niet , ik word altijd terug-gepakt![]()
![]()
shandy is geen bier.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:14 schreef remlof het volgende:
dronken? ik wou dat ik het was, maar ja ik drink alleen maar bier...
heh en vriend van me heeft z'n wiet laten liggen, ik denk dat ik daar maar eens een aanslag op pleeg![]()
Als je van kotsen houdt moet je dat vooral doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:14 schreef remlof het volgende:
dronken? ik wou dat ik het was, maar ja ik drink alleen maar bier...
heh en vriend van me heeft z'n wiet laten liggen, ik denk dat ik daar maar eens een aanslag op pleeg![]()
eigenbelang, zij had geen zin in klappenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:14 schreef zapsel het volgende:
Mijn moeder heeft mij altijd geleerd lief te zijn voor dames![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |