Heef tie vrienden danquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef Furious het volgende:
Laat me gokken.
Jaartje of 14 jaar oud, biertje of breezer op (1 maal), doet net als of-ie dronken is t.o.v. z'n vrienden.
Glashelder.
en is nu zijn rietje in zijn 2de breezahtje aan het overzettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:17 schreef Furious het volgende:
Laat me gokken.
Jaartje of 14 jaar oud, biertje of breezer op (1 maal), doet net als of-ie dronken is t.o.v. z'n vrienden.
Glashelder.
Dacht ik ook al directquote:
Ervaren drinkers die type iig nog normaal... <--kijk maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:21 schreef El_Rolando het volgende:
TS is een onervaren drinker, geen twijfel.
whehehe dat dacht ik ook toen ik zijn fotoboek tegen kwam.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Je lijkt op een zwerver trouwens, en niet alleen op die ene foto.
Muse!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
had me gesnede met schere man
en boeie dat ik er uitzoe als zwerfer
zie er iig iet uit als zon neppe rapper of een stropdasomerbijtehoren ventje lmao
fuk da , lekker opzooteee eennn IK HEB ...
you could be my unintended choice to live my life extended you could be the one i always love
doe ik nog es wat tofs of niet danquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Thuis in je eentje jezelf proberen te bezatten en daarover topics openen..
Dat moet welquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef iDex het volgende:
of is het een ctrl v van een songtekst?
Pang deed de ballon ineensquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
doe ik nog es wat tofs of niet dan
kwam even omlaag naar het doornsee iq > bezatten > lache op onz forum > mee zingen met een nummer die uit je boxen knalt terwijl je hoofd aanvoelt als een ballon.
i know , thats cause i talk in english 24/7 since i play ultiima online shard the whole day being i am fed up with the shit reality that is presented by a bunch of mafia hoppers that got their dibs on their power extend over the backs of all , death plague and more bullshit all day long , i gave up looking at the news for instance , and you know what , it helps becoming somewhat at rest with a positive moodquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:26 schreef iDex het volgende:
dude je engels is beter dan je nederlands
Ik dacht niet dat het mogelijk zou zijn, maar de plaatsvervangende schaamte neemt nog wat meer toe bij deze.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
i know , thats cause i talk in english 24/7 since i play ultiima online shard the whole day being i am fed up with the shit reality that is presented by a bunch of mafia hoppers that got their dibs on their power extend over the backs of all , death plague and more bullshit all day long , i gave up looking at the news for instance , and you know what , it helps becoming somewhat at rest with a positive mood
tot zover ..
VODKAAA
(en muse jaaa)![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Map of your head is nu aan het spelen van muse dus , Qu kent dat nummer zonder twijfle
gigelo danquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:33 schreef BaajGuardian het volgende:
heb een map met zon 50 nummers op repear van muse , terwijl ik vodka zuip om effe goed van deze #$2463#$^wereld af te zijn
oh btw , balkenende is een hoer.
moest ik ff kwijt.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
spank my bum and call me crazy
*Spankt* Crazyquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
spank my bum and call me crazy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |